Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3 -peliapu [PS3]

Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Xp ei kohonnut enään 20 jälkeen vaikka tapoin minkä tahansa tai tein minkä tahansa tehtävän.
20 on maximi leveli tässä pelissä, joskin taisi olla niin, että The Pitt lisärissä levelin pystyy nostamaan 30:neen.
Lisäksi en saanut hyvää karmaakaan yhtään. ( annoin vettä ukon reppanalle yms.)
Karmasi oli jo niin syvällä pahudessa, että muutaman veden anto ei asiaa hetkauta.
Lisäksi en saanut power armoria päälle ku vasta pikkusta ennen loppu kohtausta. Citadelissa vanhaukko käski mennä toisen miehen luokse joka taas juoksutti minut vanhan ukon luokse. Lopussakin kun lähettiin isoon hyökkäykseen niin ne antoi puvun mutten voinut kantaa sitä. Sitten ihan lopussa vesilaitoksella pystyn ottamaan yhden vihollisen asun päälle.

Itsekkin sain sen Brotherhood of Steelin power armorin vasta suureen sotaan lähdettäessä, eli tuossa viimeisessä main questissa.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Ohjain ongelmat tosiaan selvisi kun otin buzzin lisäpalikan irti koneesta, niin kaikki napit ja VATS toimi ihan normaalisti. :)
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Nooh mitenkäs jos 20 lv on maksimi niin niitä perkkejähän jää paljon saamatta auki ? Vai onko tarkoitus että ne aukeaa vain sillä lisäosalla?

Niin eipä sitä power armoria kyllä olis tarvinnut edes sie§llä lopussakaan, hukkaanhan se menee joka tapauksessa. :eek:
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Eikös se ole ideakin, että kaikkea ei voi saada ja valinnat tehdään sen mukaan millaista hahmoa kulloinkin pelaa?
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Ja tämä sitten myös lisää pelin kestoa. Juuri hyvä näin.

Mulla jotenkin jäi tää peli aivan kesken. Etsin sitä museoo eikä tullu ikää lyödettyy joten hyllyyn jämähti kiinni. :rolleyes: No ehkä sitten joskus.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Ja tämä sitten myös lisää pelin kestoa. Juuri hyvä näin.

Mulla jotenkin jäi tää peli aivan kesken. Etsin sitä museoo eikä tullu ikää lyödettyy joten hyllyyn jämähti kiinni. :rolleyes: No ehkä sitten joskus.

Mulla kävi ihan samoin ku ekan kerran pelasin. Vasta tossa reilu kuukausi sitten innostuin uudelleen ja meni nopeesti läpi. Nyt vedän toista pelikertaa pahiksena.
Underworldiinkaan ei tainnut yhtään kokonaista Ghoulia jäädä ;) Muahahahahaa...
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Apuja
En uskaltanu kahlata tätä ketjua läpi koska pahasti spoilaantuisi joten kysyn heti

Onko tullut kellääen eteen siellä sillanpäällä olevassa kaupungissa jonne se viesti siinä aikaa alussa pitäs toimittaa jollekki perheelle sellaista ongelmaa että kun siellä ensin kysellään niitte perheitten vointeja niin menin vahingossa takaisin saman perheen luo jolta olin jo kysynyt. NOOOO Nyt en pääsekkään sieltä heidän talostaan pois vaan se herjaa avaimesta vaikka eka käynnillä sielt pääsi. Automaattitallennus on tietysti tallentanut niin että peli alkaa nyt aina siitä talosta ja en hitto pääse pois. Jos toi on bugi ni peli lähti myyntii sen verra alkaa ketuttaa et 5 h pelaat ja sit on homma siin :mad:
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Miksei ihmiset opi tekemään backuppeja, peleistä, kovalevyistä jne. ennenkö kosahtaa?

Mieti mikä on se aikaväli jonka vielä jaksat pelata uudestaan ja tallenna sen välein, kaikissa peleissä, kiitos.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Pari kysymystä.

Mikä tarkoitus sillä Megatonin Armory-talon robotilla on? Ei kai haittaa jos listin sen?

Koska serkkuni oli pelannut peliä minun ollessa töissä, niin multa meni yksi kohta ohitse. Mistä löydän Empty Housen avaimen, ja mikä se talo on?

Mistä löydän Walterin? Se ei ole siellä vesilaitoksella, vaikka olen kuinka monta kertaa käynyt siellä.

Kuka on Stockholm?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Apuja
En uskaltanu kahlata tätä ketjua läpi koska pahasti spoilaantuisi joten kysyn heti

Onko tullut kellääen eteen siellä sillanpäällä olevassa kaupungissa jonne se viesti siinä aikaa alussa pitäs toimittaa jollekki perheelle sellaista ongelmaa että kun siellä ensin kysellään niitte perheitten vointeja niin menin vahingossa takaisin saman perheen luo jolta olin jo kysynyt. NOOOO Nyt en pääsekkään sieltä heidän talostaan pois vaan se herjaa avaimesta vaikka eka käynnillä sielt pääsi. Automaattitallennus on tietysti tallentanut niin että peli alkaa nyt aina siitä talosta ja en hitto pääse pois. Jos toi on bugi ni peli lähti myyntii sen verra alkaa ketuttaa et 5 h pelaat ja sit on homma siin :mad:
Ihan puhdas veikkaus mutta arvaanpa kuitenki. Ollessasi talossa, pelin kello vaihtui yöksi ja ovet menivät lukkoon? Kokeile josko onnistuisi nukkua tai muuten tappaa aikaa kunnes on taas päivä ja ovet auki.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Pari kysymystä.

Koska serkkuni oli pelannut peliä minun ollessa töissä, niin multa meni yksi kohta ohitse. Mistä löydän Empty Housen avaimen, ja mikä se talo on?

Kun pelaat juonta eteenpäin tietyllä tavalla, saat empty housen avaimen haltuun (siis jos tarkoitat sitä megatonissa olevaa taloa) ja sen sijainti selviää sinulle siinä vaiheessa. Mitään sen kummemmin spoilaamatta... ;)

Mistä löydän Walterin? Se ei ole siellä vesilaitoksella, vaikka olen kuinka monta kertaa käynyt siellä.

Walter on muistaakseni vain päivisin vesilaitoksella (tai sitten vesilaitoksen edessä patsastelemassa). Öisin siellä päivystää toinen herra. Ei kai serkkusi ole pistänyt walteria kylmäksi kun on pelannut peliä?

Moneen kysymykseen auttaa yksinkertainen google, tai sitten The Vault, the Fallout wiki - Fallout, Fallout 2, Fallout 3, Fallout: New Vegas and more
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Ihan puhdas veikkaus mutta arvaanpa kuitenki. Ollessasi talossa, pelin kello vaihtui yöksi ja ovet menivät lukkoon? Kokeile josko onnistuisi nukkua tai muuten tappaa aikaa kunnes on taas päivä ja ovet auki.

Kiitos vastauksestasi tuo kuulostaa järkevälle idealle ja toivotaan että toimii vaikka tuokin olisi pelisuunnitelun kannalta aikamoinen bugi. Kerrottakoon että yritin ampua niitä asukkaita, jotta ne avaisivat oven ja karkaisivat mutta ne juoksivat ovelle ja varppasivat jonnekin. Taisivat olla Star Trekkiläisiä :D

Sami L:n esittämä kysymys ei kuulu peliongelmaketjuun. Oma ongelmasi koskien tyhmiä pelaajia lienee johonkin muuhun ketjuun. Kiitos kettuilustasi kuitenkin.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Tehtävä on Museum of Technology, ja olen jumissa siellä. Huoneen katossa roikkuu lentokone, ja lattialla vieressä joku avaruusaluksen tapainen. Kartta osoittaa, että sinne avaruusaluksen luokse tulisi mennä, mutta mitään ei tapahdu. Huoneetkin olen kiertänyt monta kertaa, ja kaikki jättiläiset listitty, mutta mitään ei tapahdu. Täytyykö niitä tietokoneita jotenkin silmäillä? Pitääkö jokin tietty esine poimia?
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Jos nyt oikein muistan niin sun pitää ottaa se lautasantenni siitä "moonwalkerista" joka on siinä lattialla. Menet vaan sen viereen niin pystyt ottamaan sen pois.
Edit: Vastaus tuohon Propokjevin kysymykseen.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Automaattitallennus on tietysti tallentanut niin että peli alkaa nyt aina siitä talosta ja en hitto pääse pois.

Tämä nyt ei kyseiseen ongelmaan (jos ei ole jo ratkennut?) auta, mutta tässä ko. pelissä voi kyllä tallentaa pelin itsekin (tosin ei esim. jos vihuja kimpussa tai aivan lähellä - jos oikein muistan), joten kannattaa savettaa useammalle paikalle. Tämä peli on muutenkin kohtuullisen buginen (jopa sen isommän päivityksen jälkeen), joten vastaan voi tulla tilanteita, että peli yhtäkkiä jää "jumiin" tms.

Muutenkin pelaamisen yksi "kultaisista säännöistä" menee seuraavasti: Saveta AINA useammalle kuin yhdelle paikalle - jos se on mahdollista. Siis aina joku 3-4 eri save-paikkaa, joita sitten vaihdellaan.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Osaako kukaan sanoa miten käy mun matkassa olevalle Jericholle jos räjäytän Megatonin?Suuttuuko mulle ja yrittää tappaa vai onko niinku mitää ei ois tapahtunu?
 
Ylös Bottom