Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3 -peliapu [PS3]

Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Pelinloppukysymys:

Tuossa lopputehtävässä (?), kun pitää mennä sinne koppiin missä on radiationia, niin kun se on aktivoitu, niin tulee joku loppuvideo. Ja tuon jälkee peli heittää mut takas main pagelle, josta pääsen vaan lataamaan pelin ennen tuota kohtausta. Eli peli loppuu noin, joten joudun poistua tuolta oikeestaan enkä tehdä sitä?
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Niin, et voi jatkaa peliä, jos menet sinne huoneeseen. Kannattaa ottaa tallennus, joka on ennen tuota huonetta, sillä huoneesta ei pääse pois.

Lähdet vain pois ja teet sen, kun huvittaa.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Olen mennyt murder passin läpi lamplight cavernsin kautta. Nyt kuitenkin jumituin ihme ydinvoimalaan, enkä löydä avainta jolla saisi oven auki johonkin mainsysteemiin? Eli mitä pitää tehdä? Notessa lukee että pitäis päästä G.E.C.Kiin, mutta tutka ei näytä mitään mihin pitäis mennä? Olenko ihan väärässä mestassa vai löytyykö se avin jostain ydinvoimalasta? Lost for good...
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

tarvitaanko siin alus sitä poikaa kuh se antaa tehtävän. Kun mä ammuin sen heti sen jälkeen:D
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Harmi tuo juttu kun menin sheriffille sanomaan, että se, en muista nimeä, pyysi räjäyttämään pommin ja sitten mies baarissa ampui sheriffin ja käski vahtimaan omaa selustaani.

Taisi tarkat sanat olla "You have made a terrible mistake. You'd better watch your back."
Tässä pelailin Fallouttia ja näin kävi mullekkin. Tämän jälkeen Burke hävisi, mutta sheriffi kerkesi antaa questin pommin purkamiseen. Harmi vaan, että explosives on vain 18. Mitä nyt tehdä? Jatkaa peliä niin kauan että saa explosives 25? Etsiä Burke ja räjäyttää Megaton? Löytääkö Burkea enään?
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Tässä pelailin Fallouttia ja näin kävi mullekkin. Tämän jälkeen Burke hävisi, mutta sheriffi kerkesi antaa questin pommin purkamiseen. Harmi vaan, että explosives on vain 18. Mitä nyt tehdä? Jatkaa peliä niin kauan että saa explosives 25? Etsiä Burke ja räjäyttää Megaton? Löytääkö Burkea enään?

Explosivella et tee tuossa tehtävässä juuri mitään. Science olisi tarpeen. Ei se mikään kranaatti ole. ;) Vai onko purkamiseen eri systeemi kuin räjäytykseen? En ole varma.

Burken luultavasti löytää
Ten penny towerista, mutta tuota Burken ehdottamaa tehtävää ei voi enää suorittaa.

Tosin jos Burke kuoli, et häntä enää pelissä näe. Ellet aloita peliä alusta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

tarvitaanko siin alus sitä poikaa kuh se antaa tehtävän. Kun mä ammuin sen heti sen jälkeen:D

Lapsia olet tuskin tässä pelissä tappanut. :rolleyes: Mutta juu, tämän pelin voi pelata monella eri tavalla ja valitsemasi teot vaikuttavat siihen mitä jatkossa tapahtuu. Ainakin jollain tavalla. Tappamasi NPC:t eivät respawnaa takaisin pelin maailmaan.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Kertokaas mihin noita super brutal mutantteja kannattaa oikeen ampuu, vaikka ampuu päähän niin ei niiltä silti lähe paljon mitään. oon heitelly niitä kranuilla, mutta nyt nekin loppus. :/
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Ookoo. Se oli sitten siihen räjäyttämiseen se science.

Ei scienceä tarvitse pommin purkamiseen. Kun yrittää "interact with the bomb" tulee että tarvitsee 25 explosives. Ja sitten kun on 25, menee siihen, ja tulee että voi joko purkaa pommin tai asettaa sen siten, että sen voi räjäyttää.

Aika sekava selitys mutta kuitenkin.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Kertokaas mihin noita super brutal mutantteja kannattaa oikeen ampuu, vaikka ampuu päähän niin ei niiltä silti lähe paljon mitään. oon heitelly niitä kranuilla, mutta nyt nekin loppus. :/

Käytät liian pieniä ammuksia. Mininukea vaan, tai muuta raskaampaa kalustoa.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Nyt kun sain oman taloni Megatonista, siellä talossani on kaiken maailman hyllyjä, kaappeja ja muita vastaavia. Jos laitan sinne tavaroitani, pysyvätkö ne siellä?
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Kertokaas mihin noita super brutal mutantteja kannattaa oikeen ampuu, vaikka ampuu päähän niin ei niiltä silti lähe paljon mitään. oon heitelly niitä kranuilla, mutta nyt nekin loppus. :/

Tarkoittanet super mutant brutea? Jos, niin itse tapan kaikki brutet (ja myös normaalit super mutantit, en tietenkään behemotheja) jollakin lyömäaseella (shishkebab tai vampire slayer (?))
Tosin nykyään Fawkes vierellä en itse ehdi kuin korkeintaan yhden mutantin kimppuun 5 mutantista... :D
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Kertokaas mihin noita super brutal mutantteja kannattaa oikeen ampuu, vaikka ampuu päähän niin ei niiltä silti lähe paljon mitään. oon heitelly niitä kranuilla, mutta nyt nekin loppus. :/

Kannattaa varmaan ampua niitä aina sinne mistä lähtee eniten %. Meinaan kyllä se käteen tai jalkaan ampuminenkin tekee niille kipeää. Riippuu siis tilanteesta. Ja aseista mitä on.

Yleensäkin (mun mielestä ainakin) ei kannata lähteä super mutanttien kimppuun köykäsillä aseilla (opin kantapään kautta). Eli kannattaa kerätä rahaa eka ja sitä kautta aseita/pateja ennenkuin lähtee DC:n. Kun on kunnolla aseita, pateja ja stimpackejä, niin homma on aika helppoa sen jälkeen.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

nyt oon kyllä ihan hukassa. Osaisko joku sanoa että miten ihmeessä pääsen washington D.C. hen? Pitäis tuo head of state suorittaa mutta en löydä mitenkään reittiä lincoln memorialsille tai sinne päinkään vaikka kuinka seikkailen metrossa/viemärissä. Varmaan pari tuntia pyöriskellyt ja tuo vihreä nuoliki vie mihin sattuu aina kun sitä seurailee.

Edit. Joo löysinhän mä sinne vihdoin ja viimein. a ongelma oli siis Lincoln memorial. Tarpeeks kauan tunnellissa seikkaili niin löytyi oikea reitti!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Edit. Joo löysinhän mä sinne vihdoin ja viimein. a ongelma oli siis Lincoln memorial. Tarpeeks kauan tunnellissa seikkaili niin löytyi oikea reitti!

Btw, tässä on kiva falloutwiki, josta löytää kaiken kaikkee kaikista ;) Ton avulla toista kertaa et tule hukkumaa tunneleihii
 
Ylös Bottom