Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3 -peliapu [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 4127
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Uimalla. Hyppää sinne veteen suunnileen siinä halkeaman paikkeilla ja sukella.

Onhan sielä ovi mistä pääsee noin vain? Kaveri sano että löysi vaan yhden mihin tarvii lockpick skillin 100.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Sisältää 3 chapteriä joissa jokaisissa 3 osaa. Jos saat suoritettua kaikki 9 ja jokaiisen optional osion niin saat erikois perkin missä vastauksista riippuen aina reporttia antaessa saat joko +6% criticalia medic-skilliä etc. Itse sain 8/9 kun en jaksanut ottaa radiationia ykkös chapterissa 600% asti niin sain vain perkin mikä antaa 4% :mad:


Itse vastaavassa survival guide tehtävässä

Tein ykkösosan jonka jälkeen puhuin Moiran ympäri ettei tollaisia hömpötyksiä kannata tehdä = questi läpi ja dream crusher perkki jolla vihulaisten criticalit -50% tms. :) Varmaan jotain jäi saamattakin mutta oli helpompi tuon jälkeen jatkaa ja posauttaa koko kylä atomeiksi :D
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Voiskoha joku jeesata pikkasen, en halua tietää miten tehtävä suoritetaan vaan haluan sen selvittää itse, mutta voiskohan joku kertoa että onko kyseessä ehkä bugi, homma on seuraavanlainen

Eli olen Rivet Cityssä tekemässä tehtävää "The replicated man"

törmäsin johonkin naiseen samoillessani erämaassa joka pyysi minua auttamaan häntä vakuuttamalla tohtori Zimmer luulemaan androidin kuolleen. mutta pyh naisesta, en halua auttaa häntä vaan kiinnostaa enemmän palkkio androidin löytämisestä.

Slaver kaverit ohjasivat minut Rivet cityyn jossa juttelin Zimmerille joka puolestaan kertoi että voisin kysellä Prestonilta (vai mikä sen lekurin nimi nyt on) enemmän androidista, jos tämä vaikka tietäisi jotain. No kun juttelin tälle Prestonille niin hänellä ei ole mitään dialogi vaihtoehtoa mikä käsittelisi androidia, eikä hänen klinikan koneelta löydy mitään viittauksia androidiin. tohtorin oma huoneestakaan ei löydy mitään asiaan viittaavaa.

onko tässä kyseessä bugi vai mikä on ? Prestonilta kysyminen on optional quest joten en usko sen hajoittaneen mitään kriittistä osaa. jos tämä on vain bugi jatkan androidin metsästystä ja unohdan Prestonin.

Olen muuten kuullut että on mahdollista palata takaisin vault 101:een, tapahtuuko tämä jossain vaiheessa päätehtävää ? jos kyllä niin ok, en tarvi enempää dataa, jos ei niin mistä tämän tehtävän/mahdollisuuden saa ?
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Voiskoha joku jeesata pikkasen, en halua tietää miten tehtävä suoritetaan vaan haluan sen selvittää itse, mutta voiskohan joku kertoa että onko kyseessä ehkä bugi, homma on seuraavanlainen

Eli olen Rivet Cityssä tekemässä tehtävää "The replicated man"

törmäsin johonkin naiseen samoillessani erämaassa joka pyysi minua auttamaan häntä vakuuttamalla tohtori Zimmer luulemaan androidin kuolleen. mutta pyh naisesta, en halua auttaa häntä vaan kiinnostaa enemmän palkkio androidin löytämisestä.

Slaver kaverit ohjasivat minut Rivet cityyn jossa juttelin Zimmerille joka puolestaan kertoi että voisin kysellä Prestonilta (vai mikä sen lekurin nimi nyt on) enemmän androidista, jos tämä vaikka tietäisi jotain. No kun juttelin tälle Prestonille niin hänellä ei ole mitään dialogi vaihtoehtoa mikä käsittelisi androidia, eikä hänen klinikan koneelta löydy mitään viittauksia androidiin. tohtorin oma huoneestakaan ei löydy mitään asiaan viittaavaa.

onko tässä kyseessä bugi vai mikä on ? Prestonilta kysyminen on optional quest joten en usko sen hajoittaneen mitään kriittistä osaa. jos tämä on vain bugi jatkan androidin metsästystä ja unohdan Prestonin.

Olen muuten kuullut että on mahdollista palata takaisin vault 101:een, tapahtuuko tämä jossain vaiheessa päätehtävää ? jos kyllä niin ok, en tarvi enempää dataa, jos ei niin mistä tämän tehtävän/mahdollisuuden saa ?

Ei ole bugi, jatka tutkintaa/etsimistä. Spoilerissa pelkkä henkilön nimi, joka auttaa lähemmäksi ratkaisua jos ei ala luonnistua...:

Etsi Pinkerton niminen kaveri.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

ah tattis :) olin juuri menossa häntä etsimään muutenkin erään toisen tehtävän merkeissä
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Nyt alkaa kyl keittää:
Oon tuossa tree dogin antamassa tehtävässä jossa pitää heilua jossain museossa ja metrotunneleissa. En kyl tiiä mitä tekis ku on niin vähän hp jäljellä, ukko on niin huumeriippuvainen että silmis sumenee joka toinen minuutti ja kaiken lisäks kudit alkaa loppuu. Ja aina kun menee seuraavaan paikkaan ni siel on kaks super mutanttia pieksemässä aina pitää ansottaa niit jotenki mut nyt alkaa keinot loppuu.
Onks joku vetäny tätä, jos on niin hjelppiä kiitos!
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

äh oon vieläki jumis

ei se pinkerton osannu sanoo mitään tohon androidi asiaan liittyvää. näyttäis silt et mun ainut vaihtoehto on huijata zimmer luulemaan että se androidi o kuollu. jotenki bugaa nytte tai oon missannu jotain kriittistä
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

äh oon vieläki jumis

ei se pinkerton osannu sanoo mitään tohon androidi asiaan liittyvää. näyttäis silt et mun ainut vaihtoehto on huijata zimmer luulemaan että se androidi o kuollu. jotenki bugaa nytte tai oon missannu jotain kriittistä

Ymmärtääkseni tähän vaaditaan skilliä, että saadaan Pinkerton uskomaan. Speech vai joku SPECIALin oma (intelligence?), sitä en muista.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

äh oon vieläki jumis

ei se pinkerton osannu sanoo mitään tohon androidi asiaan liittyvää. näyttäis silt et mun ainut vaihtoehto on huijata zimmer luulemaan että se androidi o kuollu. jotenki bugaa nytte tai oon missannu jotain kriittistä

Suoritin tehtävän helpomman kautta ja huijasin Zimmeriä. Sain positiivista karmaa, ja valehtelemista ehdottanut nainen sanoi, että saisin jostain plastiikkakirurgiaa, jos haluaisin.

Olisi kiva tietää, miten käy, jos tehtävän menee toisin. Ajattelin pelata pelin toisen kerran läpi vielä tämän vuoden aikana.
 
Vastaus: Tiirikointi

Mitenkäs toi tiirikointi oikein onnistuu,kun en oikein tajunnut ohjekirjan neuvoja.:confused:

Aluksi asetat vasemmalla tatilla tiirikan johonkin kohtaan ja sitten koetat oikean tatin tiirikalla, olisiko se kohdallaan. Jos vähänkään tärisee, lopeta ja yritä etsiä vasemmalla tatilla uusi kohta, kunnes oikean tatin tiirikka kääntyy kokonaan. Sori että tulee vähän väsynyttä tekstiä, mutta toivottavasti ymmärsit.
 
Vastaus: Tiirikointi

Aluksi asetat vasemmalla tatilla tiirikan johonkin kohtaan ja sitten koetat oikean tatin tiirikalla, olisiko se kohdallaan. Jos vähänkään tärisee, lopeta ja yritä etsiä vasemmalla tatilla uusi kohta, kunnes oikean tatin tiirikka kääntyy kokonaan. Sori että tulee vähän väsynyttä tekstiä, mutta toivottavasti ymmärsit.

Itse teen lockpickingin seuraavasti (skill 100): ensimmäiseksi koitan varovasti suoraan ylhäältä. Jos ei anna periksi, käännän vasemmalle noin 45 astetta, koitan siitä. Jos ei anna periksi, silloin lukko avautuu oikealta, joten koitan oikealta 45 asteen kulmassa. Riippuen lukon vaikeustasosta, tiirikkaa pitää trimmata todella pienellä siirrolla joko hieman ylöspäin tai alaspäin siitä, missä se lähtee antamaan periksi. Hard ja very hard-lukot vaativat ns. tarkan kohdan, average ja tästä helpommat ovat "vähän sinne päin".
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Alkaa mennä hermot ku on todella pimeä peli.. olin lukevina jossain vaihees noista "vihjeistä" että pip-boylla saisi valot? oonko väärässä vai mistä sen saa? oon meinaan ettiny jo varmaan puol tuntia sitä tuolta ja ei edelleenkään ole löytynyt! Oisin todella kiitollinen vastauksesta :)
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Alkaa mennä hermot ku on todella pimeä peli.. olin lukevina jossain vaihees noista "vihjeistä" että pip-boylla saisi valot? oonko väärässä vai mistä sen saa? oon meinaan ettiny jo varmaan puol tuntia sitä tuolta ja ei edelleenkään ole löytynyt! Oisin todella kiitollinen vastauksesta :)

Onpa tainnut se mahdollisuus pudota loppuvaiheilla pois, en meinaan manuaalistakaan löytänyt mainintaa. Itse ruuvasin kirkkautta hiukan ylöspäin niin parani. Mut välillä on kyllä niin pimeää ettei eteensä nää vaikka siinä Behemoth huitois nuijallaan.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Valot saa pleikalla kun pitää pitkään O-nappia pohjassa, eli boksilla varmaan sitten B-nappia. Edit: tuo asia muuten taitaa lukea manuaalissakin ja lisäksi yhdessä pelin tehtävässä ainakin pleikalla sanotaan ruudulla suoraan, että valot päälle kun pidät O:ta pohjassa.. :)
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Kiitoksia erittäin paljon avusta :) Huomattavasti pelibautinto kasvoi kun ei tartte arvailla et mihin se vihu tuli niitattua :)
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Tuli pelattua peli läpi viikossa. Vähän vahingossakin meni näin nopeasti. Siksipä heräsi kysymys, johon olisi kiva saada vastaus. Kuitenkin vastauksia(tai lukemista) vain ja ainoastaan, jos on pelannut läpi(tai suhteellisen pitkällä), niin ei spoilaannu kun sivuan pääjuonta viestissäni

eli megatonin jälkeen menin suoraan rivet cityyn, vaikka olisi voinut mennä "vihjeiden" mukaan sinne koilliskulmille. Kysymys herääkin, että jäikö minulta monta juonenkäännettä väliin, kun Megatonista tuonne Rivet Cityyn menin suoraan ja tätä kautta pääjuonesta ilmeisesti jäi ainakin vähän väliin?
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Auttakaa... Miten pääsee Rivet Cityyn? Pääsin kyllä Broken Bowiin, mutta..?? :confused:

PÄÄSIN :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom