Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jos jätät maahan lojumaan, niin siitä kyllä viedään. Mutta mulla oli myös roipetta Tenpenny tornin kämpässä ja hyvin se siellä pysyi. Megatonin asunnossa sama juttu.KAIKKI esineet on joku käynyt anastamassa! Ei herrajumala sitä ketutuksen määrää! Ei ollut enää illalla sitten aikaa kokeilla etsiä romujani mut onko muille sattunut vastaavaa?
Pystyyko Nuka Grenade ohjeet hankkimaan jollain muilla tavoin kuin tekemällä Nuka Cola Challengen?
Jos jätät maahan lojumaan, niin siitä kyllä viedään. Mutta mulla oli myös roipetta Tenpenny tornin kämpässä ja hyvin se siellä pysyi. Megatonin asunnossa sama juttu.
Eihän oo mikään muunlainen fiba (väärä pelitallennus / väärä lokero)...? Voihan se bugikin olla, en usko oikein varastamiseen.
Noh, vaikeustaso on aina suhteellinen juttu, mutta ei se mikään vi--umaisen vaikea ole. Sitäpaitsi voit vaihtaa vaikeustasoa lennosta (pelivalikosta).Ajattelin aloittaa tämän hard tasolla mutta mietinkin että onko se sitten jo liian vaikea? Normal tuntui ehkä vähän turhan helpolta loppuvaiheessa.
On, arvasit oikein.janijj sanoi:Onko se 1 loppuvaihtoehto?
onko se 1 loppuvaihtoehto?.
on, arvasit oikein.
Pieni ongelma
Moira, supply kaupan mirkku antoi homman että Super Duper Martista pitäisi hakea ruokaa ja mahdollisesti lääkkeitä. No, innokkaana tutkijana olen aiemmin käynyt putsaamassa paikan eväistä, lääkkeistä, aseista ja raidereista. Sivutehtävähän tämä on mutta mukavaahan sekin olisi tehdä. Onko mitään tehtävissä? Onko sinne tullut uutta kamaa tehtävää varten?
Kun katsot Super-Duper Marketia siitä suunnasta, josta molemmat sisäänkäynnit näkyvät, mene sisään oikeanpuolimmaisesta. Sitten siitä heti oikealle "huoneeseen". Kun menee sinne, niin muistaakseni tulee, että quest suoritettu, jo pelkästään sinne menemisestä. Että ei tarvitse tonkia laatikoista kamaa.
Näin muistelisin.
Saako Fatmania mistään muualta, kuin GNR talon edestä?
Ja ongelmissa taas:Vault 112 ja mustavalkoinen simulaatio. Pariskunnan avioliitto pitäisi saada päättymään ilman lahtausta, kaulimen olen löytänyt ja mukaan napannut. Sillä olen yrittänyt lyödäkin miestä sekä naista, ei tapahtunut mitään. Bettyä tempaisin myös ja sieltä tulikin oikein kunnolla takaisin. Vanha mamma puhuu Abandoned housen Filevaultista, pitäisi löytää. Sieltä mitään löydy tai en vaan osaa etsiä oikeasta paikasta. Kaikkien kanssa olen mielestäni jutellut ja kysellyt Rockwellien avioliitosta. Mitäpä nyt?
Siellä pariskunnan talossa on taktisesti sijoitetu rullaluistimet. Löytyvät portaiden yläpäästä. Loput voi varmaan arvatakkin
Kokeileppa niiden tiettyjen esineiden(puutarhatonttu, betonipalkki jne) "aktivoimista" siellä hylätyssä talossa. En muista tarkkaa painamisjärjestystä, mutta ei sen hokaamiseen kauan mene.
Löytyy yhdeltä kaatuneelta BoS-soltulta siinä pihalla. Tulee oikein objectivekin, että retrieve the fat man.missä kohdin pihaa ase löytyy,kun en ole sitä onnistunut löytämään? Ja onhan nyt kyse sen radioaseman etupihasta...