Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3 -peliapu [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 4127
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Kiitoksia erittäin paljon :) tuntee ittesä aasiks ku todellakin on noin yksinkertainen ratkaisu! kattelin siitä ihan vierestä noita vartioitakin ja ihmettelin et mite tonne pääsee!;)
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Ei kehveli... Omaan taloon ja sen säilytyslokeroihin liittyy
onkohan nyt tullu mun peliin bugi vai mistäkähn johtuu.. itku meinas tulla eilen ku pelailin. Oon koko ajan hamstrannut tavaraa oman kotini säilytyslokeroihin. alkoi olla jo aika pirusti tavaraa(aseita, roinaa mistä tehdä uusia aseita, ruokaa jne jne..) no eilen illalla sitten menin tyytyväisen hakemaan muutaman osan sieltä et saan uuden aseen tehttyä. No mikäs se siellä odottaakaan. KAIKKI esineet on joku käynyt anastamassa! Ei herrajumala sitä ketutuksen määrää! Ei ollut enää illalla sitten aikaa kokeilla etsiä romujani mut onko muille sattunut vastaavaa?

EDIT: Joo nyt oon jututtanut kaikki kylässä ja käyny etsiin muiden talot.. Ei ole löytynyt mitään johtolankoja. Eli nyt kyllä haiskahtaa bugilta ja ärsytyksen määrää voi vain jokainen arvailla! Toivottavasti joku ärsyttävä tyyppi on anastanut ne ja tulee vastaan!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

KAIKKI esineet on joku käynyt anastamassa! Ei herrajumala sitä ketutuksen määrää! Ei ollut enää illalla sitten aikaa kokeilla etsiä romujani mut onko muille sattunut vastaavaa?
Jos jätät maahan lojumaan, niin siitä kyllä viedään. Mutta mulla oli myös roipetta Tenpenny tornin kämpässä ja hyvin se siellä pysyi. Megatonin asunnossa sama juttu.

Eihän oo mikään muunlainen fiba (väärä pelitallennus / väärä lokero)...? Voihan se bugikin olla, en usko oikein varastamiseen.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Pystyyko Nuka Grenade ohjeet hankkimaan jollain muilla tavoin kuin tekemällä Nuka Cola Challengen?

The Nuka Grenade schematics can be obtained for free by traveling South of Vault 101 to Cliffside Cavern, near the bottom of the map. There is an adjoining cavern known as Yao Guai cave where you can locate the schematic at the end on a pile of bones.

Yao Guai -luolasta löytyy yksi. Se on ihan luolan perällä luukasan päällä. Ja tämä luola on siellä vasemman alanurkan huitteilla. Kannattaa googlettaa tai katsoa Fallout3 Wiki:stä lisää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Jos jätät maahan lojumaan, niin siitä kyllä viedään. Mutta mulla oli myös roipetta Tenpenny tornin kämpässä ja hyvin se siellä pysyi. Megatonin asunnossa sama juttu.

Eihän oo mikään muunlainen fiba (väärä pelitallennus / väärä lokero)...? Voihan se bugikin olla, en usko oikein varastamiseen.

juu siis kyllä ne ihan lokeroon säilöin ja mulla oli käytössä viellä molemmat lokerot! Siis vielä tässä vaiheessa on vain toi megatonin kämppä. Eikä ole väärä tallennuskaan. Ei oo löytynyt tavaroita ja toivo on jo heitetty.. ärsyttää vaan kun sinne meni varmaan jonkun 2-3k edestä tavaraa.. granaatit ja miinat ehkä eniten harmittaa.. sit tietty ois ollut aika paljon roinaakin mistä ois saanut tehtyy uusia aseita.

Mut ei auta itku :) Jos jollekkin sattuu vastaava tilanne ni mukava ois kuulla!
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Vain pelin läpi pelanneille...

Siinä lopussa kun se enclave tietokone antaa sitä myrkkyä ja käskee viedä se sinne purifierin koneeseen.. Onko se 1 loppuvaihtoehto? Itse menin ekalla kerralla niin että uhrasin itseni ja käynnistin itse sen koneen. Seuraavaksi ajattelin kuitenkin vetää niin pahalla jätkällä kuin mahdollista, ja tuo kuulostaa oikealta loppuvaihtoehdolta pahalle hahmolle :) älkää siis tietenkään kertoko minkälainen se loppuvaihtoehto on!

Niin ja toinen kysymys.. Ajattelin aloittaa tämän hard tasolla mutta mietinkin että onko se sitten jo liian vaikea? Normal tuntui ehkä vähän turhan helpolta loppuvaiheessa.. En tykkää pelata liian vaikeaa peliä, se ei ole sitten enään hauskaa..
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Ajattelin aloittaa tämän hard tasolla mutta mietinkin että onko se sitten jo liian vaikea? Normal tuntui ehkä vähän turhan helpolta loppuvaiheessa.
Noh, vaikeustaso on aina suhteellinen juttu, mutta ei se mikään vi--umaisen vaikea ole. Sitäpaitsi voit vaihtaa vaikeustasoa lennosta (pelivalikosta).

janijj sanoi:
Onko se 1 loppuvaihtoehto?
On, arvasit oikein.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Pieni ongelma

Moira, supply kaupan mirkku antoi homman että Super Duper Martista pitäisi hakea ruokaa ja mahdollisesti lääkkeitä. No, innokkaana tutkijana olen aiemmin käynyt putsaamassa paikan eväistä, lääkkeistä, aseista ja raidereista. Sivutehtävähän tämä on mutta mukavaahan sekin olisi tehdä. Onko mitään tehtävissä? Onko sinne tullut uutta kamaa tehtävää varten?
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Pieni ongelma

Moira, supply kaupan mirkku antoi homman että Super Duper Martista pitäisi hakea ruokaa ja mahdollisesti lääkkeitä. No, innokkaana tutkijana olen aiemmin käynyt putsaamassa paikan eväistä, lääkkeistä, aseista ja raidereista. Sivutehtävähän tämä on mutta mukavaahan sekin olisi tehdä. Onko mitään tehtävissä? Onko sinne tullut uutta kamaa tehtävää varten?

Kun katsot Super-Duper Marketia siitä suunnasta, josta molemmat sisäänkäynnit näkyvät, mene sisään oikeanpuolimmaisesta. Sitten siitä heti oikealle "huoneeseen". Kun menee sinne, niin muistaakseni tulee, että quest suoritettu, jo pelkästään sinne menemisestä. Että ei tarvitse tonkia laatikoista kamaa.
Näin muistelisin.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Kun katsot Super-Duper Marketia siitä suunnasta, josta molemmat sisäänkäynnit näkyvät, mene sisään oikeanpuolimmaisesta. Sitten siitä heti oikealle "huoneeseen". Kun menee sinne, niin muistaakseni tulee, että quest suoritettu, jo pelkästään sinne menemisestä. Että ei tarvitse tonkia laatikoista kamaa.
Näin muistelisin.

Toimi, kiitokset.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Saako Fatmania mistään muualta, kuin GNR talon edestä?

Kyllä löytää vaikka mistä! Saisipa vaan tietää lukumäärän, monta noita on ripoteltu Wastelandiin. Joiltakin myyjiltä voi myös ostaa.

Yhden löysin
Old Olneyn Deathclaweja pursuavasta viemäristöstä, singon vierestä.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Saako Fatmania mistään muualta, kuin GNR talon edestä?

missä kohdin pihaa ase löytyy,kun en ole sitä onnistunut löytämään? Ja onhan nyt kyse sen radioaseman etupihasta...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Ja ongelmissa taas:
Vault 112 ja mustavalkoinen simulaatio. Pariskunnan avioliitto pitäisi saada päättymään ilman lahtausta, kaulimen olen löytänyt ja mukaan napannut. Sillä olen yrittänyt lyödäkin miestä sekä naista, ei tapahtunut mitään. Bettyä tempaisin myös ja sieltä tulikin oikein kunnolla takaisin. Vanha mamma puhuu Abandoned housen Filevaultista, pitäisi löytää. Sieltä mitään löydy tai en vaan osaa etsiä oikeasta paikasta. Kaikkien kanssa olen mielestäni jutellut ja kysellyt Rockwellien avioliitosta. Mitäpä nyt?
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Ja ongelmissa taas:
Vault 112 ja mustavalkoinen simulaatio. Pariskunnan avioliitto pitäisi saada päättymään ilman lahtausta, kaulimen olen löytänyt ja mukaan napannut. Sillä olen yrittänyt lyödäkin miestä sekä naista, ei tapahtunut mitään. Bettyä tempaisin myös ja sieltä tulikin oikein kunnolla takaisin. Vanha mamma puhuu Abandoned housen Filevaultista, pitäisi löytää. Sieltä mitään löydy tai en vaan osaa etsiä oikeasta paikasta. Kaikkien kanssa olen mielestäni jutellut ja kysellyt Rockwellien avioliitosta. Mitäpä nyt?

Siellä pariskunnan talossa on taktisesti sijoitetu rullaluistimet. Löytyvät portaiden yläpäästä. Loput voi varmaan arvatakkin ;)
Kokeileppa niiden tiettyjen esineiden(puutarhatonttu, betonipalkki jne) "aktivoimista" siellä hylätyssä talossa. En muista tarkkaa painamisjärjestystä, mutta ei sen hokaamiseen kauan mene.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Siellä pariskunnan talossa on taktisesti sijoitetu rullaluistimet. Löytyvät portaiden yläpäästä. Loput voi varmaan arvatakkin ;)
Kokeileppa niiden tiettyjen esineiden(puutarhatonttu, betonipalkki jne) "aktivoimista" siellä hylätyssä talossa. En muista tarkkaa painamisjärjestystä, mutta ei sen hokaamiseen kauan mene.

Kiitokset, eteenpäin on päästy taas.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

missä kohdin pihaa ase löytyy,kun en ole sitä onnistunut löytämään? Ja onhan nyt kyse sen radioaseman etupihasta...
Löytyy yhdeltä kaatuneelta BoS-soltulta siinä pihalla. Tulee oikein objectivekin, että retrieve the fat man.
Ei löydy siinä tapauksessa, että mitään taistelua/BoS kohtaamista ei ole ollutkaan. Jos siellä ei näy ruumiita, niin sitten sun pitää etsiä muualta.

Tämän kuolleen soltun pitäisi olla siitä ovelta katsoen vasemmalle etuviistoon sijaitsevan härdellin (oliko joku suihkulähde tms) reunalla.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Noita fat maneja voi löytää 9 kipaletta

tässä muutamia paikkoja:

Old olney, Capital building west entrance, Fort constantine, evergreen mills, fort bannister

Sit jos löytää kaikki Keller holotapesit, niin National Guad Depotissa pääsee armoryyn mistä saa Experimental MIRV fat manin, joka on tehokkaampi ku toi originaali
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom