Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3 -peliapu [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 4127
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Onko tuota barteria kannattavaa nostaa? Oman hahmon barter todella matala, noin 20 ehkä ja kaveri valittelee kun oman hahmon 100 barterilla tuotteiden hinnat edelleen naurettavia :F

Ei kannata nostaa, Falloutissa on pikkaisen samaa vikaa kuin Mass Effectissä, eli alussa rahaa kyllä tarvisi mutta puolenvälin tienoilla (n. lvl10) alkaa rahaa oleen ihan tarpeeks, eikä ole juuri mitään mitä sillä ostaa.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Montako noita super mutant behemontteja on ja mistä ne löytyy? Muutaman olen listinyt mutta achiementtiä ei ole vielä kilahtanut.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Montako noita super mutant behemontteja on ja mistä ne löytyy? Muutaman olen listinyt mutta achiementtiä ei ole vielä kilahtanut.

5 kappaletta.

Capital Building
Mikälie bandit mesta pihalla (hylätty kaivos kylä/juna-asema)
Mikälie bandit mestan lähellä olevat junan romujen seasta nosta teddy karhu pois häkistä
Takoma tehtaiden takana (pääsee leikkimään ilmaiskulla)
Pakollinen kohtaaminen Galaxy mikälie radioaseman edessä

Joku saa kertoa noi tarkemmin, nuo ne ovat. Ellei, ni tarkennan ne myöhemmin.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

5 kappaletta.

Capital Building
Mikälie bandit mesta pihalla (hylätty kaivos kylä/juna-asema)
Mikälie bandit mestan lähellä olevat junan romujen seasta nosta teddy karhu pois häkistä
Takoma tehtaiden takana (pääsee leikkimään ilmaiskulla)
Pakollinen kohtaaminen Galaxy mikälie radioaseman edessä

Joku saa kertoa noi tarkemmin, nuo ne ovat. Ellei, ni tarkennan ne myöhemmin.
EIköhän tämä klippi auta nuo löytämään:
http://uk.youtube.com/watch?v=PS-AArwoyxE
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Minkähän takia en saanut tuota "head of state" tehtävää auki? Kävin siellä oikeassa paikassa ja juttelin sille (muistaakseni) hannibal nimiselle tyypille. Tehtävän pitäisi käsittääkseni saada siltä mutta ei auennut. Kävin kaikki mahdolliset keskusteluvaihtoehdot mutta ei auttanut. Pitääkö olla joku tietty kellonaika? Vai haittaako se että olen "very evil" hahmolla liikkeellä?
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Hei. Tarttis saada kokeneempien apua Fallout 3 peliin.
Eli,miten ihmeessä onnistun Megatonissa asekaupasta siltä naiselta lisää luoteja 10mm pistooliin yms? yritän vaihdella niitä mun löytämiä esineitä niihin eikä onnistu millään? En pääse valikosta pois kuin perumalla kaupat?
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Minkähän takia en saanut tuota "head of state" tehtävää auki? Kävin siellä oikeassa paikassa ja juttelin sille (muistaakseni) hannibal nimiselle tyypille. Tehtävän pitäisi käsittääkseni saada siltä mutta ei auennut. Kävin kaikki mahdolliset keskusteluvaihtoehdot mutta ei auttanut. Pitääkö olla joku tietty kellonaika? Vai haittaako se että olen "very evil" hahmolla liikkeellä?

Itse taisin ensin eksyä sinne Lincoln Memorialille, jossa Leroy Walkerille juttelemalla voi myös avata tehtävän. Eli käy vaikka siellä kokeilemassa, täältä löytyy myös hyvin apuja jos on yleensäkin questien kanssa ongelmia.


Hei. Tarttis saada kokeneempien apua Fallout 3 peliin.
Eli,miten ihmeessä onnistun Megatonissa asekaupasta siltä naiselta lisää luoteja 10mm pistooliin yms? yritän vaihdella niitä mun löytämiä esineitä niihin eikä onnistu millään? En pääse valikosta pois kuin perumalla kaupat?

Mulla ei nyt muuta vinkkiä tule mieleen, mutta onhan sulla tarpeeksi rahaa (ts. capseja) suorittaa vaihto? Siinä vaihtoruudussa pitäisi näkyä semmoinen nuoli että paljonko tarvitsee väliä maksaa. Jos ei näin yksinkertainen ongelma ollut, niin en osaa varmaankaan auttaa :)
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Minkähän takia en saanut tuota "head of state" tehtävää auki? Kävin siellä oikeassa paikassa ja juttelin sille (muistaakseni) hannibal nimiselle tyypille. Tehtävän pitäisi käsittääkseni saada siltä mutta ei auennut. Kävin kaikki mahdolliset keskusteluvaihtoehdot mutta ei auttanut. Pitääkö olla joku tietty kellonaika? Vai haittaako se että olen "very evil" hahmolla liikkeellä?

Ei haittaa tuo very evil karma. Vastasithan Hannibalille sen ylimmän vaihtoehdon?
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Itse taisin ensin eksyä sinne Lincoln Memorialille, jossa Leroy Walkerille juttelemalla voi myös avata tehtävän. Eli käy vaikka siellä kokeilemassa, täältä löytyy myös hyvin apuja jos on yleensäkin questien kanssa ongelmia.




Mulla ei nyt muuta vinkkiä tule mieleen, mutta onhan sulla tarpeeksi rahaa (ts. capseja) suorittaa vaihto? Siinä vaihtoruudussa pitäisi näkyä semmoinen nuoli että paljonko tarvitsee väliä maksaa. Jos ei näin yksinkertainen ongelma ollut, niin en osaa varmaankaan auttaa :)

Olimpa tyhmä,eli eihän mulla ollut capsejä tarpeeksi. Kävin moriartyn puolesta perimässä siltä naiselta rahat ja sain palkaksi sen 200 capsia.Ostin luoteja,nyt nekin jo loppui... :) Mistä löytäis haulikon,sais enempi tuhoa aikaan.
Kiitos vihjeestä.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Siis missä se The Family on ? oon kolunnu metroaseman läpi kotasin mutta en oo löytäny ollenkaan mitään radioaktiivisia tynnyriä yms yms. :( Sit löysin toisen metro aseman enkä ole vielä kolunnu sitä kunnolla.. Onko pelissä montakin metroasemaa? Jos joku kiltti vois vaikka kuvan laittaa kartasta ku oon vähän tyhmä.. :D


Juups , sain homman ratkastua 3h ettimisen jälkeen.. -.-
Noh, uutta pukkaa. Pystyykö niitä taitoja : voima, onni , äly jne korottaa/kasvattaa pelin edetessä?
Oonko vaan niin pöljä että en älyä vai missä niitä voi muokata. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Noh, uutta pukkaa. Pystyykö niitä taitoja : voima, onni , äly jne korottaa/kasvattaa pelin edetessä?
Oonko vaan niin pöljä että en älyä vai missä niitä voi muokata. :)

Pystyy, Intense Training perkin ottamalla saa laitettua yhden pisteen johonkin SPECIAL kohtaan.

Ja Intense Training perkin saa otettua yhteensä 10 kertaa heti levelistä 2 lähtien.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Pystyy, Intense Training perkin ottamalla saa laitettua yhden pisteen johonkin SPECIAL kohtaan.

Ja Intense Training perkin saa otettua yhteensä 10 kertaa heti levelistä 2 lähtien.

Mistä ton Intense Trainingin saa?! :O
Ku en löydä mistään Siitä käsi jutusta enkä mitään tollasta mistään maastakaan .
Hitto mää oon emu :D
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Mistä ton Intense Trainingin saa?! :O
Ku en löydä mistään Siitä käsi jutusta enkä mitään tollasta mistään maastakaan .
Hitto mää oon emu :D

Aina kun saa levelin, saat valita yhden perkin. Kun ukkosi(/akkasi) levelaa se kysyy mitä skillejä haluat nostaa ja minkä perkin valitset. Sieltä valitset Intense Training (Suhteellisen ylhäällä listassa, koska sen saa jo 2 levelisenä). Se nostaa yhtä S.P.E.C.I.A.L.:ia yhdellä (saat itse valita mitä niistä).
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Aina kun saa levelin, saat valita yhden perkin. Kun ukkosi(/akkasi) levelaa se kysyy mitä skillejä haluat nostaa ja minkä perkin valitset. Sieltä valitset Intense Training (Suhteellisen ylhäällä listassa, koska sen saa jo 2 levelisenä). Se nostaa yhtä S.P.E.C.I.A.L.:ia yhdellä (saat itse valita mitä niistä).


Asia selevä. :)
Kiitos.
:p
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

The Wasteland Survival Guide-tehtävässä pitäs käydä myyrärottia vähän ahdistelemassa,ja siihen annetaan jopa paikka missä pitäis olla niitä paljon...paitsi,että joku innokas on ne sieltä käynyt jo lahtaamassa,joten kysymys kuuluukin onko jotain paikkaa mistä löytyisi lisää kyseistä otusta? 2tunnin erämaa harhailun jälkeen ei ole osunut kohdalle yhtäkään,liekö huonoa tuuria vain,mutta melko turhauttavaa silti.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

The Wasteland Survival Guide-tehtävässä pitäs käydä myyrärottia vähän ahdistelemassa,ja siihen annetaan jopa paikka missä pitäis olla niitä paljon...paitsi,että joku innokas on ne sieltä käynyt jo lahtaamassa,joten kysymys kuuluukin onko jotain paikkaa mistä löytyisi lisää kyseistä otusta? 2tunnin erämaa harhailun jälkeen ei ole osunut kohdalle yhtäkään,liekö huonoa tuuria vain,mutta melko turhauttavaa silti.

Eikös noita ole jo heti siinä megatonin aitojen ympärillä melkoiset määrät muistaakseni.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

The Wasteland Survival Guide-tehtävässä pitäs käydä myyrärottia vähän ahdistelemassa,ja siihen annetaan jopa paikka missä pitäis olla niitä paljon...paitsi,että joku innokas on ne sieltä käynyt jo lahtaamassa,joten kysymys kuuluukin onko jotain paikkaa mistä löytyisi lisää kyseistä otusta? 2tunnin erämaa harhailun jälkeen ei ole osunut kohdalle yhtäkään,liekö huonoa tuuria vain,mutta melko turhauttavaa silti.
Mäkin tyhjensin jo aikaisemmin sen paikan, jonne kehotettiin menemään, mutta siellä olikin sitten vielä huone, jossa paikalla oli sopivasti juuri kolme myyrärottaa. En tiedä, oliko se aikaisemman kerran huolimattomuutta jättää huoneellinen niitä eloon vai ilmestyikö ne sinne tuon questin aktivoimisen jälkeen uusiksi. Kantsii kokeilla.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Auttakaa pääjuonen läpi pelanneet!!
Elikkäs oon jumissa tossa American Dream tehtävässä. Oon jutellu Edenin kanssa ja saanut sen suostuteltua lopettamaan Enclaven ja oon ottanut sen viruksen mukaan. Ongelmana on se, etten pääse siitä tokasta ovesta ulos. Siinä lukee vaan että "requires key". Avainta mulla ei oo. Onkohan kyseessä bugi??
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Tutki vain lisää. Jos ei löydy ratkaisua, ota aijemmasta savesta. Ellei ole, osan ottoni. Mutta yleensä tutkimalla pitäisi löytää ratkaisu pulmaan kuin pulmaan.
 
Ylös Bottom