Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3 -peliapu [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 4127
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Nyt sitä sitte ollaan niin jumissa, että ei herran jumala...
Pelsain sen Following his footstepsin läpi sinne GNRlle, sitten siellä oli sellanen EXIT paikka mistä meni portaat alas jonnekki paikkaan josta pääsee jonnekki Dupont Circle:en, josta tulee sellainen piste-reitti jonnekkio Dupont Stationiin, jonne en löydä. Sain myös thetävän Galactic News Radio, jossa pitäisi mennä hakemaan joku juttu jostain technology museosta, joka pitäs viedä sinne the Washigton Monumentille.

Sieelä Dupont Circlessä on Collapsesd Car tunnel ja Metro Junction, pitäskö sinne lähtä laahustamaan... Sinne Car Tunneliin menin jo aika pitkälle kai, ja tein sinne uuden tallennuksen, mutta 1 palkki HPtä, eikä mitään parantavaa...

MUTTA se isoin ongelma on, että mulla loppu kaikki healthia antavat itemin (paitsi 1 Stiimpakki) ja mulla on toinen jalka paskana, enkä pysty juostaa, joten en voi fast-travelata Megatoniin/minnekkän muualle joten en saa mistään ostettua lisää Stimpäkkejä ja se nyt kävelee ihan ***** ihtaasti! Menee hermot, eikä oo aiempaa tallennusta tallella...

Ja mistä saan Powerr Armor Trainingin? Multa löytyy varmaan 4 Powerr Armoria ja niitä kypäriä, mutta ei voi käyttää...

APUA, mitä teen?

Lyö se viimenen stimpakki siihen rikkinäiseen kinttuun niin pääset paremmin linkuttamaan eteenpäin. Sit vaan kielikeskellä suuta että ei tuu noutaja.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Missä voi myydä omia tavaroita, jos niitä ei halua maahan heittää?

Suurimmissa kaupungeissa/paikoissa esim. Megaton, Rivet City, Underworld ja Tenpenny Tower on kauppiaita, joille voit myydä ylimääräisen painolastin. Usein näiden kaupunkien ulkopuolella, myös muuallakin, kiertelee pari matkaavaa kauppamiestä.
Muita osto/myynti-henkilöitä löytyy myös sekalaisesti ympäri D.C:tä.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Päätinpä nyt sitten neuvoa idiootti varman keinon lukkoihin ja hakkeroitiin pelin voi läpäistä rikkomatta yhtään tiirikkaa sillä jokainen tiirikka kestää 3-4 vääntöä joten kokeilet varovaisesti kaksi kertaa sitten poistut tiirikoinnista jos et saanut auki muistaakseni se resetoi oikean paikan mutta en ole varma sillä en ole pelannut peliä moneen kuukauteen silti sama juttu pätee hakkerointiin kokeilet uudestaan alusta kun yrityksiä on enää yksi jäljellä.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Olen Galaxy News Radio -tehtävässä, tein kaiken ja nyt pitäs palata sinne GNR paikkaan sille Three Dogille puhumaan. Ongelmana on se, että kun puhun siihen oven vieressä olevalle Intercomille, se sanoo että ovi on auki, vaikka se ei ole, eikä mulla oo avainta sinne GNRn isoon oveen, jotta pääsisin sisään puhumaan Three Dogilla ja saisin tehtävän läpi... Miten pääsen sisään???
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Olen Galaxy News Radio -tehtävässä, tein kaiken ja nyt pitäs palata sinne GNR paikkaan sille Three Dogille puhumaan. Ongelmana on se, että kun puhun siihen oven vieressä olevalle Intercomille, se sanoo että ovi on auki, vaikka se ei ole, eikä mulla oo avainta sinne GNRn isoon oveen, jotta pääsisin sisään puhumaan Three Dogilla ja saisin tehtävän läpi... Miten pääsen sisään???
Taas ihan veikkauksella että olisiko kellonajalla merkitystä? Yöllä paikka lukittuna ja päivällä auki?
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Kellonajalla ei ollut merkitystä...

Uus kysymys:

Teen sitä replicated Man -twhtävää, ooon edenny siihen vaiheeseen että pitäs löytää joku Pinkerton tyyppi, missä se on? Jotku siellä Rivet Cityssä puhuu Broken Bowista, missä se on?
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Kellonajalla ei ollut merkitystä...

Uus kysymys:

Teen sitä replicated Man -twhtävää, ooon edenny siihen vaiheeseen että pitäs löytää joku Pinkerton tyyppi, missä se on? Jotku siellä Rivet Cityssä puhuu Broken Bowista, missä se on?
Bow (ship) - Wikipedia, the free encyclopedia
Eli samaisen aluksen rikkinäinen osa. Kaksi reittiä, veden alta tai sitten lukittu ovi.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Kellonajalla ei ollut merkitystä...

Muistelisin, että tuo on bugi. Jeps tuollanen löyty.

There is a known bug on all platforms where, if you do not exit Galaxy News Radio via the back door as Three Dog instructs, you will be unable to return to the building to complete the quest via the front door (using the intercom will result in the doorman telling you that it's open, when it's not), and the side-door will be locked and require a successful very hard lockpick to open. You cannot backtrack to GNR from Dupont Circle. The back door to GNR is up a destroyed flight of stairs and cannot be accessed. Picking the very hard side door will result in negative karma, but will allow you entrance to the building to complete this quest. This bug can also be triggered by bypassing GNR entirely and going straight to Rivet City, then the Jefferson Memorial. This bug appears to be fixed in the patch.

Elikkä pitäis päivityksellä korjaantua. laita boksi liveen kiinni ja avot...toivottavasti.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Boxi on LIVEssä lähes koko ajan ku pelaan... Tälläkuin hetkellä kun pelaan Falloutia, pääsin Waters of Lie tehtävän ja nyt olis viimenen juonitehtävä edessä, nythän on sopiva aika vetää kaikki side questit?
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Jep Jep eli . Rivet Cityssä pitäs toi tohtori Li tavata eli siin laivan ensimmäises puolisoskos mutta mites sinne pääsee? Taaimmaisessa osassa olen käynyt mutta ei siellä mitään sen ihmeellisempää ollut(?)
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Jep Jep eli . Rivet Cityssä pitäs toi tohtori Li tavata eli siin laivan ensimmäises puolisoskos mutta mites sinne pääsee? Taaimmaisessa osassa olen käynyt mutta ei siellä mitään sen ihmeellisempää ollut(?)


En nyt tiedä, mitä taaimmaisella osalla tarkoitat, mutta sinun täytyy puhua mennä Science Labiin, ja puhua Doctor Li'lle.
Itelläni bugasi toi (Scientific Pursuit[?]), en saanut achievementtia, enkä pystynyt puhumaan Li'lle.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Kertokaas mistä löytää tän naisen, joka yllyttää valehtelemaan Zimmerille Replicated man-tehtävässä.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Kertokaas mistä löytää tän naisen, joka yllyttää valehtelemaan Zimmerille Replicated man-tehtävässä.

Naisen pitäisi tulla ihan itse juttusille jossain vaiheessa questin aloittamisen jälkeen. Itsellä ainakin tullut vastaan Rivet cityn kauppapaikalla ja sitten lähellä sitä Dukovin mestaa. Mutta periaatteessa missä vaan voi tulla vastaan ja itse et siis käsittääkseni pysty jäljittämään naista.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Naisen pitäisi tulla ihan itse juttusille jossain vaiheessa questin aloittamisen jälkeen. Itsellä ainakin tullut vastaan Rivet cityn kauppapaikalla ja sitten lähellä sitä Dukovin mestaa. Mutta periaatteessa missä vaan voi tulla vastaan ja itse et siis käsittääkseni pysty jäljittämään naista.

Mikäs sen nimi on?
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Hei kaikki,

Tehtävän The American Dream jälkeen Charon katosi. Kun jouduin selliin ja lopulta kun pääsin pois, niin Charon oli kadonnut. Missä hän on ja onko hän kuollut vai mitä? Harmittaa vaan kun puolet kamoista oli hänen mukana. Tosin myymiseen tarkoitettua kamaa ja pari Laser Rifleä
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Hei kaikki,

Tehtävän The American Dream jälkeen Charon katosi. Kun jouduin selliin ja lopulta kun pääsin pois, niin Charon oli kadonnut. Missä hän on ja onko hän kuollut vai mitä? Harmittaa vaan kun puolet kamoista oli hänen mukana. Tosin myymiseen tarkoitettua kamaa ja pari Laser Rifleä

Charon löytyy sieltä mistä ensimmäisellä kerrallakin,en muista tuleeko oikein viesti kun Charon tai muu apuri on palannut omaan kaupunkiinsa.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Kiitoksia Hydrolle. Mistäs tuo Fawkes löytyy tämän jälkeen? Ei ainakaan Underworldin lähellä näkynyt, vaikka jossain Fallout wikissä niin sanottiin. Tosin enkkuni on kyllä niin huono, että toivottavasti kässäsin oikein.
 
Ylös Bottom