Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3 -peliapu [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 4127
  • Aloituspäivämäärä
P

Poistettu jäsen 4127

Guest
Hei olen jumissä yhdessä sivutehtävässä:

Elikkäs se tehtävä minkä saa megatonista jossa sun pitää viedä kirje tämän neitosen vanhemmille. Vanhemmat ovat kuolleet päläpäläpälä niin pitäisi löytää heidän lapsi (?). Ei näytä kartalta missä päin tämä henkilö on eli mistäs hänet löytää?

Myös toinen kysymys: Mistä voi opetella tuon brotherhood of steel armorin käytön? Vai tuleeko ihan mainquestin yhteydessä?
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Hei olen jumissä yhdessä sivutehtävässä:

Elikkäs se tehtävä minkä saa megatonista jossa sun pitää viedä kirje tämän neitosen vanhemmille. Vanhemmat ovat kuolleet päläpäläpälä niin pitäisi löytää heidän lapsi (?). Ei näytä kartalta missä päin tämä henkilö on eli mistäs hänet löytää?

Metroasemalla on huone, jossa on radioaktiivisia tynnyreitä. Niiden edessä on viemärinkansi, josta pitää mennä alas. Seuraavaksi tulee junatunnelit, josta The Family löytyy.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Oon varmaan vaan niiin tyhmä...Miten vaihdan tavaroita Scavengerin kanssa? En pääse vaihtoikkunasta pois muuten kuin resetoimalla koko vaihtotapahtuman...Mitä teen väärin? Tämä nainen löytyy Moonbeam Cineman ja Arefun välistä. Hitsit kun en vaan tajua.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Oon varmaan vaan niiin tyhmä...Miten vaihdan tavaroita Scavengerin kanssa? En pääse vaihtoikkunasta pois muuten kuin resetoimalla koko vaihtotapahtuman...Mitä teen väärin? Tämä nainen löytyy Moonbeam Cineman ja Arefun välistä. Hitsit kun en vaan tajua.

Vaihtamasi tavara pitää olla yhtä arvokas kun hänen. Myös sinulla ei taida olla tarpeeksi rahaa. Itsekkin olen tyhjätasku pelissä. Lääkkeitä ja ammuksia kun pitäisi saada :rolleyes:
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Laitetaan nyt varmuudenvuoksi tagiin.
Eli olen suorittamassa tehtävää, missä pitää selvittää Rivet Cityn historiaa. Haluaisin suorittaa tuon valinnaisen tavoitteenkin ja minun pitäisi päästä Broken Bow:hun. Ongelmana on Broken Bown ovi, johon tarvitsee 100 lockpick skillin. Onkohan tuohon oveen mahdollisesti avainta jossain?

Edit: Löytyihän sinne toinenkin reitti, eli homma onkin selvä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Ei välttämättä ongelma, mutta...
Tarvitseeko Megatonin sheriffin kanssa keskustella enää jos on purkanut pommin? Kun kävi niin että juttelin sen kanssa, ja yhtäkkiä se ottaa ja lähtee juoksemaan jonnekkin (oli pimeää). Eikä ole näkynyt äijää sen jälkeen.

En jaksaisi aloittaa ihan alusta kokopeliä, kun on jo n.9h peliä takana.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Ei välttämättä ongelma, mutta...
Tarvitseeko Megatonin sheriffin kanssa keskustella enää jos on purkanut pommin? Kun kävi niin että juttelin sen kanssa, ja yhtäkkiä se ottaa ja lähtee juoksemaan jonnekkin (oli pimeää). Eikä ole näkynyt äijää sen jälkeen.

En jaksaisi aloittaa ihan alusta kokopeliä, kun on jo n.9h peliä takana.

Jos olet sen pomminpurku tehtävän jo suorittanut, niin ainakaan minun tietääkseni sheriffiltä ei muita tehtäviä saa. Korjatkaa joku, jos olen väärässä.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Jos olet sen pomminpurku tehtävän jo suorittanut, niin ainakaan minun tietääkseni sheriffiltä ei muita tehtäviä saa. Korjatkaa joku, jos olen väärässä.

itse juorusin sille että se pukumies maksaisi että räjäyttäisin kylän ni seriffi juoksi sinne baariin ja pukumies ampui hänet, eli aika alussa sai jo hyvän rynkyn seriffiltä :D
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Hahmonkehityksestä kyselen:

Paljonko on hahmon maksimitaso? Ja onko mahdollista kehittää lähes kaikki taidot siihen pisteeseen, että jopa vaikeammat lockpickaukset ja hakkeroinnit yms. onnistuvat?

Tekisi mieli kehittää ekasta hahmosta ns. hybridi joka osaisi vähän kaikkea eikä keskity vain yhteen ominaisuuteen ;o
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Kuinka esim. Clipboardeja tai kirjoja voi lukea? voi voiko
Tiedän kyllä miten skill piste kirjoja voi lukea mutta niitä normaaleja maassa lojuvia.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Kuinka esim. Clipboardeja tai kirjoja voi lukea? voi voiko
Tiedän kyllä miten skill piste kirjoja voi lukea mutta niitä normaaleja maassa lojuvia.

Ei voi. Ainoastaan niitä "Tesla and You" tyylisiä kirjasia voi lukea. Ne tulee sinne aidiin. Saa sitten yhden pisteen johonkin skilliin.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Eli olen jumissa...
..Rivet city tehtävässä.
Olen löytänyt sen laivan, ja käynyt siinä etummaisessa osassa sisällä. Nyt pitäsi tavata Doctor Li (siinä toisessa osassa sitä laivaa?), mutta en pääse mistään sisälle.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Eli olen jumissa...
..Rivet city tehtävässä.
Olen löytänyt sen laivan, ja käynyt siinä etummaisessa osassa sisällä. Nyt pitäsi tavata Doctor Li (siinä toisessa osassa sitä laivaa?), mutta en pääse mistään sisälle.

Dr. Li löytyy juuri siitä laivan osasta, jonne ensiksi päästään sisään. Science Baysta löytyy.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Jumitusta Wasteland survival book chapter 2:ssa. Eli tämä tehtäväkokonaisuus joka saadaan Moiralta Megatonissa

Eli Chapter 2:n tehtävä jossa pitäis se observer viedä Mirelurkien spawning podin ääreen sen War Memorialin alueelle. En löydä millään oikeata paikkaa, tehtävänuoli alkaa pyöriä ympyrää ja Mirelurkit kiehnää laumoittain niskassa :)
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Eli Chapter 2:n tehtävä jossa pitäis se observer viedä Mirelurkien spawning podin ääreen sen War Memorialin alueelle. En löydä millään oikeata paikkaa, tehtävänuoli alkaa pyöriä ympyrää ja Mirelurkit kiehnää laumoittain niskassa :)

Eikös niistä spawning podeista käy mikä tahansa? Eli avaat spawning podin ja taitaa vielä erikseen kysyä, että haluatko laittaa sen tutkimusvälineen sinne.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Montako chapteria siinä moiran (jos muistan nimen oikein) survival guidessa on? Siis siltä eukolta megatonin krääsäkaupasta..
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Montako chapteria siinä moiran (jos muistan nimen oikein) survival guidessa on? Siis siltä eukolta megatonin krääsäkaupasta..


Sisältää 3 chapteriä joissa jokaisissa 3 osaa. Jos saat suoritettua kaikki 9 ja jokaiisen optional osion niin saat erikois perkin missä vastauksista riippuen aina reporttia antaessa saat joko +6% criticalia medic-skilliä etc. Itse sain 8/9 kun en jaksanut ottaa radiationia ykkös chapterissa 600% asti niin sain vain perkin mikä antaa 4% :mad:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Miten/mistä pääsee Rivet cityn loppu osaan? Ja mistä saa sen railgunin?
 
Ylös Bottom