Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3 -peliapu [X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 4127
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Kyllä, underworldin edestä sen pitäisi löytyä tallustelemasta. Huomaa tosin ettei fawkes tule mukaasi jos karmasi on negatiivisen puolella..

Kiitoksia Hydrolle. Mistäs tuo Fawkes löytyy tämän jälkeen? Ei ainakaan Underworldin lähellä näkynyt, vaikka jossain Fallout wikissä niin sanottiin. Tosin enkkuni on kyllä niin huono, että toivottavasti kässäsin oikein.

Pitää mennä Underworldiin ensimmäisitä ovista sisälle,Fawkes odottelee "eteistilassa".

Hei taas,

Asensin Broken Steelin. Missäs ovat Charon ja Fawkes. Ei näkynyt Underworldissa. Fawkesia en ole sen Finding of Garden Eden-tehtävän jälkeen nähnyt. Edes Underworldissa.
Kuoliko Charon pelin lopussa samalla kun Project Purity käynnistettiin?
Karmani on Very Good.

Jos tuon Fawkesin käskee jäämään odottelemaan vaikka megaton houseen ja lähtee itse seikkailemaan, niin odottaako se Fawkes niin kauan, että palaan sen luokse? Olisi nimittäin välillä kiva seikkailla itse, mutta en halua antaa potkuja hyvälle tavaran kantajalle.

Jos tuon Fawkesin käskee jäämään odottelemaan vaikka megaton houseen ja lähtee itse seikkailemaan, niin odottaako se Fawkes niin kauan, että palaan sen luokse? Olisi nimittäin välillä kiva seikkailla itse, mutta en halua antaa potkuja hyvälle tavaran kantajalle.

Fawkes taitaa löytyä Museum of Historyn sisältä odottelemassa jos jätät ukon yksikseen.

Kyllä tuo Fawkes on itsellä jäänyt Megatonin taloon odottamaan kun on pyytänyt. Ei o haahuillut muualle ja ite on saanut tarpoa rauhassa. Ja sit ku palaa kotio niin siellä venttailee Fawkes.

Kyllä tuo Fawkes on itsellä jäänyt Megatonin taloon odottamaan kun on pyytänyt. Ei o haahuillut muualle ja ite on saanut tarpoa rauhassa. Ja sit ku palaa kotio niin siellä venttailee Fawkes.

Hyvä! Välillä nimittäin menee pelistä maku helppouden takia, ja ettei voi yksin seikkailla.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Hei,

Aloitin vasta Falloutin ja tohinoissani menin räjäyttämään Megatonin, ennen kuin olin kerennyt jutella Baarin pitäjän kanssa isästä. Minulla ei ollut juuri capseja käytössä ja herra Burke niitä kiltisti tarjosi niin tuli sitten tartuttua syöttiin:). Sain suoritettua sen jälkeen loppuun side questin blood ties ja sen jälkeen olen seikkaillutkin ympäri Capital Wastelandia, mutta nyt tekisi mieli jatkaa pelin pääjuonta. Eli miten voin saada vihiä isästä.

Hei,

Aloitin vasta Falloutin ja tohinoissani menin räjäyttämään Megatonin, ennen kuin olin kerennyt jutella Baarin pitäjän kanssa isästä. Minulla ei ollut juuri capseja käytössä ja herra Burke niitä kiltisti tarjosi niin tuli sitten tartuttua syöttiin:). Sain suoritettua sen jälkeen loppuun side questin blood ties ja sen jälkeen olen seikkaillutkin ympäri Capital Wastelandia, mutta nyt tekisi mieli jatkaa pelin pääjuonta. Eli miten voin saada vihiä isästä.

Rivet citystä(meniköhän nimi oikein. ihan kartan oikeassa ala kulmassa sijaitsee kuitenkin.) muistaakseni ainakin.

Vastaus: Fallout 3 -peliapu [X360]

Elikkäs nyt on pää niin jumissa että pitää kysellä tyhmiä, fallout 3 jäi kesken joskus 6kk sitten ja nyt ajattelin taas alkaa pelailemaan. Eli en muista mitään heh. Viimeksi pelasin the pitt lisärin ja siellä olen kaikki suorittanut jne. Nyt kysymys kuuluukiin että millä ihmeellä pääsen takaisin "normipeliin" eli wastelandiin seikkailemaan ja tekemään pääjuonta? Mistä täältä pääsee pois (pitistä)??? :o

Elikkäs nyt on pää niin jumissa että pitää kysellä tyhmiä, fallout 3 jäi kesken joskus 6kk sitten ja nyt ajattelin taas alkaa pelailemaan. Eli en muista mitään heh. Viimeksi pelasin the pitt lisärin ja siellä olen kaikki suorittanut jne. Nyt kysymys kuuluukiin että millä ihmeellä pääsen takaisin "normipeliin" eli wastelandiin seikkailemaan ja tekemään pääjuonta? Mistä täältä pääsee pois (pitistä)??? :o

Samaa tietä kuin sinne tulitkin. Eli kaupungista pois portin kautta, sillan yli ja junaradalle.

Samaa tietä kuin sinne tulitkin. Eli kaupungista pois portin kautta, sillan yli ja junaradalle.

No niinpä olikin, kiitosta! Kysynpä vielä että kun ostan tuon broken steel lisärin jossain vaiheessa enkä ole läpäissyt tätä normipeliä vielä niin onko mitään merkitystä, sehän jatkaa tarinaa mihinkä normi olisi loppunut(?). Eli vaikuttaako se muutenkuin level capin nostamisella jos on vielä normipeli kesken, olen tehtävässä "picking up the trail". Vai broken steel alkaa vaikuttamaan vasta kun normipeli on loppunut?
Hitto että on kujalla kun ei ole moneen kuukauteen pelannut tätä, en muista yhtään missä on kamat jemmassa tms. :D Ja mielestäni oli joku apurikin messissä mutta ei hän ainakaan odotellut siellä missä mentiin the pittiin... enkä edes muista kuka sen apurin nimi oli. Järkevää pitää taukoja kun peli kesken, vaikee alottaa hieromaan taas..

Ylös Bottom