Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3 [PS3]

Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Jos joku entisiä falloutteja fanittanut antaisi oman mielipiteensä tästä tekeleestä? Itse en oblivionista tykännyt pätkääkään, joten vähän kiinnostais tietää miltä se uus fallout tuntuu old school pelaajien mielestä.

Itse en Oblivionista myöskään tykännyt millään tavalla - laajuus oli siistiä, mutta kun pelillä ei ollut muutakaan tarjottavaa niin sekin oli lähinnä huono asia. Itse olen melko vannoutunut Fallout-fani ja löytyyhän tietysti nuo joskus 90-luvun puolivälistä ostetut discit hyllystä edelleenkin. Tietysti tuli hieman pelailtua vanhoja, että pääsee fiilikseen kolmannen inkarnaation tullessa. Jos oma kappale saapuu huomenna postissa niin pistän mahdollisimman tyhjentävää kommenttia.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Jos joku entisiä falloutteja fanittanut antaisi oman mielipiteensä tästä tekeleestä? Itse en oblivionista tykännyt pätkääkään, joten vähän kiinnostais tietää miltä se uus fallout tuntuu old school pelaajien mielestä.

Riippuu siitä, mistä osa-alueesta et Oblivionissa tykännyt. Kyllähän tässä on loistava Fallout-fiilis, mutta jos oblivionin pelimekaniikka tökki pahasti, niin tuskinpa tämä ainakaan suurinta herkkua on sinulle.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Kyllähän tässä on loistava Fallout-fiilis
No jaa, on ja samalla ei ole. Maailma vaikuttaisi ihan onnistuneelta, mutta ei tähän kyllä aivan sitä samaa mustaa Fallout-huumoria olla saatu, jota löytyi aikaisemmista osista.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Nyt jämähti peli mullakin ekaa kertaa. Megatonnissa olin pyörimässä. Ei reagoinut konsoli kuin virtanamiskaan.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Iloisesti olen kyllä yllättynyt tähän mennessä. Rakastin Fallout 2:ta aikoinaan ja se tuli mätettyä useampaan kertaan läpi. Pieni skeptismi oli päällä, kun kiekon iskin pleikkariini pyörimään, mutta viimeistään Megatonissa siitä pääsin irti. Maailma on mukavan elävä ja vinksahtanut, tehtävät ovat hauskoja ja haastavia sekä EXP-systeemi on toimiva - kiva saada jokasella levelillä myös perkki. 6 tuntia sitä sitten tuli mätettyä yhtä mittaa, pääjuonta en ole vielä kovinkaan pitkälle päässyt. Oblivion taustat kyllä huomaa myös pahassa, se on pakko sanoa.

Olin tosin iloisesti yllättynyt eräästä asiasta

Kun sen atomipommitehtävän tekee vasta sen jälkeen, kun sheriffi on kuollut Burken toimesta, niin sen questin saa silti suoritettua ilmoittamalla disabloidusta pommista sheriffin pojalle. Oblivion -tyylisesti odotin tästä vähintään logiin aavequestia, jota ei voi palauttaa vaikka se on suoritettu.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Ainakin peli on ollut erittäin sulava tähän asti, ei kertaakaan nykinyt eikä buganut. Pientä liiottelua on ollut gamespot arvostelussa, ei jessus.
Grafiikka on ihan jees, just semmoista kun odotinkin. Ehkä boxilla on osittain parempi grafiikka, mutta mitä väliä? Ei sitä kuitenkaan huomaa muutakuin screenshoteista.
Aah vapaapäivä ja viikonloppu edessä, nyt pelaamaan.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Ainakin peli on ollut erittäin sulava tähän asti, ei kertaakaan nykinyt eikä buganut. Pientä liiottelua on ollut gamespot arvostelussa, ei jessus.
Grafiikka on ihan jees, just semmoista kun odotinkin. Ehkä boxilla on osittain parempi grafiikka, mutta mitä väliä? Ei sitä kuitenkaan huomaa muutakuin screenshoteista.
Aah vapaapäivä ja viikonloppu edessä, nyt pelaamaan.

Ehkäpä gamespotin arvostelijan pelatessa oli käynyt kuten minun pelatessani kerran kävi.
Eli... Aina tapettuani vihun jäi tekstuurehin valtava aukko joka näkyi esim. kilometrin korkuisena mustana seinänä tai purppuran värisenä palkkina joka jatkui horisonttiin. Plegen sammuttaminen ja uudelleen käynnistys onneksi kuitenkin poisti ongelman, eikä pelatessani ole muita ongelmia tullut vielä vastaan.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

pitäisihän tämäkin käydä hakemassa, mutta on toi afrikka-vaellus sen verran kesken ettei kehtaa vielä :)

en muista milloin olisi ollut näin ylitsepursuava tarjonta hyvistä peleistä...
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

pitäisihän tämäkin käydä hakemassa, mutta on toi afrikka-vaellus sen verran kesken ettei kehtaa vielä :)

en muista milloin olisi ollut näin ylitsepursuava tarjonta hyvistä peleistä...

Veit sanat suustani.

En nyt halua turhaan täällä hypettää peliä jota en ole vielä pelannut edes, mutta on varmasti tämän vuoden peleistä parhaimpia. Ainakin odotukset on kovat.

Aikaisempia falloutteja tullut pelailtua, muttei ihan loppuun asti.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Jooh toivon kyllä että tuo Gamespot arvostelu oli taas sitä Xboxfanipoika roskaa mitä yleensä arvosttelut siellä on. Itselläkin pisti silmään tuo "shockinly inferior" vai miten se nyt olikaan. Vielä kuitenkin harkinnan alla, hankkiakko peli vai ei... Hmmm...
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Gamespotin arvostelu oil aika kuraa. Kerran on peli jämähtänyt kunnolla seitsemän tunnin aikana. Juostessani ensimmäisen kerran Megatonin kuopan puhjalle ruutu meni mustaksi ja peli heitti PS3:n päävalikkoon. Peli auki uudestaan ja autosavella samaan kohtaan. Ja tämä tapahtui n. 30 minuutin pelaamisen jälkeen, joten ihan hyvin on toiminut.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Gamespotin arvostelu oil aika kuraa. Kerran on peli jämähtänyt kunnolla seitsemän tunnin aikana. Juostessani ensimmäisen kerran Megatonin kuopan puhjalle ruutu meni mustaksi ja peli heitti PS3:n päävalikkoon. Peli auki uudestaan ja autosavella samaan kohtaan. Ja tämä tapahtui n. 30 minuutin pelaamisen jälkeen, joten ihan hyvin on toiminut.

Itellä on ps3 version n,3 tunnissa jämähtänyt 5 kertaa (saattoi olla 4)
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Voisiko kyseessä olla ns. huono erä noita pelejä niinkuin Assasins Creedin kanssa? Itsehän sain AC:n aikoinaan ns. toisessa erässä ja peli ei kaatunut kertaakaan kun omistin sen ja pelasin läpi. Mene ja tiedä..

Kyllä kutkuttais ostaa :p
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Itellä on ps3 version n,3 tunnissa jämähtänyt 5 kertaa (saattoi olla 4)

Itse eilen illalla ps3-versiota pelatessani about 5h ei jumittumisia eikä muita kummallisuuksia esiintynyt kertaakaan.
Sulla on ihminen jotain vikaa systeemeissä :p
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Eipä ole yhtään kaatumista esiintynyt toistaiseksi, ja eilen illalla oli 6 tunnin pelisessio.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Voisiko kyseessä olla ns. huono erä noita pelejä niinkuin Assasins Creedin kanssa? Itsehän sain AC:n aikoinaan ns. toisessa erässä ja peli ei kaatunut kertaakaan kun omistin sen ja pelasin läpi. Mene ja tiedä..

Kyllä kutkuttais ostaa :p

Siitä en tiedä. Itselläni jumahtanut kerran. Jos tykkäsit oblusta, niin sinuna en enää hetkeäkään miettisi tämän pelin hankintaa vaan juoksisin jo kauppaan. Aivan mahtava peli. Ellei tietty pelin maailma kiinnosta, vaan pidät enemmän fantasiameiningistä...
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Ja läpi on.. Meni pääjuonta seuraamalla turhan nopeasti kyllä. tarviipa avata joku save ja tehdä muut tehtävät loppuun:/ eikä levelikään ehtinyt nousemaan kuin 9 asti
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Siitä en tiedä. Itselläni jumahtanut kerran. Jos tykkäsit oblusta, niin sinuna en enää hetkeäkään miettisi tämän pelin hankintaa vaan juoksisin jo kauppaan. Aivan mahtava peli. Ellei tietty pelin maailma kiinnosta, vaan pidät enemmän fantasiameiningistä...

Oblivionista nautin kovasti, pelaan sitä tälläkin hetkellä ja kyllä tuo olisi mukavaa vaihtelua miekkaan & magiaan :)
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Löysin juuri Dogmeatin, nyt on oikea Fallout tunnelma päällä :D. Muistan vielä kuinka ykkösessä se perhanan piski piti vain pitää elossa hinnalla millä hyvänsä, vaikeaksi meni välillä.

"Dogmeat, etsi ase! Hyvä poika!"

Sellaiset 8 tuntia takana ja kerran on kaatunut. GNR:ää edeltävissä taisteluissa peli vain jämähti paikoilleen kesken VATS-animaation. Pitää kyllä varmaan vähän jarrutella tuon juonen kanssa jos se tosiaan on noin lyhyt.
 
Ylös Bottom