Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3 [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Fallout 3 [HYPE]

Onkos nämä oikeasti uusia kuvia Fallout3:sta..?

Itse en noista oikein saa Fallout-fiiliksiä :( (taustoissa kyllä oikeaa tunnelmaa)
Näyttää vain aika perus scifi-räiskinnältä.. KZ2:n välipomo teurastaa luurankoa minigunilla?
Tämä taitaa tosiaan olla niitä odotetaan parasta ja pelätään pahinta pelejä..

edit:uusi linkki

Viimeksi muokannut moderaattori:

Onkos nämä oikeasti uusia kuvia Fallout3:sta..?

Itse en noista oikein saa Fallout-fiiliksiä :( (taustoissa kyllä oikeaa tunnelmaa)
Näyttää vain aika perus scifi-räiskinnältä.. KZ2:n välipomo teurastaa luurankoa minigunilla?
Tämä taitaa tosiaan olla niitä odotetaan parasta ja pelätään pahinta pelejä..

edit:uusi linkki

Komean näköinenhän tuo on, mutta vähän olen samoilla linjoilla, että onko tuo nyt sitten Fallout vai joku ihan muu peli.

Komean näköinenhän tuo on, mutta vähän olen samoilla linjoilla, että onko tuo nyt sitten Fallout vai joku ihan muu peli.

No, nyt eletään jo 2000-lukua pitkällä. Se otetaan mitä saadaan, markkinat on muuttuneet. Itse ainakin odotan peliä realiteetit huomioiden, ennakkoluulottomasti ja kuitenkin innolla. Jos on paska, niin pelataan sitten Fallout 2:sta niinkuin tähänkin asti. En usko että kolmonen sitä pesee, mutta mukava saada nähdä siihen maailmaan sijoittuva peli modernimpana versiona ja toisen tekijätiimin näkökulmasta. Fallout 2:sta nyt ei vain voi voittaa mikään.

pakko tämäkin on hankkia kun tullut hakattua ykköstä ja kakkosta n. kymmenen kertaa läpi (ilman mitään ohjeita tai niitä hahmo editoreja). kakkonen on aivan klassikko shittiä vaikka vanha peli onkin niin silti tarvii toisinaan pelailla ihan huvikseen. tactics oli todella tökerö rahastus meiningillä väsätty wannabe fallout. en ole ehtinyt tutustumaan bethesdan (vai mikä se nyt olikaan) muihin peleihin kun ei tuo oblivion nappaa yhtään ja muita en tiedä.. en aseta kovinkaan suuria odotuksia tälle kun en usko että ketään pystyy samaan mihin black isle aikoinaan falloutin(2) suhteen, nostamaan rpg pelin klassikoksi mikä kuuluu jokaisen itseään kunnioittavan pelaajan pelihyllyn kunniapaikalle

No, nyt eletään jo 2000-lukua pitkällä. Se otetaan mitä saadaan, markkinat on muuttuneet. Itse ainakin odotan peliä realiteetit huomioiden, ennakkoluulottomasti ja kuitenkin innolla.

Samoin, lukuunottamatta 'ennakkoluulottomasti' kohtaa. Esimerkiksi Fallout Tactics on yhä mielessäin.

Hmm..kolme kaiketi uutta kuvaa gaffista bongattuna:

Kuva1
Kuva2
Kuva3

Kaksi ensimmäistä näyttävät ainakin hyvältä..
Vieläköhän se Q3 2008 eurojulkaisu pitää paikkansa.. aika vähän hypeä näkynyt siihen nähden.

Hmm..kolme kaiketi uutta kuvaa gaffista bongattuna:

Kuva1
Kuva2
Kuva3

Kaksi ensimmäistä näyttävät ainakin hyvältä..
Vieläköhän se Q3 2008 eurojulkaisu pitää paikkansa.. aika vähän hypeä näkynyt siihen nähden.

Joo samoin huomannut, että ihmeen vähän hypeä. Johtunee varmaan siitä, että post-apokalyptinen roolipeli ei varmaankaan lämmitä suurinta yleisöä, mutta itse kyllä odotan innolla. Muutenkin suurinosa ihmistä jotka pelaavat roolipelejä hakkaavat niitä PC:llä, eihän oldschool D&D-pelaaja konsolia osta :). Kyllä ihmiset jotka odottavat tätä peliä tietävät koska se tulee myyntiin.. tai siis huomaavat.

E3-messuilla kerrottiin juuri että Xbox saa TAAS yksinoikeus DLCtä. PS3 jää taas nurkkaan nuolemaan näppejään, damn..

E3-messuilla kerrottiin juuri että Xbox saa TAAS yksinoikeus DLCtä. PS3 jää taas nurkkaan nuolemaan näppejään, damn..

MS osaa huonosti sijoittaa nuo rahansa. hyvä että näky tota Gameplay videota.. sain viimeinki päätöksen että en osta Fallout3:sta.

Ylös Bottom