Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3 [X360]

Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Onko peli normaalisti tosi tumma ja pimeä,vai onko mun töllössä(kuvaputki)jotain vikaa?Peli on saamarin tumma ja tuntuu kuin pelaisi silen hilliä.Rupee jo ärsyttämään.Esim se koulu rakennus ihan pelin alussa ja kun tulee yö.

:mad:


Onhan se aika tumma joo. Mutta saahan sitä säädettyä sieltä valikoista. Ja sisätiloissa auttaa aina tuo pip boyn valo ;)
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Saiko hei kukaan sitä pullonkorkkimiinan kaavaa erään tehtävän päätteeksi. Tiedätte kyllä minkä, jos vaan saitte sen rakennuskaavan.

Vai bugaako vaan jossain...?
Älkää prkl sanoko, että sen saadakseen piti tarjoutua jakamaan niitä porukoille (se ylin puhevaihtoehto). Valitsin ite sen neutraalin : s


Kertokaa, että mistä tuon voi ostaa/varastaa/jotenkin haalia jos tiedätte. Pelkkien pullonkorkkimiinojen löytäminenhän ei tarkoita sitä, että niitä itse osaisi rakentaa -- eihän?




EDIT: Ja joo, perkele että menee aika helposti tämän parissa... 03:30 kun sammutin :rolleyes:
EDIT2: Se PipBoyn valo on helevetin hyvä. Itse honasin sen vasta kaverilta kuultua (painakaa B ja pitäkää pohjassa 2sek)
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Saiko hei kukaan sitä pullonkorkkimiinan kaavaa erään tehtävän päätteeksi. Tiedätte kyllä minkä, jos vaan saitte sen rakennuskaavan.

Vai bugaako vaan jossain...?)
Juu, sain. M:ltä, siis. Itse en vaivautunut edes ulos, vaan valehtelin käyneeni kohteessa. ;)

Kertokaa, että mistä tuon voi ostaa/varastaa/jotenkin haalia jos tiedätte. Pelkkien pullonkorkkimiinojen löytäminenhän ei tarkoita sitä, että niitä itse osaisi rakentaa -- eihän?
Juuei, pakko löytää ohje jotta voi rakentaa. Ja toinen samanmoinen ohje meinaa että saat 10% bonuksen seuraaviin rakennettuihin kamoihin.

Spoileri-linkki ohjeen sijaintiin: http://fallout.wikia.com/wiki/Bottlecap_Mine

EDIT: Ja joo, perkele että menee aika helposti tämän parissa... 03:30 kun sammutin :rolleyes:
Nou shit. Menin itsekin kahden jälkeen nukkumaan vaikka työaamu... :rolleyes:


EDIT2: Se PipBoyn valo on helevetin hyvä. Itse honasin sen vasta kaverilta kuultua (painakaa B ja pitäkää pohjassa 2sek)
... paitsi jos meinaa hiipiä; silloin se *haittaa* tuntuvasti. Vihulaiset huomaa kauempaa kun hohtaa.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Loistava peli jossa on ainakin yksi todella ärsyttävä piirre....

Helvetin vaikeaa päästä joihinkin paikkoihin. Sviduttaa toi jatkuvasti kaiken maailman pimeissä viemäreissä pyöriminen...

Sinne radiostationille löytäminen tuntuu olevan tuskan takana.... Laittakaa vaikka privana vinkkiä
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Sinne radiostationille löytäminen tuntuu olevan tuskan takana.... Laittakaa vaikka privana vinkkiä
Ei siinä muuta ole kuin että seuraa sitä mihin kartta ja vihreä nuoli kompassissa vie.

Muutaman ghouli-viemärin joutuu koluamaan mutta sitten pääseekin aina takaisin siihen kartta pisteeseen minkä on löytänyt. Parisen viemäriä taisi olla matkalla GNR:n asemalle.

Ghouleista, tai niiden välttelemisestä muuten:
Jos ghoulit v*tuttaa niin kannattaa autella niitä Tenpenny Towerissa ennen kuin lähtee kauemmas, sieltä saa ghouli-naamarin joka toimii kypärän kanssa samaan aikaan ja kaikki ghoulit ovat kavereita kunnes niiltä ampuu aivot pihalle. :D
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Sinne radiostationille löytäminen tuntuu olevan tuskan takana.... Laittakaa vaikka privana vinkkiä
Oli muuten juu ärsyttävää, mutta jatka vaan niitä rännejä. Sitten kun tapaat muutaman BoS jampan niin tiedät olevasi oikeilla teillä. Noita tosiaan saa koluta ja kartan kanssa saa tapella, mutta jos etenet maltillisesti, niin kyllä pääset perille.

Kiitos Docille infosta, mäkin käytin puhelahjojani, mutta palkinto jäi saamatta... Ehkä sen takia, että en vienyt sille sitä miinaa -- kuka tietää. Mutta hyvä toi location guide, minkä linkitit.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Sen miinan tosiaan annoin ja se taitaakin olla se optionaalinen vaatimus josta sen ohjeen saa.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Sen miinan tosiaan annoin ja se taitaakin olla se optionaalinen vaatimus josta sen ohjeen saa.

Niin annoin minäkin, mutten saanut. Jos siis Moirasta puhutaan. On muuten aivan hel*etin tehokkaita miinoja! Olen löytänyt kolme,

Super-Duper Marketista.
:p
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Itse en käyttännyt läpipeluussa kuin pari kertaa miinoja. Sen verran turhia olivat, koska sain kuiteskin mutantit tapettua helposti pidemmälläkin matkalla. Myös fatman jäi vähäiseen käyttöön. Sen isonkin mörököllin vedin riflellä. Kuiteskin kerran kokeilin ja sain yhellä pommilla 6 supermutanttia kaadettua :cool:

Onko pelissä jokin laite mikä näyttää kaikki mestat pipboyssasi? Ainakin edellisissä oli ja kaveri taisi puhua että tähänkin saisi jostain... Noh onneksi netistä löytyy kartta mihin on merkitty kaikki. Siitä vaan tallustelemaan sitten.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Itse en käyttännyt läpipeluussa kuin pari kertaa miinoja. Sen verran turhia olivat, koska sain kuiteskin mutantit tapettua helposti pidemmälläkin matkalla. Myös fatman jäi vähäiseen käyttöön. Sen isonkin mörököllin vedin riflellä. Kuiteskin kerran kokeilin ja sain yhellä pommilla 6 supermutanttia kaadettua :cool:

Onko pelissä jokin laite mikä näyttää kaikki mestat pipboyssasi? Ainakin edellisissä oli ja kaveri taisi puhua että tähänkin saisi jostain... Noh onneksi netistä löytyy kartta mihin on merkitty kaikki. Siitä vaan tallustelemaan sitten.

On! Kun saavutat levelin 20, valitse perk nimeltä Explorer. Se paljastaa kaikki locationit kartalla. :)
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Paitsi että ei kannata ottaa sitä perkkiä :) Katsoo kartat netissä ja omistat sitten Grim Reaper's Sprintillä ;)
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Miinat ja kranaatit on kyllä varsin kätsyjä, varsinkin nämä itsetehdyt on aika mahdottoman tehokkaita.
Noilta vehkeiltä tosin menee aikalailla käyttöarvo jos Dogmeat on mukana. Ainakin jos haluaa pitää piskikultansa hengissä.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Onko tuosta koirasta mitään hyötyä? Olen sen saanu mut ei siitä ollu ku haittaa, niin lähettelin vaultin ovelle odottelemaan,
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Wtf, kuinka saa koiran? Animal Friend -perkillä?

Laser-koira!! :eek:
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Niin annoin minäkin, mutten saanut. Jos siis Moirasta puhutaan. On muuten aivan hel*etin tehokkaita miinoja!
Ne on noin ehkä 6-7 kertaa tehokkaampia kuin normaalit miinat, ainakin siis omalla vaatimattomalla ~30 explosive skillillä. Eli noilla saa hiukan isommatkin kaverit kerralla nurin - samaiset jotka syö normaaleita kranuja / ohjuksia aamupalaksi. :D
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

OT: En kyllä juuri mitään. :D Vaikka pelejä olen harrastanut koko pienen ikäni, en ole koskaan ollut erityisen hyvä missään. Liekö liian lyhyt pinna tai liian vähän vapaa-aikaa, mutta ei vaan kiinnosta uhrata aikaa pelaamisen opetteluun.

Vähän sama täällä.Saan vähän väliä nokkiini Cod4:ssa että 5:ssa.Mutta on sitä tullut voitettuakin monesti,eli parannusta näkyy jo!...yleensä sitä vaan mennään eikä meinata.:D

Ja fallout 3 on ihan huippu peli!saan vain siinäkin usein nokkiini vihollisilta....paitsi siltä yhdeltä pieneltä kärpäseltä.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Itseäni on myöskin kyrpinyt suunnattomasti tuo että joka paikka on tukittu, yritin tuota Museum of Techologya löytää mutta ei millään sinne päin päässyt. Jotain räkäistä viemäriä pitkinhän sitä piti lähtä.

Välillä peli ärsyttää, mutta kertonee jotain kun tuli juuri kolmisen tuntia pelattua putkeen. Lievässä krapulassa tosin, mutta enivei enihau. :D
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Wtf, kuinka saa koiran? Animal Friend -perkillä?

Laser-koira!! :eek:

Tarvitseeko Animal Friend perkiä (viisaammat saa valistaa) mutta tuosta ainakin saa koirakaverin:

Dogmeat (0006a772)
Location: Scrapyard
Requirements: Save the poor pooch from the attacking raiders!
Dogmeat is your loyal, loving canine companion. He will join any type of character and can be made to search for chems, food & ammo. He can also be sent to wait outside vault 101.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Tässä tuli pienoinen bugi mihin pitäisi kysyä vähän infoa, tässä on nyt n. 30 tuntia peliä takana ja alussa menin Megatoniin tekemään Following His Footsteps questia ja ei ollut rahaa maksaa sille baarimikolle. Sitten lähdin seikkailemaan tekemättä questiakaan ja pääsin Rivet Cityyn missä puhuin sen tiedenaisen kanssa ja sitten tuli tuo FHF quest completed. Nyt ongelmana etten saanut achievementtiä questista puhumattakaan päässyt tuonne GNR asemalle tai tiedä sen sijaintia edes. Onko jollain tapahtunut vastaavaa?
 
Ylös Bottom