Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)
Kah, mäkin olen ihmetellyt molemmilla hamoillani jotain taivaalta putoavaa, ohjusta tai jotain. Ettei vaan olis ufo tullut tonttiin ja sun raider vetäs alien blasterilla sitä wastelanderia?
Justiinsa tuli nähtyä moinen, ja tuli teidän jutut heti mieleen. Sieltä se taivaalta posahti jonnekin horisonttiin. Ei ollut munaa mennä kattomaan.
Kun tuolla wastelandissa painelee, on kyllä huvittavaa nähdä eri yhteenottoja. Kohti tulee tulitusta kaukaa ja lähempänä juoksee naishahmo kovaa päin. Meinasin ampua pään irti, mutta tajusinkin että pitää asetta selässä. Juoksi siis karkuun itsekin niitä tulittajia.
Peliä pelannut jo aika monta tuntia, joten sikäli jämerää että nyt vasta tajusin että kun paska-autoja ammuskelee vaikka vahingossa, nehän voi räjähtää. Ja yleensä ketjureaktiona jos niitä on lähekkäin. Ajattekin välissä että "millähän ydinpommilla nyt ammuttiin kun räjähdin kuoliaaksi", kun autojen välissä oli kyyryssä kiväärin kanssa. Olihan se nättiä kun vahingossa ammuin raider1:stä tulittaessani ohi, ja räjäytin auton. Ketjureaktiona meni kohta toinen auto, jonka vierestä raider2 lensi komean loikan kattotasanteelle ilman jalkaa.
Äijäni on vähän turhan perushyvä jamppa, turhan paljon tehnyt palveluksia porukoille. Saisi olla joku semmoinen välinpitämätön badass-vaihtoehto olemassa, että nuo tehtävät voi tehdä, mutta "ei mua kiinnosta, mutta teen silti koska olen kova jätkä"-asenteella, josta ei sitten tulisi maksimaalista karmaa eikä jokainen asutuskeskus X:n tyyppi pitäisi pyhimyksenä. Senverran onneksi olen paskiainen, että pöllin melkein keneltä tahansa stimpakit ja huumeet, jos näkyvillä lojuu. Small guns-mies olin aiemmissa fallouteissa, niin olen nytkin. Kyllä haulikko, kivääri ja jyty pistooli on niitä joissa on sitä jotakin. Ja koska tyyli on tärkeintä, käytetään talon armoria ja sheriffinhattua. Joskus myös ilman hattua, että miehekäs wasteland-tukka pääsee oikeuksiinsa. Aivoakin tietysti löytyy ja puhetaitoa, karismasta puhumattakaan. Entisissä fallouteissa olin myös kova unarmed-mies, pistelin silloin karatella joka toista jamppaa nenuun, mutta nyt kun ei edes voi nivusiin potkia, niin en keskity moiseen yhtään.