Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3 [X360]

Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Tikille voin vastata, että ite olen pelannu ton samat 50 tuntia kuin sinäkin ja aikalailla kuulostaa siltä että ollaan abaut samanalaisessa pelitilanteessa, paitsi että itse olen pelannu kokoajan karman mukaan yltiöhyvää peliä. Silti tuo 300 tapetun ihmisen achi räpsähti jo ajatsitten.
Että ei sitä ainakaan ole tappamista tarvinnu jättää pois, vaikka hyvällä karmalla menisikin :).

Tietääkö kukaan, pitääkö achievementtien saamiseksi kerätä tarvittavat määrät bobbleheadeja yhen pelikerran aikana?
Esim jos olen löytäny ekalla kerralla 6 ukkelia. Tokalla kertaa kun pelaan läpi löydän neljä semmosta mitä en aiemmin löytäny, niin tippuuko achi?

Tietääkö kukaan, pitääkö achievementtien saamiseksi kerätä tarvittavat määrät bobbleheadeja yhen pelikerran aikana?
Esim jos olen löytäny ekalla kerralla 6 ukkelia. Tokalla kertaa kun pelaan läpi löydän neljä semmosta mitä en aiemmin löytäny, niin tippuuko achi?

Voisinpa olla aika varma, että yhdellä hahmolla ne pitää kerätä.

Eikös tämä ollut aluekoodivapaa? Jos on niin mikä niistä Play-asian versioista on se oikea versio? Kun sielä ei ainakaan suoraan regiofree versiota löydy.

Olen pelannut peliä noin 25h ja mulla on kaatunut peli jo 3-4 kertaa.Eilen taas oli vatissa jotain pientä bugeilua.Mistä voisi johtua,vai onko tämä nyt tyypillistä uusille konsoleille.

Olen pelannut peliä noin 25h ja mulla on kaatunut peli jo 3-4 kertaa.Eilen taas oli vatissa jotain pientä bugeilua.Mistä voisi johtua,vai onko tämä nyt tyypillistä uusille konsoleille.
Ei ole kertaakaan kaatunut, niin levyltä kuin kiintolevyltä pelattuna. Tunteja varmaan >40.

Yleisin ongelma pitkään pelaamisen jälkeen on se että boxi on jossain ahtaassa kolossa missä se pääsee kuumenemaan liikaa (esim. TV:n alla hyllyssä DVD-soitinten, jne kanssa).

Toinen on tietty jos on ns. "susikappale" konsolista jossa huono DVD-asema, tms.

Minulla laskeuma 3 kaatui ensimmäisenä pelipäivänä jotain 5 kertaa, vaikka oli asennettu kiintolevyllekkin. Sen jälkeen ei ole ollut mitään ongelmia. Ja boxi on reilun vuoden vanha veteraani. ehkäpä sitä tuli ekana päivänä tahkottua vähän enemmän kuin normaalisti :rolleyes:

Laitetaan nyt spoilereihin ettei kukaan suutu, ei kuitenkaan sisällä mitään juoneen liittyvää
Ihan parhaita nuo galaxy news radiolta tulevat radiokuunnelmat jonkun professorin(?) ja hänen apurin seikkailuista wastelandissa

Ai että tuli tänään eeppinen kohtaus, olin Museum of Historyssä käymässä, kun Feral Ghoul huomasi minut ja lähti tulemaan kohti, ammuin sitä kerran päähän Combat Shotgunilla, mutta se ei kuollut. Yhtäkkiä alkoi taustalla soimaan banjolla(?) soitettu kappale ja Mysterious Stranger ilmestyi ampumaan Feral Ghoulia Magnum .44:sellaan, se kuoli ja hän käveli yhtä tyylikkäästi pois, kun oli saapunutkin. :D Juuri tällaiset kohtaukset tekevät pelistä niin älyttömän siistin.

Tuli tässä mieleen et ku sitä maailmaa muuten vaan tutkii, niin ku soi sellanen musa taustalla niin minusta se on ihan sama biisi mikä oli oblivionissa? Tai ainakin se kuulostaa täysin samalta

Tuli tässä mieleen et ku sitä maailmaa muuten vaan tutkii, niin ku soi sellanen musa taustalla niin minusta se on ihan sama biisi mikä oli oblivionissa? Tai ainakin se kuulostaa täysin samalta

Kyllä taitaa melkein sama olla... muuten, peli kohta läpi ja voin sanoa etten kohokohtia ole nähnyt...

Itellä kaatu peli 55 tunnin läpipeluulla sen 3 kertaa pelin loppu puolella, sen jälkeen kun olin asentanu sen kovolle.
Ennen kovo asennusta ei kaatunu kertaakaan. En sit tiiä onko siitä vai mistä kiini.

Ehdottomasti parhain RPG jota olen koskaan pelannut...tietenkään en niitä ole pahemmin pelaillut.
Olen tehnyt 10-16 questiä ja 30h olen sitä pelannut. En ole pitkästynyt kertaakaan peliin,
koska siellä on paljon tutkittavaa ja kössittävää :p
Muuta sanottavaa en nyt keksi kuin...v**** loistava!

Pahiksena pelaillut, Very Evil Defiler - Lvl 12.

Niin...

Kyllä tämän pelin jälkeen tuntuu siltä että muut pelit ovat auttamatta liian lyhyitä (melkein aina).

Nyt on pelattu kerran läpi pahiksena (Achievementit 750).

Ajattelin että en jaksa heti perään pelata uudestaan, mutta....taas sitä mennään. Nyt hyvänä äijänä ja Achievementit on jossain reilussa 800 nyt.

Yli 100 tuntia tullut pelattua ja aika harvoin on tullut kohtia jolloinka olisi ollut tylsää....

Loistavaa viihdettä ja suosittelen kaikille! Itsekään en ole kovin innostunut ollut aiemmin ropeista, mutta nyt iski ja kovaa. (Tuli sitten tilattua Oblivion Playsta 13 euroon.....en tiedä onko hyvä, mutta sama tekijä ainakin....).

OSTAKAA TÄMÄ PELI!

Eilen meni tämä peli läpi pahiksena ja pelikello näytti noin 26h. Melkoinen pettymys tämä peli kun miettii kuinka paljon tätä hypetettiin ja porukkaa puhuu kuinka Fallout 3 on paras roolipeli ikinä.

Dialogi oli melko yhdentekevää sillä itselläni tuli sellainen fiilis, että on ihan sama mitä muille hahmoille sanoo. Vain parissa kohdassa oli oikeasti merkitystä sillä mitä sanoi. Mass Effectissä oli dialogi aivan omaa luokkaansa sillä siinä jokainen valinta vaikutti tarinaan.

Sitten se pääjuoni. En ymmärrä että miksi peliin laitetaan sadan tunnin verran sivutehtäviä joiden perusidea on mennä paikasta A paikkaan B ja sitten pääjuoni kestää n. 5 tuntia. Pääjuonessa ei ollut mitään ideaa ja itse ajattelin että nyt se pääjuoni vasta pääsee vauhtiin niin sitten se jo loppui. Mieluummin laittaisivat vähemmän sivutehtäviä ja tekisivät peliin kunnollisen pääjuonen.

Räiskintä oli aluksi ihan mukavaa sillä V.A.T.S tuo mukavaa vaihtelua tuohon räiskintään. Parinkymmenen tunnin jälkeen tuokin alkoi ikävä kyllä toistamaan itseään. Enkä myöskään ymmärrä että miksi maksimitaso oli 20. Itselleni ainut motivaatio noiden sivutehtävien tekemiseen oli se että saa experiencea mutta sitten yhtäkkiä olikin jo maksimitasolla. Sitten ei ollut enää mitään syytä pelata sivutehtäviä.

Fallout 3 oli taas yksi tämän vuoden suurjulkaisuja joka ei omallani kohdallani todellakaan ollut sitä mitä kaikki se hypetys antoi ymmärtää.

Eilen meni tämä peli läpi pahiksena ja pelikello näytti noin 26h. Melkoinen pettymys tämä peli kun miettii kuinka paljon tätä hypetettiin ja porukkaa puhuu kuinka Fallout 3 on paras roolipeli ikinä.

Yllättävää että peli ei iske jos sen juoksee läpi...

Dialogi oli melko yhdentekevää sillä itselläni tuli sellainen fiilis, että on ihan sama mitä muille hahmoille sanoo. Vain parissa kohdassa oli oikeasti merkitystä sillä mitä sanoi. Mass Effectissä oli dialogi aivan omaa luokkaansa sillä siinä jokainen valinta vaikutti tarinaan.
No en nyt menissi kehumaan että hirmuisia muutoksia tuli Mass Effectissä eri dialogeilla (joko ampu kavern tai vangittiin, ei juuri "tulevaisuuteen" vaikuttanut.
Sitten se pääjuoni. En ymmärrä että miksi peliin laitetaan sadan tunnin verran sivutehtäviä joiden perusidea on mennä paikasta A paikkaan B ja sitten pääjuoni kestää n. 5 tuntia. Pääjuonessa ei ollut mitään ideaa ja itse ajattelin että nyt se pääjuoni vasta pääsee vauhtiin niin sitten se jo loppui. Mieluummin laittaisivat vähemmän sivutehtäviä ja tekisivät peliin kunnollisen pääjuonen.
Pääjuoni kyllä jätti kylmäksi, mutta ne sivutehtävät olivat loistavia. Jos ne ovat sivutehtäviä niin ei se meinaa sitä ettei niitäole pakko tehdä, yleensä niihin on jemmattu kaikkea kivaa pientä ja monessa pelissä suurimmat haasteet löytyvät juuri sivutehtävistä (jos olisivat pääjuonessa, casual-pelaajat vinkuisivat liian vaikeasta pelistä ja HC-pelaajat taas siitä, kun ei tarvitse miettimällä miettiä missä sekin juttu tjms on).
Enkä myöskään ymmärrä että miksi maksimitaso oli 20. Itselleni ainut motivaatio noiden sivutehtävien tekemiseen oli se että saa experiencea mutta sitten yhtäkkiä olikin jo maksimitasolla. Sitten ei ollut enää mitään syytä pelata sivutehtäviä.
Itseänikin harmitti tuo tasokatto, joka tuli vielä niin nopeasti vastaan, mutta ei se nyt sentään masentanut niin paljoa ettei sivutehtäviä olisi jaksanut.
Fallout 3 oli taas yksi tämän vuoden suurjulkaisuja joka ei omallani kohdallani todellakaan ollut sitä mitä kaikki se hypetys antoi ymmärtää.
Ei pidä uskoa hypeä, se on pahasta. Tämän hetkisestä pelitarjonnasta FO3 kuitenkin on sitä laadukkaampaa sakkia, tuntuu että nykyään tungetaan hirmuiset määrät jaskaa hyllyille ja sitten panostetaan hypeen :)
Esimerkinä tästä voidaan ottaa The Last Remnant, en ole missään nähty hypetettävän ja sehä sattukin (omaan makuun) olemaan loistopeli, eli kehitysrahat on käytetty muuhunkin kuin mainontaan.

Ylös Bottom