Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3 [X360]

Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

en ole minäkään niitä mukana pitänyt.
yksin paljon parempui matkustaa kun ei tartte muusta välittää kuin siitä että ei itseltä henki lähde.
hiipimisenkin nuo kaverit taitaa tehdä mahdottomaksi foorumi viestien perusteella.
tykkäävät juosta heti viholisen kimppuun kun sellaisen näkevät.

Charon on todella kätevä! Jos haluat hiipiä, käske Charonille: "Wait here." Hän ei näin häiritse sinua.

Todella käteviä ovat nuo friendit! Dogmeat taisi tosin saada jo surmansa :D
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

hiipimisenkin nuo kaverit taitaa tehdä mahdottomaksi foorumi viestien perusteella.
tykkäävät juosta heti viholisen kimppuun kun sellaisen näkevät.
Ei mulla kyllä ollut ongelmia; 100 sneakillä ammuin kertalaakista mutanttimastereita jne jatkuvalla syötöllä. Ei haitannut jos ne huomasivat nuo kaverit koska eivät huomanneet minua. Ja tietenkin kaverit (Charon ja se Brotherhood nainen) käsketty käyttämään ampuma-aseita ja pysymään lähellä minua.

Yleismakuna jäi että sisätiloissa ei ainakaan pahemmin haittaa. Joskus harvoin ulkona jos nuo päättivät alkaa ammuskelemaan kilometrin päästä (tosin silloinkin, outoa kyllä, Charonin haulikko on tappavan tarkka :D ).
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Shacknews tarjoilee kuvia ja informaatiota The Pitt -laajennuksesta:

he Pitt opens with a desperate radio message, and a meeting with its sender, an escaped slave named Wernher. Wernher claims that the leader of "The Pitt" has created a cure for mutations... and he needs you to go in and retrieve it. From there, the player can proceed in a number of ways, in true Fallout 3 style. Do you fight your way in, or disguise yourself as a slave? Ally with the slaves, or join their Raider overlords? The Pitt is very morally ambiguous - there's no real right or wrong, just choices to be made, sides to be chosen, and a mystery that could send shockwaves throughout the entire Wasteland.

Key Features:

* Explore an entire new area - the post-apocalyptic ruins of Pittsburgh, Pennsylvania, known as The Pitt!
* Find and use new weaponry, such as the AutoAxe, a new melee weapon with a powerful, serrated rotary blade hungry for flesh.
* Discover new side quests and subtle plot elements and determine your path in this place where nothing is "right" or "wrong."
* Exclusive new perks and achievements!

http://www.shacknews.com/onearticle.x/57324

Laajennus julkaistaan maaliskuussa.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Kiinnostaisi kyllä kovasti tietää, kuinka suuri tuo raunioitunut Pittsburgh on! Mahtavaa myös, jos pelissä on reilusti sidequestejä niin kuin tuossa lupaillaan.

Ensimmäistä lisäosaa en rahan puutteen ja "virtuaalimaailmassa" olon takia hommannut, mutta tässä voisi olla aika hyvä lisäosa ostettavaksi. Eivätkös nämä toimi normaalisti, vaikkei edellisiä lisäosia hommannut olisikaan?

Ja sitten on vielä se Broken Steel... :cool:
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Peliin saa Livestä nyt pienen päivityksen tulevaa The Pitt -lisäosaa alustaen.
Today a new update (v1.4.0.6) is available on Xbox LIVE and Games for Windows LIVEUpdate 1.4 Notes (PC and Xbox 360).

It's a small update in preparation for the game's second DLC, The Pitt, which is slated for release this month.

New Features

* New achievements for The Pitt
* Support for multiple downloadable content
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Omistan itse sekä PS3:sen, että Boxin. Onkos kenelläkään kokemusta molemmista alustoista koskien tätä peliä. Bugisuus? yleisilme? Boxilla ilmeisesti jälleen parempi resoluutio 1080p vs. 720p.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Omistan itse sekä PS3:sen, että Boxin. Onkos kenelläkään kokemusta molemmista alustoista koskien tätä peliä. Bugisuus? yleisilme? Boxilla ilmeisesti jälleen parempi resoluutio 1080p vs. 720p.
Fallout 3:n versioeroista löytyy hyvää tietoa ja keskustelua tästä ketjusta.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Digital Foundryn pojat ovat huomanneet, että tuo uusin päivitys tuo itse asiassa myös pieniä graafisia parannuksia. Ennen patchia PS3-versiossakin olleet ns. specular mapsit uupuivat jostain syystä X360:n Fallout 3:sta. Nyt efekti on kuitenkin peliin ilmestynyt.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Digital Foundryn pojat ovat huomanneet, että tuo uusin päivitys tuo itse asiassa myös pieniä graafisia parannuksia. Ennen patchia PS3-versiossakin olleet ns. specular mapsit uupuivat jostain syystä X360:n Fallout 3:sta. Nyt efekti on kuitenkin peliin ilmestynyt.

Linkki ei toimi.

''Sorry, no posts matched your criteria.''
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Ei se Beluga-kaviaarikaan kaikille kelpaa. Jotkut tykkää Atrian eineksistä :)
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Oli kyl vähän hemmetin päheen näkonen :D sais kyl tasokatto nousta tost lisärist jo.


yhdeksän päivää vielä toho :D
 
Ylös Bottom