Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3 [X360]

Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Ammuksiahan noille ei tarvitse käsittääkseni antaa. Tai ainakaan en huomannut että olisi koskaan kulunut inventaariosta muuta kuin stimpackeja (joita pidin aina 10 per kaveri kannossa).

Kyllä mun kaverit käytti ammuksia, ainakin niissä aseissa jotka eivät olleet niitä niiden omia perusaseita. Cross käytti ahkerasti liekinheitintä jos sellaisen sai tai löysi itse ja polttoainetta kului, sama muiden aseiden kanssa jotka ammuksia käyttivät. Muutoinkin Cross tuntui käyttävän noita antamiani aseita ihan kiitettävästi, hunting riflesta eteenpäin kaikki tuntui kelpaavan jos vain ammuksia oli. Shiskebob (vai mikä se itserakennettu liekkimiekka nyt oli) tuntui olevan suosikkiase kun ammukset olivat loppu muista.

http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_3_followers tuolla tarkempaa analyysia noiden käyttäytymisestä ja kamojen käytöstä. Spoilaavaa materiaalia löytynee.

Mulla taas Charonilla oli ihan alunperinkin 20 kutia shotgunilleen, mutta nuo eivät IKINÄ vähenny hänen inventorysta, no matter what he does. Ja myöskään en stimpakeja Charonille ole antanut, se nimittäin jotenkin mystisesti palauttaa aina energiansa täysille itsestään. :cool:

Eli loputtomat panokset ja automaattisesti latautuva enkka, ei huono henkivartija.
Tuota voisi kyllä kokeilla, DocWeird, mitä sanoit aseista. Löysin sellaisen erikoistarkkuuskiväärin, kuin Reservist's rifle. Itse en pidä snipereistä lainkaan, niin voisipa olla aika tehokas kaveri senkin aseen kanssa tuo Charon! :)

Noniin, nyt on simulaatiopodiin istumista vailla että Operaatio Anchorage lähtee käyntiin. Oli mukavan tiivis alkuasetelma kun ne outcastit löytää. Odotettavissa mukavaa vaihtelua lumisissa maisemissa, ja puhdas action sopii enemmän kuin hyvin

Olen kuunnellu sen radio-viestin ja tiedän ainakin perjaatteessa minne mennä,MUTTA miten sinne pääsee? Ilmeisesti jotenkin metrotunneleita pitkin?

Olen kuunnellu sen radio-viestin ja tiedän ainakin perjaatteessa minne mennä,MUTTA miten sinne pääsee? Ilmeisesti jotenkin metrotunneleita pitkin?

Eli, kun olet päässyt sinne quest markerin kohdalle (silta lähellä, sen vieressä häkkiaidattu parkkipaikka, ja sortunut metrotunneli. Siitä metrotunnelin oikeanpuolen vierestä löytyy ovi, Baileys Crossroad. Siitä sisään, lyhyt melkein suoraa putkea pitkin ja sieltä löytyy ovi ulos.

Fallout 3:n seuraavat kaksi lisäosaa myöhästyvät. Lykkäystä tulee onneksi vain noin kuukauden verran, eli The Pitt saadaan maaliskuussa ja Broken Steel ilmestyy huhtikuussa.

Joko tän alaska dlc:n jälkeen voi main guestin jälkeen palailla seikkaileen ja tekeen tehtäviä vai tuleeko se vasta myöhemmissä.

Joko tän alaska dlc:n jälkeen voi main guestin jälkeen palailla seikkaileen ja tekeen tehtäviä vai tuleeko se vasta myöhemmissä.

Peliä main questin jälkeen jatkava dlc tulee vasta huhtikuussa (Broken Steel), tätä ennen nähdään maaliskuussa Pittsburghiin sijoittuva Pitt dlc. Eli ei

Pelailin ton operation anchoragen läpi ja ku tulin ulos siitä simusta ja menin sinne armoryyn ja tyhjensin sen kamoista niin noi outcastit hyökkäs mun päälle, niin onko muille käyny tolla tavalla?

Eikö sitä olisi kokonaan saanu tyhjentää? Vaikka ei se haittaa ku tuli päälle ku muutenki aion sen outcastien basen tyhjentää tällä toisella kierroksella.

Pelailin ton operation anchoragen läpi ja ku tulin ulos siitä simusta ja menin sinne armoryyn ja tyhjensin sen kamoista niin noi outcastit hyökkäs mun päälle, niin onko muille käyny tolla tavalla?

Eikö sitä olisi kokonaan saanu tyhjentää? Vaikka ei se haittaa ku tuli päälle ku muutenki aion sen outcastien basen tyhjentää tällä toisella kierroksella.

kannataa kuunella mitä ne puhuu sielä kun tuut ulos simulaattorista niin sitten pitäisi selvitä mitä siinä tapahtuu :)

Puuh, kylläpäs Charon on nirso poika kun ei plasmakivääri kelpaa.. :mad:

Eihän toi spoilannu mitään enemmän tossa aikasemmin minusta on kerrottu. En ainakaan sinun peli kokemusta spoilannu ku viestien perusteella olet sen ennen minua vetäny läpi. Johan tossa tehtävän annossa sanotaan et saat armorysta kamat hakea ku tuut simusta ulos. Itse luulin aluksi et ne outcastit hyökkää mun päälle ku wastelandissa kaikki ne olen tappanu mitkä vastaan tulee.

Kyseessä oli ns. "loppu twisti" joka mielestäni on parasta kokea ihan yllätyksenä.

Kyseessä oli ns. "loppu twisti" joka mielestäni on parasta kokea ihan yllätyksenä.
Eipä se paljoa spoilaa, kun itsekin rynnin ihan tohkeissani keräämään uudet haarniskat ja pyssyt. Sitten alkoikin väki ampuilemaan minua, jota itsekin luulin bugiksi:D

Puuh, kylläpäs Charon on nirso poika kun ei plasmakivääri kelpaa.. :mad:

Annoithan sille myös panoksia? Eihän Charonilla vaan ole muuta asetta? (lukuunottamatta auto shotgunia)
Aina jos Charonille haluaa antaa ampuvan aseen, pitää antaa aseeseen myös kuteja. Minun Charonini on tällä hetkellä raskaasti haarniskoitu, ja aseena käyttää Railway Rifleä, johon olikin jo kertynyt mukavasti panoksia. (yli 50h pelattu)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Annoin ja ei ole. Ei se vaan tykkää siitä plasma gunista. :( Tarkk' ampujan kivääri sentään kelpaa.

Oletteko te pelatessa käyttäny paljokin noita kamuja? Ite en ole kertaakaan ku on paljon mukavampi yksin vaan mennä.

en ole minäkään niitä mukana pitänyt.
yksin paljon parempui matkustaa kun ei tartte muusta välittää kuin siitä että ei itseltä henki lähde.
hiipimisenkin nuo kaverit taitaa tehdä mahdottomaksi foorumi viestien perusteella.
tykkäävät juosta heti viholisen kimppuun kun sellaisen näkevät.

Oletteko te pelatessa käyttäny paljokin noita kamuja? Ite en ole kertaakaan ku on paljon mukavampi yksin vaan mennä.

Ensimmäisellä pelikerralla vedin yksikseni.

Toisella pelikerralla hain nopeasti kaveriksi Fawkesin joka sitten sai hoitaa vihuja kun itse keräilin esim. bobbleheadeja ym.

Loistava peli ihan miten vaan!

Ylös Bottom