Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3 [X360]

Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Jaahans, jatkankin sitten näköjään edellisestä. Mitenkäs tää nyt voi näin olla, että tuo goty-edition, joka sisältää kaikki nuo lisärit maksaa vähempi kaupasta haettuna ku lisärit livestä erikseen ostettuna... Onko kellään tietoa olisko noita lisäreitä tulossa DLC:nä bundlattuna jotenkin samaan pakettiin? Vai pitääkö tässä nyt ihan oikeasti koittaa myydä tuo varsinainen peli jonnekin ja ostaa se uudestaan GOTY-versiona...hä?

Tai sitten lainaat joltain goty version ja kopsaat lisärit omalle kovolle. Noin minä tein.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Tarvisin apua yhteen kohtaan, onkohan kyseessä bugi?

Eli tuolla underworldissa, ghoul cityssä on tyyppi nimeltä Azhrukhal tjsp joka lupaa mulle tuon Charon-hahmon kumppaniksi jos tapan Gretan. No tapoin tuon Gretan onnistuneesti menin jutteleen Charonille ja se sano että se juttelee vielä Azrukhalin kanssa. Kävi sen luona ja nyt en voi enää jutella tuolle Charonille enkä Azrukhalille, eikä Charon seuraa mua mihinkään.. Mitäköhän tossa voi tehä?
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Onko kukaan muuten saanut sitä ilmaista teemaa mikä luvattiin kaikille viisi lisäosaa ostaneille 1.10. Itse en ole ainankaan saanut vaikka kaikki lisäosat olen ostanut heti kun ovat ilmestyneet. eihän se maksaisi kun 240pointsia mutta ärsyttää kun luvataan eikä toteuteta lupauksia.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Eipä oo mullekaa mitää koodia sieltä tullu, vaikka kaikki lisäosat ostettu marketplacelta :(
 
Vastaus: Fallout 3 [X360]

Oottekos varma, ettei se promootio ollut vaan jenkeille? En nyt tarkalleen muista, mutta sellainen kutina tuli heti päälle.

EDIT. Pari uutista asiasta tsekkasin, eikä niissä ollut ainakaan puhetta moisesta rajoituksesta. Silti sellainen saattaa olla, kuten näissä niin usein.
 
Vastaus: Fallout 3 [X360]

Oottekos varma, ettei se promootio ollut vaan jenkeille? En nyt tarkalleen muista, mutta sellainen kutina tuli heti päälle.

EDIT. Pari uutista asiasta tsekkasin, eikä niissä ollut ainakaan puhetta moisesta rajoituksesta. Silti sellainen saattaa olla, kuten näissä niin usein.

niihä se voipi olla. pitää vissii ostaa se ni eipähä tarvii ootella ainakaa.
 
Vastaus: Fallout 3 [X360]

1. missä vaiheessa päätehtävää voi olla menossa että GOTY: Broken steel vielä rupeaa toimimaan??
Olen nimittäin aika lopussa, eli pelasin jo loppuun perus version, mutta talletus on olemassa siitä tilanteesta kun menen Citadeliin ja sieltä pitäs sitten ison robon kanssa marssia vesilaitokselle... kokeilin jo talletuksella missä olin jo vesilaitoksella mutta tarinan loppu ei vaihtunut niin kuin kuuluisi mukamas broken steelin tapauksessa tapahtua.. (eli oli sama vakio loppu, vain minä tai se nainen vaihtoehtona puhdistamon käynnistämiseen..)

2. häviääkö joitain tehtäviä mitä on poimunut kun pääjuoni etenee tiettyyn pisteeseen... oli nimittäin peli 4kk tauolla ja muistelin ettätehtäviä jäi roikkumaan mutta nyt ei ole muuta kuin päätehtävä ja GOTY lisukkeet.
 
Vastaus: Fallout 3 [X360]

1. missä vaiheessa päätehtävää voi olla menossa että GOTY: Broken steel vielä rupeaa toimimaan??
Olen nimittäin aika lopussa, eli pelasin jo loppuun perus version, mutta talletus on olemassa siitä tilanteesta kun menen Citadeliin ja sieltä pitäs sitten ison robon kanssa marssia vesilaitokselle... kokeilin jo talletuksella missä olin jo vesilaitoksella mutta tarinan loppu ei vaihtunut niin kuin kuuluisi mukamas broken steelin tapauksessa tapahtua.. (eli oli sama vakio loppu, vain minä tai se nainen vaihtoehtona puhdistamon käynnistämiseen..)

2. häviääkö joitain tehtäviä mitä on poimunut kun pääjuoni etenee tiettyyn pisteeseen... oli nimittäin peli 4kk tauolla ja muistelin ettätehtäviä jäi roikkumaan mutta nyt ei ole muuta kuin päätehtävä ja GOTY lisukkeet.


1. Broken Steel alkaa loppuvideon jälkeen, eli kun päätehtävät on vedetty.

2. Minulta ei ainakaan hävinnyt. En tiedä sitten voiko ne hävitä.
 
Vastaus: Fallout 3 [X360]

En yksinkertaisesti jaksa koko viestiketjua lukea, mutta haluaisin tietää "muutaman" seikan tästä pelistä. Olen siis harkinnut tämän ostoa, ja muutamasta lähteestä kaveripiiristä olen kuullut pelkästään positiivista palautetta tästä pelistä. Kysynpä siis tämän foorumin jäseniltä : onko tämä peli hyvä/ostamisen arvoinen? Onko tämä kuinka monipuolinen ja viihtyykö tämän parissa kuinka kauan? Ja minkälainen on tämä Livessä vai onko minkäänlainen..?
 
Vastaus: Fallout 3 [X360]

En yksinkertaisesti jaksa koko viestiketjua lukea, mutta haluaisin tietää "muutaman" seikan tästä pelistä. Olen siis harkinnut tämän ostoa, ja muutamasta lähteestä kaveripiiristä olen kuullut pelkästään positiivista palautetta tästä pelistä. Kysynpä siis tämän foorumin jäseniltä : onko tämä peli hyvä/ostamisen arvoinen? Onko tämä kuinka monipuolinen ja viihtyykö tämän parissa kuinka kauan? Ja minkälainen on tämä Livessä vai onko minkäänlainen..?

PS3 olen vain pelannut ja on todella hyvä peli. Boxi versiossa on Pelit lehden mukaan parempi grafiikka. Olisiko ollut jotain reunojen pehmennystä. Kannattaa ostaa, mieluiten GOTY edition. Pelin parissa viihtyy kauan. Minulla meni yli 30 tuntia ja en ole kyllästynyt. Tässä ei ole live moninpeliä. Epäselvää tekstiä, kun on kiirus :rolleyes:.
 
Vastaus: Fallout 3 [X360]

En yksinkertaisesti jaksa koko viestiketjua lukea, mutta haluaisin tietää "muutaman" seikan tästä pelistä. Olen siis harkinnut tämän ostoa, ja muutamasta lähteestä kaveripiiristä olen kuullut pelkästään positiivista palautetta tästä pelistä. Kysynpä siis tämän foorumin jäseniltä : onko tämä peli hyvä/ostamisen arvoinen? Onko tämä kuinka monipuolinen ja viihtyykö tämän parissa kuinka kauan? Ja minkälainen on tämä Livessä vai onko minkäänlainen..?

Ostin tämän itsekin aika myöhään,.. helkutin hyvä peli. Itse pelainen aika rauhallisesti ja nyt on mittarissa 101 tuntia ja eka lisäosa menossa ja veikkaan että 30h menis vielä koko pelin läpäisyyn (Game of the year edition..)
Live juttuja ei taida olla, ihan pelkkä yksinpeli.
 
Vastaus: Fallout 3 [X360]

En yksinkertaisesti jaksa koko viestiketjua lukea, mutta haluaisin tietää "muutaman" seikan tästä pelistä. Olen siis harkinnut tämän ostoa, ja muutamasta lähteestä kaveripiiristä olen kuullut pelkästään positiivista palautetta tästä pelistä. Kysynpä siis tämän foorumin jäseniltä : onko tämä peli hyvä/ostamisen arvoinen? Onko tämä kuinka monipuolinen ja viihtyykö tämän parissa kuinka kauan? Ja minkälainen on tämä Livessä vai onko minkäänlainen..?

Ehdottomasti ostamisen arvoinen. itselle pelikellossa noin 65 tuntia. Emopeli läpi ja isoimmat sivutehtävät myös. Lisäosista Broken Steel läpi. Jos hankit pelin, niin osta ehdottomasti goty versio. Levelikatto nousee 30 leveliin ja pelattavaa tulee paljon lisää. Itseä harmittaa kun löytyy vain normiversio ja kun sen on nyt kolunnut läpi niin melkein tulisi halvemmaksi ostaa peli uudelleen goty versiona kuin erikseen lisäosat Livestä. Broken Steelin olen ostanut aikoja sitten, mutta muita lisäreitä en. Ainakaan vielä...

Linkkejä halpaan goty versioon otetaan vastaan...
 
Vastaus: Fallout 3 [X360]

Joo, samaa kiroilin minäkin kun kattelin, että goty-versio tuli. Onneks bongasin välipäivinä noi Liven tarjouspäivät ja latasin kaikki lisärit 2000:een pointsiin... :)
 
Vastaus: Fallout 3 [X360]

Nyt multa löytyisi seuraavat lisäosat: The Pitt, Anchorage, Broken Steel ja Poin Lookout, niin ajattelin kysäistä voiko noi kaikki lisäosat asentaa samalla kertaa ja onko ne kaikki sitten pelattavissa heti vai aukeavatko ne osa kerrallaan?

Edit. Ja joo pääjuoni on pelattu jo läpi.
 
Vastaus: Fallout 3 [X360]

Kaikki voi asentaa heti ja broken steel alkaa kun pelin pääjuoni päättyy. Muista tulee ilmoitus ja ilmestyvät kartalle kun aloittaa pelaamaan.
 
Vastaus: Fallout 3 [X360]

Kannattaakohan tätäkään peliä enää säästää, kun emopeli ja kaikki lisärit on tullut koluttua? Onhan tuo peltinen lounasrasia hienon näköinen hyllyllä, mutta...
 
Ylös Bottom