Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3 [X360]

Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Oliko muute tietoa että milloin itse GOTY julkaistaan?
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Kukaan ehtinyt vielä testaamaan Zetaa? Luulen että itelläni jää ostamatta ellei oikein paljon kehuja keräile.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Huomenna otan työn alle tuon Mothershipin.

Point Lookout, oli ainakin tosi hyvä. Sain aikaa kulumaan varmaan joku 6-7 tuntia.
Vähän epäilen että ei ole Mothershipistä ihan Lookoutin asettamalle rimalle, mutta saa nähdä...
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Pelasin juuri tuon Mothershipin läpi ja Point Lookoutin, Broken Steelin ja The Pittin läpi pelanneena voin sanoa, että tämä Mothership oli huonoin kaikista. Todella, todella tylsä tunnelma ja mielestäni huonosti suunniteltu avaruusalus. Ei iskenyt sitten yhtään.

Piti pelata läpi, loppu oli ihan hauska, mutta ei pelastanut tätä. Mielestäni ei ole 800 MS-pisteen arvoinen tekele.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Itsellä Mothershippi vielä kesken mutta fiilikset samat kuin yllä.
Huonoin kaikista.

edit.
Ja ite olen pelannut myös Operation Anchoragen..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Onko GOTY version tarkkaa julkaisupäivämäärää tai hintaa vielä selvillä? Tuossa syksyllähän sen pitäisi olla tulossa mutta tarkkaan päivämäärään en ole vielä törmännyt.. GOTYn voisi sitten kaappailla pelihyllyyn, turha tässä vaiheessa enään perusversiota ostaa.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Onko GOTY version tarkkaa julkaisupäivämäärää tai hintaa vielä selvillä? Tuossa syksyllähän sen pitäisi olla tulossa mutta tarkkaan päivämäärään en ole vielä törmännyt.. GOTYn voisi sitten kaappailla pelihyllyyn, turha tässä vaiheessa enään perusversiota ostaa.

Ilmeisesti Lokakuun 13.päivä olisi tulossa ainakin Jenkeissä ja Discshop myy sitä 54,95€
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

oli kyl aika surkee lisäri,., ehkä huonoin. tylsä. broken steel ja point lookout on parhaat
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Jos miettii lisäosien latailua niin suosittelen tällaista järjestystä.

Tuossa kannattaa myös mainita bugi The Pittin ja Point Lookoutin kanssa, joka voi aiheuttaa The Pitt Steelyardilla katon läpi putoamista. Itselle tämä miltei jo pilasi kokonaan Steel Ingottien keräämisen, mutta onneksi sieltä löytyi yksi reitti jolla pääsi sinne yhteen reunaan.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

En aio mainita, mutta mikä tuollainen bugi on?

Steelyardilla kun keräät Steel Ingoteja, ylimmällä tasolla (missä olet vielä talon katolla) jossa sinun pitää mennä suoraan rappusten ohi päätyyn ja hypätä sieltä alas, tiput katon läpi jos olet asentanut Point Lookout lisäosan. Törmäsin tähän bugiin itse ja löysin googlettamalla tästä lisätietoja.
 
Ylös Bottom