Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)
Itse hankkisin kaikki, mutta ainakin viimeisimmän. Näistä kaksi ensimmäistä ovat ns. sivutehtäviä, mutta laajempia ja erilaisessa ympäristössä ja tämä viimeisin sitten liittyy taas pääjuoneen. Lisäosien itse pelaamisen lisäksi ne tarjoavat mahdollisuuksia erilaisiin tavaroihin(joita ei ilman näitä saa osaa), perkkeihin ja auttavat hyvin nousemaan tasoissakin.
Olen vasta aloittanut Fallout3:sen pelaamisen. Yritin onkia vastauksia tämän ketjun postauksista, mutta alkoi peli spoilaantumaan niin pahasti, että pakko kysyä nyt erikseen.
-kannattaako lisäosat ladata main storyn aikana vai vasta sen jälkeen? Vai onko sillä edes merkitystä pelin pääjuonen kannalta?
-käsittääkseni kolme lisäosaa on nyt julkaistu? Onko joku niistä ehdottomasti lataamisen arvoinen vai kannattaako ladata kaikki kolme?
Jos jollain on myynnissä Collector´s editionin sälät, olisin kiinnostunut ostamaan.
Itse hankkisin kaikki, mutta ainakin viimeisimmän. Näistä kaksi ensimmäistä ovat ns. sivutehtäviä, mutta laajempia ja erilaisessa ympäristössä ja tämä viimeisin sitten liittyy taas pääjuoneen. Lisäosien itse pelaamisen lisäksi ne tarjoavat mahdollisuuksia erilaisiin tavaroihin(joita ei ilman näitä saa osaa), perkkeihin ja auttavat hyvin nousemaan tasoissakin.