Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3 [X360]

Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Huh. Jericho löytyi, _viikon_ odotuksen jälkeen megatonista.

EDIT: Eikä tuo tenpenny towerin bugikaan korjaantunutkaan...
huoh..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Nyt lähti Broken Steel lataukseen, pistän mielipiteeni tähän kunhan saan vedettyä läpi.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

onkoha toi mun falloutti 3 rikki vai mitä ku ainaski sen pelin tekijöiden trailerissa sanottii et viholliset voi hyökkiä kimppuun vaikka selailiskin pip-boyta mut mulla ainaki jos aukasee sen pip-boyn peli pysähtyy siks aikaa
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

onkoha toi mun falloutti 3 rikki vai mitä ku ainaski sen pelin tekijöiden trailerissa sanottii et viholliset voi hyökkiä kimppuun vaikka selailiskin pip-boyta mut mulla ainaki jos aukasee sen pip-boyn peli pysähtyy siks aikaa

Vihut eivät voi hyökätä kun Pip-boy on auki, eli pelissäsi ei ole vikaa.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Broken Steel läpi. Ihan kivaa ajanvietettähän se oli..

... ja Citadel murskattu! Olipa vapauttavaa rokata ärsyttävän pullamössöbrotherhoodin pesä!
:D
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Juu mullakin tänään kokonaan läpi ja kaikki pisteet kerättynä. Peli meni poistoon ja tilalle tuli race pro. Vois ton joskus hankkia takas jos bethesda päättä lisä päkkiä julkaista.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Siis miten noita päivityksiä voi ladata boksille? LIVEstä ei löydy, vaikka fallout.wikia.comissa lukee niin.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Saas nähdä onko noissakin mukana Achievementit, menee melkoisesti yli normaalin jos on mukana. Aiemmat on hankittuna ja pelattuna ja ainakin tässä vaiheessa epäilen ettei muita tule enää hankittua. Liian lyhyitä ovat olleet ja joka kerralla tullut jälkeenpäin fiilis: tässäkö tää 800 pistettä nyt sitten meni?

Alkaa pikkuhiljaa haista rahastukselta...
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Saas nähdä onko noissakin mukana Achievementit, menee melkoisesti yli normaalin jos on mukana. Aiemmat on hankittuna ja pelattuna ja ainakin tässä vaiheessa epäilen ettei muita tule enää hankittua. Liian lyhyitä ovat olleet ja joka kerralla tullut jälkeenpäin fiilis: tässäkö tää 800 pistettä nyt sitten meni?

Alkaa pikkuhiljaa haista rahastukselta...

Eikös se ole joku 1750 nykyään se max score per peli
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Lisää ladattavaa?
Ei enää hirveämmin ala kiinnostaa, kun on nuo muut nyt pelattu ja jäivät todella lyhyiksi. Muutenkin alkaa jo peli hieman tökkiä.

Elikkäs ei hirveämmin vielä ainakaan polttele mitkään lisärit elleivät tuo OIKEASTI vaikka sen 15h lisää pelattavaa uusilla ympäristöillä(tosin tuo E.T lisäri vaikuttaisi mielenkiintoiselta).
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Olen vasta aloittanut Fallout3:sen pelaamisen. Yritin onkia vastauksia tämän ketjun postauksista, mutta alkoi peli spoilaantumaan niin pahasti, että pakko kysyä nyt erikseen.

-kannattaako lisäosat ladata main storyn aikana vai vasta sen jälkeen? Vai onko sillä edes merkitystä pelin pääjuonen kannalta?

-käsittääkseni kolme lisäosaa on nyt julkaistu? Onko joku niistä ehdottomasti lataamisen arvoinen vai kannattaako ladata kaikki kolme?

Jos jollain on myynnissä Collector´s editionin sälät, olisin kiinnostunut ostamaan.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Lisärit olivat "ihan jees" mutta vähän tuli kusetettu ole kun miettii pelitunteja/ suhdetta. Eli eivät ole mitään älyttömän pitkiä. Kolmas eli Broken Steel on noista paras ihan jo senkin takia että level maximi nousee tuon myötä. Se alkaa vasta kun juonen pelaa läpi, joten varsinaisesti ei ole väliä missä vaiheessa sen lataa (kunhan ennen kun level 20 tulee täyteen).

Kaksi muuta lisäosaa voi ladata missä vaiheessa tahansa. Näihin tulee radiosignaalit mitä pitää sitten seurata.
 
Ylös Bottom