Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3 [X360]

Vastaus: Fallout 3

Täällä xbottien puolella uskaltaa varmasti sanoa että ompas todella hieno asia että xboxille tulee lisä sisällöt!! wuhuu.
Vaikka eihän tosta ihan heti pelattava lopu varsinkin kun pitää varmaan pelata kolmella eri tyylillä: Hippi, Pahis ja Pelimies

PS. Dogmeat Armorpack on heti menossa ostoon :).
 
Vastaus: Fallout 3

Eipä joo alkanut. Ja jee "Xbotit"... kivakun tulit sen kertomaan tänne Darwin.

Voi itku. Jos ei peli kiinnosta, niin ei tarvinne tänne kirjoitella varsinkaan jos ei tuon parempaa sanomista ole. On xbotteja ja Xbotteja. Tässä tapauksessa kyse oli niistä paremmista.

Paria videota vilkaisin ja todella hyvältä näyttää. Ei spoilaantumisen pelossa hirveästi noita viitsi katsella. Mutta tämä ja GOW2 tulevat todennäköisesti kilpailemaan GOTY:n tittelistä.
 
Vastaus: Fallout 3

Paria videota vilkaisin ja todella hyvältä näyttää. Ei spoilaantumisen pelossa hirveästi noita viitsi katsella. Mutta tämä ja GOW2 tulevat todennäköisesti kilpailemaan GOTY:n tittelistä.

Nyt kun olen jo päättänyt Fallout 3:n ostaa Fallout 1:n ja 2:n jatkoksi, niin olen ajatellut vältellä videoita. Ihan sen takia, että tulee se oma "löytämisen" tunne, eikä sitä että "niin tää on tämä mikä trailerissa olikin".

Onko tiedoissa olevia eroja näiden kahden välillä?

Ainoa ero taisi olla se, että 360:lle on yksinoikeudella lisäsisällöt(taisi ne olla PC:lläkin, muttei muilla konsoleilla).
 
Vastaus: Fallout 3

Videot tosiaan spoilaavat aika tasan samat asiat mitä "spoilaa" Pelaaja-lehden fallout 3 artikkeli. Eli yksi sivutehtävä käydään läpi. Myös pari achievementiä paljastuvat joista varsin video nro 5:ssä oleva on aika hauska.
 
Vastaus: Fallout 3

Toinen erittäin tärkeä ero on että peli on kehitetty xboxille ja käännetty siitä PS3:lle ja ATK laitteille. Vielä tietysti vaikea sanoa eroista mutta kyllä lähtökohta on se että käännös ei ainakaan parempi ole.
 
Vastaus: Fallout 3

Toinen erittäin tärkeä ero on että peli on kehitetty xboxille ja käännetty siitä PS3:lle ja ATK laitteille. Vielä tietysti vaikea sanoa eroista mutta kyllä lähtökohta on se että käännös ei ainakaan parempi ole.

Tuota, eikös tämä ole ihan suoraan vaan tehty kaikille laitteille erikseen. Xboxilla demotaan kyllä. Ainakin tuo pääjehu niin sanoi jossain haastattelussa.
 
Vastaus: Fallout 3

Tuota, eikös tämä ole ihan suoraan vaan tehty kaikille laitteille erikseen. Xboxilla demotaan kyllä. Ainakin tuo pääjehu niin sanoi jossain haastattelussa.

Fallout-wikistä löytyy tämmöistä tietoa:
Will the game be ported from consoles to PC or vice versa?

Fallout 3 is being concurrently developed from the ground up for all 3 platforms

http://fallout.wikia.com/wiki/Fallo...e_ported_from_consoles_to_PC_or_vice_versa.3F
 
Vastaus: Fallout 3

Eiku täältä mä luinki että:

Edome Fallout 3 artikkeli osa 3

Xbox 360 pääkehitysalusta
Fallout 3:stä muuten kehitetään ensisijaisesti nimenomaan Xbox 360:llä, josta peli sitten käännetään PS3:lle ja PC:lle. Pete Hines (kuvassa oikealla) perusteli tätä sillä, että peliä on yksinkertaisempi laajentaa ja parantaa, kun se siirretään konsolilta PC:lle eikä toisinpäin. Konsolirauta on samanlaista, joten pelin pohja valmistuu sille vaivattomammin ja PC-version yhteensopivuussäätämiset voidaan jättää pelikehityksen loppupuolelle.

Luulisi kutinsa pitävän ja noihin wikieihin voi joka pena käydä kirjoittamassa mitä vaan.
 
Vastaus: Fallout 3

Itse omistan boxin ja Ps3:sen. Olen miettinyt kummalle pitäisi hankkia. En ole nyt ihan varma, mutta olen joskus kuullut, että boxille pitäisi tulla ne lisämateriaalit yksinoikeudella.
 
Vastaus: Fallout 3

Taas saatiin ainainen vääntö konsoleiden paremmuudesta tännekin.

Videot näytti mahtavilta. Powerfist ja sit se railgun ääninenn pisti nauramaan ja pomppimaan tuolilla kuin pikkupoikana. Mass Effectin jälkeen keskustelut tuntui vaisulta, varsinkin ettei oma hahmo puhu. Dialogi kuitenkin vaikutti ihan mukiinmenevältä kirosanoineen kaikkineen, ja ääninäyttelu samoin. Luulen että meikäläisen sosiaalinen elämä vähenee kriittisesti kun tämä julkaistaan. Mietin tässä vakavasti että pitäiskö talvilomapäivät käyttää julkaisun jälkeiselle viikolle :) Ehkei sentään, mutta innoissani olen
 
Vastaus: Fallout 3

Itse omistan boxin ja Ps3:sen. Olen miettinyt kummalle pitäisi hankkia. En ole nyt ihan varma, mutta olen joskus kuullut, että boxille pitäisi tulla ne lisämateriaalit yksinoikeudella.
Sama ongelma täälläkin. Kai se on boxille hankittava noiden lisäpalikoiden takia. Tuskinpa noissa konsoliversioissa on merkitseviä eroja ruudunpäivitysnopeudessa tai latausajoissa. Ja jos on, ei siinä montaa kymppiä häviä kun vaihtaa version toiseen.
 
Vastaus: Fallout 3

Onkos tässä pelimaailma yhtä vapaa, kun oblivionissa ja mites pääseekö taloihin ihan sisälle asti vai onko pelkkää ulkoa ihailemista..

Sori jos noihin on jo vastattu, mutta ei nyt vaan jaksa alkaa ettimään..
 
Ylös Bottom