frozen9999
Well-Known Member
Vastaus: Fallout 3
varsinkin tuo 5 video loppu toi hymyn huulille
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Samaiset videot löytyvät kunnon 720p-versioina Gamersydestä.Pari mielestäni todella informatiivistä videoo:
Samaiset videot löytyvät kunnon 720p-versioina Gamersydestä.
Jos ei tota matskuu kattoessa ala kiinnostamaan, niin ei sitten milloinkaan. Kiva muuten imutella noita 2M yhteyksillä.
Eipä joo alkanut. Ja jee "Xbotit"... kivakun tulit sen kertomaan tänne Darwin.
Minulla tosin vielä pähkäiltävänä että pitäisikö ostaa peli boxille vai PS3:lle
Paria videota vilkaisin ja todella hyvältä näyttää. Ei spoilaantumisen pelossa hirveästi noita viitsi katsella. Mutta tämä ja GOW2 tulevat todennäköisesti kilpailemaan GOTY:n tittelistä.
Onko tiedoissa olevia eroja näiden kahden välillä?
Ainoa ero taisi olla se, että 360:lle on yksinoikeudella lisäsisällöt(taisi ne olla PC:lläkin, muttei muilla konsoleilla).
Toinen erittäin tärkeä ero on että peli on kehitetty xboxille ja käännetty siitä PS3:lle ja ATK laitteille. Vielä tietysti vaikea sanoa eroista mutta kyllä lähtökohta on se että käännös ei ainakaan parempi ole.
Tuota, eikös tämä ole ihan suoraan vaan tehty kaikille laitteille erikseen. Xboxilla demotaan kyllä. Ainakin tuo pääjehu niin sanoi jossain haastattelussa.
Will the game be ported from consoles to PC or vice versa?
Fallout 3 is being concurrently developed from the ground up for all 3 platforms
The 360 is our lead development platform, so we got it working on that one first, he said. I mean, we develop them all simultaneously, but one of thems got to be the lead, so it was 360.
Xbox 360 pääkehitysalusta
Fallout 3:stä muuten kehitetään ensisijaisesti nimenomaan Xbox 360:llä, josta peli sitten käännetään PS3:lle ja PC:lle. Pete Hines (kuvassa oikealla) perusteli tätä sillä, että peliä on yksinkertaisempi laajentaa ja parantaa, kun se siirretään konsolilta PC:lle eikä toisinpäin. Konsolirauta on samanlaista, joten pelin pohja valmistuu sille vaivattomammin ja PC-version yhteensopivuussäätämiset voidaan jättää pelikehityksen loppupuolelle.
Sama ongelma täälläkin. Kai se on boxille hankittava noiden lisäpalikoiden takia. Tuskinpa noissa konsoliversioissa on merkitseviä eroja ruudunpäivitysnopeudessa tai latausajoissa. Ja jos on, ei siinä montaa kymppiä häviä kun vaihtaa version toiseen.Itse omistan boxin ja Ps3:sen. Olen miettinyt kummalle pitäisi hankkia. En ole nyt ihan varma, mutta olen joskus kuullut, että boxille pitäisi tulla ne lisämateriaalit yksinoikeudella.