Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3 [X360]

Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

^ Tai sitten vaikkapa lataat vaan aiemman tallennuksen? Sieltä vikalta ovelta vielä voi kääntyä takaisin.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

^ Tai sitten vaikkapa lataat vaan aiemman tallennuksen? Sieltä vikalta ovelta vielä voi kääntyä takaisin.

Kukin tyylillään, mutta eikös tuossa pääjuonen varrella ole silloin tarttunut jos jonkinlaista supervarustetta mukaan :)
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Niinjoo, jos olin suorittanut 15 tehtävä ja totaali on 30, niin aika tarkkaan puolet pelistä jäi näkemättä. Eli tosiaan uutta tulille, eri SPECIAL alusta asti ja kaikki kahlataan läpi..

Pitää koittaa kerätä mm. karismaa jotta sais sen "animal friend" perkin päälle. Saisi torakoille muuta puuhaa kun olla tykin ruokana :)
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Niinjoo, jos olin suorittanut 15 tehtävä ja totaali on 30, niin aika tarkkaan puolet pelistä jäi näkemättä. Eli tosiaan uutta tulille, eri SPECIAL alusta asti ja kaikki kahlataan läpi..

Pitää koittaa kerätä mm. karismaa jotta sais sen "animal friend" perkin päälle. Saisi torakoille muuta puuhaa kun olla tykin ruokana :)

Totaali level on 20, ei 30. Tuo animal friend perkki ei vaikuta torakoiden tai muurahaisten tai skorppareiden käytökseen. Koirat, myyrärotat ja Yao Guait jättävät rauhaan ja auttavat taisteluissa.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Mahdoinkohan paljon hypätä pääjuonessa, kun

Menin Rivet Cityyn Those! sidequestin lopuksi, ja menin siellä vahingossa juttelemaan Dr. Li:lle.
Tämän kanssa sitten tarinoin isästä ja Following in his footsteps questin Galaxy Radio kohta kuittaantui vaikken siellä käynytkään, ja seuraava quest alkoi, Chemichal-jotain...
Vanha save kyllä löytyy mutta siinä pitäisi seikkailla aika kaukaata takaisin Rivet Cityyn...
En siis tähän asti ollut suorittanut pääjuonta kuin tuohon Following in his footstepsin Radio Galaxy kohtaan, eli aivan alussa vasta.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Mahtavaa!!! Tulis jo maaliskuu, silloin alkaa kolmas läpipeluu :)

"Fallout kolmen lisäpakettien tuottaja Jeff Gardiner on paljastanut Eurogamerin haastattelussa että kolmas paketti, Broken Steel, muuttaa pelin alkuperäistä loppua, ja nostaa hahmon tasorajoituksen kolmeenkymmeneen.

Gardinerin sanojen mukaan alkuperäisen lopun sijasta pelaaja pääsee kokemaan uusia seikkailuja, joissa esiintyy varsinaisesta pelistä tuttuja hahmoja, ja ilmaan jääneitä juonia viedään päätökseensä."
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Menin Rivet Cityyn Those! sidequestin lopuksi, ja menin siellä vahingossa juttelemaan Dr. Li:lle.
Tämän kanssa sitten tarinoin isästä ja Following in his footsteps questin Galaxy Radio kohta kuittaantui vaikken siellä käynytkään, ja seuraava quest alkoi, Chemichal-jotain...
Vanha save kyllä löytyy mutta siinä pitäisi seikkailla aika kaukaata takaisin Rivet Cityyn...
En siis tähän asti ollut suorittanut pääjuonta kuin tuohon Following in his footstepsin Radio Galaxy kohtaan, eli aivan alussa vasta.

Itse aloitin tuon saman takia koko pelin alusta. Muistaakseni tuon Galaxy Radion pystyy silti suorittamaan, siitä saa sitten jotain muuta palkkioksi, aseita vai mitä se oli.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Missä vaiheessa / Miten tässä saa sen koiran?

Survival Guide-tehtävään pientä spoileria:
Survival Guide-tehtävässä(tehtävä ei ole pakollinen koiran löytämiseen, annan tehtävän vain esimerkkinä kartalla suunnistamiseen) löytyy Minefield niminen paikka,
tästä kun jatkaa samoamista suoraan etelään tulee vastaan Scrapyard niminen paikka josta löytää seurakseen Dogmeat nimisen koirulin.
Koira ei tosin ole läheskään Fawkesin tyylinen mahtisonni, minulla tuo koira potkaisi tyhjää jo ensimmäisen tunnin aikana jolloin se osoittautui enemmänkin hidasteeksi kuin hyödykeeksi. Itse en koiraa vahingoittanut, rakki vain otti, teki tehtävänsä ja kuoli auringon lasketessa. Rest In Peace.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Missä vaiheessa / Miten tässä saa sen koiran?

Scrapyard nimisestä paikasta löytyy ja sen voi ottaa mukaan missä vaiheessa peliä tahansa. Löytyy lähes itsestään kun menet Moira Brownin Wasteland survival guide -tehtäviä ja saat hommaksesi mennä Minefieldille. Scrapyard on siinä Megaton-Minefield välillä matkan varrella.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Saatan ostaa Fallout 3:sen boksille kohtapuolin ja ajattelin kysyä, että onko tämä todella hyvä ostos sellaiselle, joka pitää paljon räiskinnästä/toiminnasta, seikkailemisesta ja tutkimisesta? Niin ja kysyisin vielä, että onko tämä vaikea peli?
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Saatan ostaa Fallout 3:sen boksille kohtapuolin ja ajattelin kysyä, että onko tämä todella hyvä ostos sellaiselle, joka pitää paljon räiskinnästä/toiminnasta, seikkailemisesta ja tutkimisesta? Niin ja kysyisin vielä, että onko tämä vaikea peli?

Vastaus kaikkiin että kyllä ja vaikeustasoa saa itse säädettyä jokaiselle sopivaksi. Hyvä ostos!
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Saatan ostaa Fallout 3:sen boksille kohtapuolin ja ajattelin kysyä, että onko tämä todella hyvä ostos sellaiselle, joka pitää paljon räiskinnästä/toiminnasta, seikkailemisesta ja tutkimisesta? Niin ja kysyisin vielä, että onko tämä vaikea peli?

Toiminnasta, seikkailusta ja tutkimisesta pitävälle pitäisi kolahtaa erittäin hyvin. Räiskintää tuo ei sinänsä ole, koska varsinkin konsoliversiossa Vatsin käyttäminen on todella suuressa roolissa. Taktinen toiminta voisi kuvata taisteluita parhaiten. Tutkimista ja tehtäviä Falloutin maailmassa riittää todella paljon, joten peli on varmasti siinä mielessä mitä mainioin valinta. Maailmaa kannattaakin lähteä tutkimaan ja koluamaan ihan omin päin, eikä siis vain juosta pääjuonta nopsaan läpitte. Tekemistä riittää helposti useiksi kymmeniksi tunneiksi. Sivutehtävät ovat myös monesti huomattavasti kiinnostavampia kuin itse pääjuoni. Pelin vaikeuteen taas vaikuttaa hyvin paljon se, että millä vaikeusasteella peliä pelaa. Itse olen henkilökohtaisesti kokenut normaalin sopivan oloiseksi vaikeusasteeksi.

Ja todetaan nyt vielä loppuun sama kuin edellisessä viestissäkin eli peli on todellakin hyvä ostos. Täydet suositukset tältä suunnalta!
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Vähänkö syö miestä:
Olen siinä tehtävässä jossa pitää sille Three Dogille
hommata se uus lautasantenni.

Noh kusin sitten tän tehtävän kun lähdin väärästä ovesta ulos
ja nyt pamahti sitten se bugi päälle, että en pääse enää takas sinne GNRlle sisään.
JES! Noh nyt pitää sitten vaan saada lockpick 100 :rolleyes:
Ku siitä yhdestä ovesta taitaa sen kolme koiran luokse päästä,
mut se vaatii paremmat skillsit? Eikö?

Eli eiku sivutehtäviä tekemään?
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Vähänkö syö miestä:
Olen siinä tehtävässä jossa pitää sille Three Dogille
hommata se uus lautasantenni.

Noh kusin sitten tän tehtävän kun lähdin väärästä ovesta ulos
ja nyt pamahti sitten se bugi päälle, että en pääse enää takas sinne GNRlle sisään.
JES! Noh nyt pitää sitten vaan saada lockpick 100 :rolleyes:
Ku siitä yhdestä ovesta taitaa sen kolme koiran luokse päästä,
mut se vaatii paremmat skillsit? Eikö?

Eli eiku sivutehtäviä tekemään?

Hmmh... Etkö pysty käyttämään Fast Traveliä? Näin pystyisit teleporttamaan itsesi takaisin GNR:ään, tai siihen lähistölle.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Kiitos vastauksista! Pitää varmaan laittaa tilaukseen seuraavalla viikolla. :)
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Melkeinpä suosittelen kaikille pelisarjaa-, tai genreä pelaamattomille vetämään tämän pelin ainakin kerran läpi ihan harjoittelun merkeissä. Pelissä oli itselleni ihan törkeän paljon uutta asiaa (oon siis ennen pelaillut putkijuoksu-FPS pelejä).

Nyt kun aloitin toista kertaa pelin, niin koko hommaan on ihan toisenlainen näkemys, hahmon kehitykseen (hyödylliset special-pisteet yms.), rahan hankkimiseen ja henkilökemioihin asti.

Ekalla kerralla olin köyhä kuin kirkonrotta kasilevelille asti, kun en siis tajunnut tuota romujen keräämistä ja kaupankäyntiä kunnolla. Nyt ukko on levelillä 2 ja rahaa on kun rosvopäälliköllä :)

Tuli mieleeni, että onko mitään eroa suoritusarvojen puitteissa jos pelaa miehellä tai naisella?
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Tuli mieleeni, että onko mitään eroa suoritusarvojen puitteissa jos pelaa miehellä tai naisella?

Toivottavasti. Fallout 2:ssa nimittäin naishahmot sai esim bensaa helpommin kuin mieshahmot olemalla jalat levällään :)
 
Ylös Bottom