Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3 [X360]

Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Hmmh... Etkö pysty käyttämään Fast Traveliä? Näin pystyisit teleporttamaan itsesi takaisin GNR:ään, tai siihen lähistölle.

Siis pelissähän on sellainen bugi, että jos et lähde suorittamaan kyseistä tehtävää siitä ovesta josta Three Dog suosittelee, vaan poistut GNR:n etuovesta, niin se ovi menee lukkoon.

Eli pääsen kyllä siihen etuovelle, mutta se on lukossa ja tarvitsee avaimen. Sitten kun menen siihen intercomille, niin se äijä sanoo, että "lopetas nyt mun kiusaaminen, ovi on jo auki", vaikka ovi ei oikeasti ole auki. Että se siitä valinnanvapaudesta sitten :D

Vai onko tohon GNR:n etuoveen jokin avain jossain?
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Siis pelissähän on sellainen bugi, että jos et lähde suorittamaan kyseistä tehtävää siitä ovesta josta Three Dog suosittelee, vaan poistut GNR:n etuovesta, niin se ovi menee lukkoon.

Eli pääsen kyllä siihen etuovelle, mutta se on lukossa ja tarvitsee avaimen. Sitten kun menen siihen intercomille, niin se äijä sanoo, että "lopetas nyt mun kiusaaminen, ovi on jo auki", vaikka ovi ei oikeasti ole auki. Että se siitä valinnanvapaudesta sitten :D

Vai onko tohon GNR:n etuoveen jokin avain jossain?

Okei, tälläisestä en olekkaan kuullut :D Aika häijy bugi kyllä..

Eikä ilmeisesti löydy aiempaa Savea mistään ennen GNR:ää? Harmillista tuollainen pelin rikkova bugi..
Mutta vaihtoehtoisesti, jatka matkaa suoraan etelään ja Riversideen. Täällä pystyt jatkamaan tarinaa skippaamalla GNR:n tehtävät kokonaan.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Okei, tälläisestä en olekkaan kuullut :D Aika häijy bugi kyllä..

Eikä ilmeisesti löydy aiempaa Savea mistään ennen GNR:ää? Harmillista tuollainen pelin rikkova bugi..
Mutta vaihtoehtoisesti, jatka matkaa suoraan etelään ja Riversideen. Täällä pystyt jatkamaan tarinaa skippaamalla GNR:n tehtävät kokonaan.

No ei tietenkään löydy :D En kyl haluis skippailla ja oon myös saavutushyora ;) Vaikka peli tulee varmasti pelattua joskus uudestaankin läpi.

Noh, alan vaeltaa pitkin wastelandia ja parantelen itteäni. Mä en vaan tykkää skorppareista ja ahtaista tunneleista :p
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Siis pelissähän on sellainen bugi, että jos et lähde suorittamaan kyseistä tehtävää siitä ovesta josta Three Dog suosittelee, vaan poistut GNR:n etuovesta, niin se ovi menee lukkoon.

Eli pääsen kyllä siihen etuovelle, mutta se on lukossa ja tarvitsee avaimen. Sitten kun menen siihen intercomille, niin se äijä sanoo, että "lopetas nyt mun kiusaaminen, ovi on jo auki", vaikka ovi ei oikeasti ole auki. Että se siitä valinnanvapaudesta sitten :D

Vai onko tohon GNR:n etuoveen jokin avain jossain?

Ite en ainakaan menny siitä Three dogin suosittelemasta alaovesta kun olin jo tässä vaiheessa kiertänyt alueita niin paljon että oli jo paikka mistä sateliitti haetaan fast travelissa... Menin vain hakemaan sateliitin ja sen jälkeen fast travel monumentille ja tehtävä läpi.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Koira ei tosin ole läheskään Fawkesin tyylinen mahtisonni, minulla tuo koira potkaisi tyhjää jo ensimmäisen tunnin aikana jolloin se osoittautui enemmänkin hidasteeksi kuin hyödykeeksi.
Itse vein koiran välittömästi Megatoniin kämpille ja käskin jäädä sinne pysyvästi.

Ei tuollaisista melee NPC:stä ole kuin haitaksi, ainakaan jos tykkää itse pelata hiipivää kritikaalien ampujaa. Ghouli-NPC ja Brotherhood naikkonen samanaikaisesti mukana alkoivat tappelut tuntumaan jo liiankin helpolta. Ja nuo oli helpompi suojata vahingoltakin power armoreilla. ;)
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Itselläni koira joutunut ongelmiin kuin oikeastaan Deathclaweja vastaan. Näihin kumppaneihin liittyen voisinkin todeta, että mielestäni pelissä on menty aika hyvään suuntaan niiden suhteen. Useissa peleissä nämä kaverit on vain statisteja, vähän tuovat "jotain lisää", mutta käytännössä esim. taisteluihin eivät anna mitään apua. Useissa peleissä tuntuu että taistelet yksin, vaikka olisi NPC:tä 2-3:kin mukana. Falloutissa tuntuu että taistelet mukana ja kaverit oikeasti taistelevat ja tappavat kunnolla. Okei, ehkä Fawkesin kanssa peli on jo vähän turhankin helppoa ajoittain, mutta toisaalta mielestäni on kivempaa että välillä jossain pelissä voi antaa apurin "hoitaa hommat" ja itse ottaa rennommin, kun yleensä se on niin että näitä kavereita saa olla pelastamassa/paikkaamassa kokoajan.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Ite en ainakaan menny siitä Three dogin suosittelemasta alaovesta kun olin jo tässä vaiheessa kiertänyt alueita niin paljon että oli jo paikka mistä sateliitti haetaan fast travelissa... Menin vain hakemaan sateliitin ja sen jälkeen fast travel monumentille ja tehtävä läpi.

Aivan, noh, ite en ollut tutkinut, joten jouduin sinne kävelemään ja kävelin siitä etuovesta ja se juuri oli se mikä käsittääkseni laukaisee sen bugin.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Voi sitä paskan olon määrää...
Tehtävä jossa pitää orjuuttaa 4 heppua,joista yksi on Big townin Red,ensin pelastat Redin super mutanttien leiristä,palkinnoksi viet kaikki rahat (jopa lääkkeisiin varatut),opetat kaupunkia puolustamaan itseään ja lopuksi vielä osallistut mutantin kaatoon kaupunkilaisten kanssa. Kaupunki juhlii sinua sankarina, ja sit vain illan pimettyä kylmästi Redille panta kaulaan ja orjaksi.
Ei ole missään muussa pelissä ollut tehtävän jälkeen yhtä paska fiilis,mut täähän vaan todistaa kuinka loistava peli on kyseessä
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Voi sitä paskan olon määrää...
Ei ole missään muussa pelissä ollut tehtävän jälkeen yhtä paska fiilis,mut täähän vaan todistaa kuinka loistava peli on kyseessä
... sitä määrää vähensi itselläni kun...

Pelasin pelin ensin läpi (parilla eri lopulla) latasin viimeisimmän saven ennen loppukahinoita ja sitten tein tuon Paradise Fallsin questin. Bonuksena olin jo tappanut noista kohteista 2kpl, joten riitti että kävi hakemassa Redin ja hepun Rivet Citystä. Ja kaiken kukkuraksi mukana kulkenut NPC-mutantti luokitteli tuon Rivet Cityn hepun viholliseksi kun muut Rivettiläiset alkoivat ammuskelemaan ja tappoi sen. Eli ei tarvinnut edes heittää uutta keikkaa Paradise Fallssiin kun riittää että kohde kuolee hilut kaulassa.

Eihän Wastelandin Pyhimys (tm) tuollaista questia olisi oikeasti voinut tehdä. Edes roolissa. :D
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Minä tein kummatkin tehtävät, pahiksena ja hyviksenä ihan sen vuoksi että saavutus tipahtaa tilille. Ensin pelastin, sitten orjuutin ja lopuksi tapatin koko paradise fallin. Lapset vapauteen vihaten minua, mukavaa.

Että näin.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Nyt myös boksiversio sai päivityksen versioon 1.1. Alla release notesit.
Update 1.1 Notes (All platforms unless otherwise noted)

New Features

Trophy support. (Playstation 3)


Bug Fixes

Friends notification no longer causes the game to pause. (Playstation 3)

Fixed occasional crashes during loading and waiting.

Friendly or neutral NPC health bars, when taking damage, no longer flicker repeatedly.

Fixed issue where certain NPCs would occasionally disappear from the game.

Fixed issue where dead NPCs would occasionally come back to life.

Fixed rendering issue with the Gatling Laser gun's tracers.

Fixed issue where the haircut menu would occasionally not appear properly.

Added ability to remap your VATS and pip boy buttons.

Fixed rare load/save issues that would cause NPCs to behave incorrectly.

Fixed issue where quest objectives would occasionally not update properly due to talking activators,
intercoms and conversations.

Using Radaway from the Pip-Boy's Status Menu repeatedly no longer crashes the game.

Player no longer gets stuck in level up menu if their skills are maxed out.

Fixed issue where multiple followers would occasionally not load into an interior.

Fixed rare issue with getting stuck in VATS mode.

Fixed rare crash with fighting NPCs with corrupted data.

In game radios will now play properly if player was listening to the radio in the Pip-Boy first. (Playstation 3)

Fixed rare crashes while loading and saving games.

Fixed rare issue where player would fall through the floor while in VATS.

Fixed occasional crash after scoring a critical hit in the head with a Railway Rifle.

Prevent NPCs from inadvertently dying from falling.

Fixed occasional issue where the controller would stop working properly.

Fixed crashes related to repeatedly equipping and dropping clothing and armor into the world.



Quest Fixes

Fixed several instances where quest item stayed in inventory permanently after completing quests.

Fixed an issue where the distress message would occasionally not play in Trouble on the Homefront.

In The Waters of Life quest, the Citadel gate will open properly if the player fast travels away after exiting the Taft Tunnels but before reaching the Citadel gate with Doctor Li.

For the Big Trouble in Big Town quest, the broken protectrons in Big Town become active at the proper time.

In The American Dream quest, fixed specific issue which prevented the player from accessing their belongings in the locker by the door if they left the room first.

Fixed infinite caps exploit in Strictly Business quest.

Fixed rare instance where Dad would have no valid dialogue during The Waters of Life quest.

Prevent issue during the Finding the Garden of Eden quest where player would fade to black, instead of traveling to Raven Rock, while in combat with a follower.

Fixed several XP speech exploits with certain NPCs.

Fixed XP exploit with a robot in Fort Bannister.

Fixed issue where player's controls can become locked permanently during The American Dream.
Kyseessä on sama päivitys, joka PS3-versioon tuli jo muutama viikko sitten.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Kuinkas noitten questien kanssa, tarviiko alottaa peli alusta jotta päivitys tavallaan "päivittyy" itse peliin? Tossa listassa ei kyllä ollut juuri sitä bugia joka mulla on päällä, kokeilin kuitenkin päivityksen jälkeen ja sama tilanne. Eli edelleen vaan pitää sitten se toinen ovi tiirikoida auki :p
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Mitäs mitäs nämä nyt käytönnössä tarkottaa? En siis tosiaan tartte suoraa suomennosta.

"Added ability to remap your VATS and pip boy buttons."

"Prevent issue during the Finding the Garden of Eden quest where player would fade to black, instead of traveling to Raven Rock, while in combat with a follower."
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Mitäs mitäs nämä nyt käytönnössä tarkottaa? En siis tosiaan tartte suoraa suomennosta.

"Added ability to remap your VATS and pip boy buttons."

"Prevent issue during the Finding the Garden of Eden quest where player would fade to black, instead of traveling to Raven Rock, while in combat with a follower."
VATS ja Pip boy -toimintojen napit voi vaihtaa (eli oleellisesti voi customoida controllit).

Raven Rockiin mennessä ei enää tule pelkkää mustaa ruutua, jos alueelle siirryttäessä on taistelu menossa ja mukana on jokin NPC-kaverikin.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Okei eka nyt oli suht järkeenkäypä, mut miks muita nappeja ei voi kustomoida kun vaan vats ja pipboyhyn käytettävät? Vai hä? Selitetty yksinkertanen asia liian hienosti?
Ja tästä väännän vielä.
Siis meinataanko tossa toisessa sitä että
kun jää siinä yhessä vaiheessa conclavelle kiinni ni siirtymä Raven Rockkiin tapahtuu päivityksen myötä jotenkin muuten kun mustan kautta?
Mun mielestähän se nyt oli ihan järkeenkäypä tapa ja silleen se oli tarkotuskin tapahtua. Mutta tossa puhutaan että "Prevent issue during the Finding the Gard..." Mikä issue siinä nyt sit on ollu?
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Mutta tossa puhutaan että "Prevent issue during the Finding the Gard..." Mikä issue siinä nyt sit on ollu?
Ongelma lienee ollut se, että joillain ruutu on vaan jäänyt mustaksi, eikä peli ole siitä enää edennyt.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Nyt yli 20 tunnin pelaamisen jälkeen Fallout on alkanut bugittamaan. Välillä VATSiin mentäessä peli jäätyy ja boxi täytyy sammuttaa, välillä taas tekstuurit menevät musta-harmaiksi viivoiksi.
En usko että tämä johtuu boxista, malli on Falcon, ei kuumene, eikä pelisessiot ole kuin noin tunnin mittaisia.
Myös puoliskon Viva Pinata näyttää pyörivän ilman valitteluja.
Falloutti on kopioitu boxin kovalevylle, kellään muulla samanlaisia kokemuksia?
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Välillä VATSiin mentäessä peli jäätyy ja boxi täytyy sammuttaa, välillä taas tekstuurit menevät musta-harmaiksi viivoiksi.

Falloutti on kopioitu boxin kovalevylle, kellään muulla samanlaisia kokemuksia?
Itse en törmännyt moiseen, oli peli sitten kovolla tai DVD:llä (1/3 pelistä).

Mutta VATS jumittumisiin törmäsin 2-3 kertaa, ja *joka ainoa kerta* oli aseena Railway Rifle. Tosin wikissä sanotaan kyseisestä aseesta:
"The Railway Rifle causes freezing usually when attacking 2 or more targets in V.A.T.S. "

Korjaus piti tulla versioon 1.1.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Pakko sen verran kirjoittaa, kun tuntuu olevan aika paljon raporttia pelin jäätymisestä yms. ongelmista. Itellä peliaikaa yhteensä n. 55 tuntia muutamalla eri hahmolla. Kertaakaan ei oo peli jäätynyt, kaatunut, tai töksähdellyt. Ei DVD:ltä luettuna, eikä kovolta pelatessa. Oli pakko tulla kertomaan, ettei kukaan vedä johtopäätöksiä "En varmasti osta tälläistä bugihässäkkää"

Nyt on jäänyt Fallout vähän vähemmälle, muiden kovien tekeleiden jalkoihin. Mutta kohtahan tuota lisäsisältöä tulee taas tuutin täydeltä.
 
Ylös Bottom