Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3

Vastaus: Fallout 3 [HYPE]

Onneksi nuo videot ovat samaa kamaa, mitä on demotettu lehdistölle ennenkin. Eli nuo jutut on tullut suurimmaksi osaksi luettua. Mutta tosissaan ei enempää matskua tohdi katsoa tai tulee nähtyä liikaa.

Niih, kirjallisessa mielessä noi asiat tuli luettua aiemmin. Tällöin tuli ahaa elämys että hmm tämä pelihän voi olla "jees".

Noi videot mulkastuani. "AHAA tämä peli on kuin Oblun uusversio" ostoon siis. Aivan huikeeta settiä.
 
Vastaus: Fallout 3

Eiku täältä mä luinki että:

Edome Fallout 3 artikkeli osa 3

Xbox 360 pääkehitysalusta
Fallout 3:stä muuten kehitetään ensisijaisesti nimenomaan Xbox 360:llä, josta peli sitten käännetään PS3:lle ja PC:lle. Pete Hines (kuvassa oikealla) perusteli tätä sillä, että peliä on yksinkertaisempi laajentaa ja parantaa, kun se siirretään konsolilta PC:lle eikä toisinpäin. Konsolirauta on samanlaista, joten pelin pohja valmistuu sille vaivattomammin ja PC-version yhteensopivuussäätämiset voidaan jättää pelikehityksen loppupuolelle.

Luulisi kutinsa pitävän ja noihin wikieihin voi joka pena käydä kirjoittamassa mitä vaan.
 
Vastaus: Fallout 3 [HYPE]

Peli tulee kyllä ostettuu. Paljon pelattavaa. :cool:

PS. täytyy varmaan ensi kuussa ennakkovarata sen. :D

Mutta peli vasta julkaistaan kuun lopussa lokakuun lopussa =/
 
Vastaus: Fallout 3

Itse omistan boxin ja Ps3:sen. Olen miettinyt kummalle pitäisi hankkia. En ole nyt ihan varma, mutta olen joskus kuullut, että boxille pitäisi tulla ne lisämateriaalit yksinoikeudella.
 
Vastaus: Fallout 3

Taas saatiin ainainen vääntö konsoleiden paremmuudesta tännekin.

Videot näytti mahtavilta. Powerfist ja sit se railgun ääninenn pisti nauramaan ja pomppimaan tuolilla kuin pikkupoikana. Mass Effectin jälkeen keskustelut tuntui vaisulta, varsinkin ettei oma hahmo puhu. Dialogi kuitenkin vaikutti ihan mukiinmenevältä kirosanoineen kaikkineen, ja ääninäyttelu samoin. Luulen että meikäläisen sosiaalinen elämä vähenee kriittisesti kun tämä julkaistaan. Mietin tässä vakavasti että pitäiskö talvilomapäivät käyttää julkaisun jälkeiselle viikolle :) Ehkei sentään, mutta innoissani olen
 
Vastaus: Fallout 3

Itse omistan boxin ja Ps3:sen. Olen miettinyt kummalle pitäisi hankkia. En ole nyt ihan varma, mutta olen joskus kuullut, että boxille pitäisi tulla ne lisämateriaalit yksinoikeudella.
Sama ongelma täälläkin. Kai se on boxille hankittava noiden lisäpalikoiden takia. Tuskinpa noissa konsoliversioissa on merkitseviä eroja ruudunpäivitysnopeudessa tai latausajoissa. Ja jos on, ei siinä montaa kymppiä häviä kun vaihtaa version toiseen.
 
Vastaus: Fallout 3

Onkos tässä pelimaailma yhtä vapaa, kun oblivionissa ja mites pääseekö taloihin ihan sisälle asti vai onko pelkkää ulkoa ihailemista..

Sori jos noihin on jo vastattu, mutta ei nyt vaan jaksa alkaa ettimään..
 
Vastaus: Fallout 3

Eikös noista lisähommeleista jossain lukenut että ne saattavat myös tulla PS3:lle? Vai olenko ihan päin persausta lukenut ja ymmärtänyt? Jossei ihan samaan aikaan Xboxille tullessa niin myöhemmin tai jotain vastaavaa.
 
Vastaus: Fallout 3

Nyt kun olen jo päättänyt Fallout 3:n ostaa Fallout 1:n ja 2:n jatkoksi, niin olen ajatellut vältellä videoita. Ihan sen takia, että tulee se oma "löytämisen" tunne, eikä sitä että "niin tää on tämä mikä trailerissa olikin".

Sama täällä, itsekkin haluan aloittaa täydellisen tietämättömänä asioista ja nauttia tuosta "löytämisen" tunteesta. :)
 
Vastaus: Fallout 3

Eikös noista lisähommeleista jossain lukenut että ne saattavat myös tulla PS3:lle? Vai olenko ihan päin persausta lukenut ja ymmärtänyt? Jossei ihan samaan aikaan Xboxille tullessa niin myöhemmin tai jotain vastaavaa.
Edomen juttu
Xbox omistajana kiinnostaisi kovasti tietää onko MITÄÄN tietoa yksinoikeus lisäsisällöstä?

Pete ei suostunut kertomaan. Vain että ei PS3:lle.
Lisäsisältöjä koskeva kiertelevä vastaus löytyy tänään/huomenna julkaistavista haastisvideoista.

22.8.2008 klo 11.37, eDome/JOK

Pirate fin: Kyllä pelissä taitaa aikalailla joka paikkaan päästä. Tietysti monissa taloissa voi asua isoja pahoja setiä jotka voivat sanoa jotain jos ryntää vaikka Pentagoniin heti. Useat talothan on aika rikki joten helposti pääsee jostain reiästä sisään.
 
Vastaus: Fallout 3

Eikös noista lisähommeleista jossain lukenut että ne saattavat myös tulla PS3:lle? Vai olenko ihan päin persausta lukenut ja ymmärtänyt? Jossei ihan samaan aikaan Xboxille tullessa niin myöhemmin tai jotain vastaavaa.

Niin jotain tämmöisiä nyt siis aiemmin tuli vastaan, kun luin/kuuntelin juttuja pelistä: http://kotaku.com/5024977/fallout-3-getting-exclusive-downloadable-content-for-xbox-360-and-pc

Sen perusteella siis tuli vastattua PS3 vs XBOX360 eroihin.

Videot tosiaan spoilaavat aika tasan samat asiat mitä "spoilaa" Pelaaja-lehden fallout 3 artikkeli. Eli yksi sivutehtävä käydään läpi. Myös pari achievementiä paljastuvat joista varsin video nro 5:ssä oleva on aika hauska.

Luin tuosta artikkelista aiemmin pätkän, mutta kun tajusin että se spoilaa aika ikävästi selvästikkin monia(tai en tiedä kuinka monia) asioita, niin jätin sitten lukemata tarkemmin. Mielestäni kivempi, että kun lähtee maailmaa tutkimaan, niin ei ole liiemmin mitään ennakko-odotuksia tai tiedä mitä tulee vastaan. Vaan tosiaan kaikki on uutta. Tälläisessä pelissä varsinkin tuollainen asia korostuu. Siinä mielessä tosin tiedän mitä odottaa, kun olen pelannut sekä ykköstä että kakkosta, niin tietyt asiat ovat tiedossa...(olettaen että maailma sivuaa suht. tarkasti noiden pelien maailmaa esim. erilaisten ryhmittymien osalta).
 
Vastaus: Fallout 3 [HYPE]

Enpä ole aikaisempia Fallouteja pelannut koskaan, mutta tämä vaikuttaisi siihen malliin mielenkiintoiselta peliltä, että voisin vaikka ennakkotilaukseen pistääkin. Odottelen kuiteskin vielä, josko tulisi pientä hinnanalennusta joihinkin kauppoihin, niin ei tule tilattua peliä turhaan kalleimpaan mahdolliseen hintaan.
 
Vastaus: Fallout 3 [HYPE]

Nyt on kyllä alkanut itseänikin kiinnostamaan tämä peli. Nuo gameplay-videot olivat oikein kiintoisia. Ja on Oblivionkin loistopeli.
Nyt vain pitää odottaa Dr. Funkeen tapaan hinnanalennusta erääseen liikkeseen, kun tavanomaista alennusta ei vielä näy :D
 
Vastaus: Fallout 3 [HYPE]

Enpä ole aikaisempia Fallouteja pelannut koskaan, mutta tämä vaikuttaisi siihen malliin mielenkiintoiselta peliltä, että voisin vaikka ennakkotilaukseen pistääkin. Odottelen kuiteskin vielä, josko tulisi pientä hinnanalennusta joihinkin kauppoihin, niin ei tule tilattua peliä turhaan kalleimpaan mahdolliseen hintaan.

Sama täällä, yritän odotella revikoita ja mahdollista hinnanalennusta ennenkuin teen päätöksiä. Todellakin hyvältä näyttää, mutta silti..
 
Vastaus: Fallout 3 [HYPE]

Helvetti sentään että menee tää peli kyllä ostoon ootan innolla varsinki nytkö näin noita uusimpia videoita. Vaikuttaa sika hyvältä...
 
Vastaus: Fallout 3 [HYPE]

Ps3:sen ja Xbox 360:sen versiot tulevat olemaan ihan varmasti samanlaisia, mutta eikös Xbox 360:sen versioon tule yksinoikeudella ne lisämateriaalit. Korjatkaa jos olen väärässä. Itse satun omistamaan molemmat konsolit, täytyy vain miettiä kumman version ostaisi, ei oikein ainakaan vielä uskalla tilata ennakkoon.

Itselläni on sama juttu, ei tohdi enään katsoa ainuttakaa videota, vaikka olisi hirveä hinku katsomaan. Haluan sen pelihetken olevan ainutlaatuinen tämän pelin kohdalla.
 
Vastaus: Fallout 3 [HYPE]

Ps3:sen ja Xbox 360:sen versiot tulevat olemaan ihan varmasti samanlaisia, mutta eikös Xbox 360:sen versioon tule yksinoikeudella ne lisämateriaalit. Korjatkaa jos olen väärässä. Itse satun omistamaan molemmat konsolit, täytyy vain miettiä kumman version ostaisi, ei oikein ainakaan vielä uskalla tilata ennakkoon.

Itselläni on sama juttu, ei tohdi enään katsoa ainuttakaa videota, vaikka olisi hirveä hinku katsomaan. Haluan sen pelihetken olevan ainutlaatuinen tämän pelin kohdalla.

pc ja xbox 360 on nuo lisä jutut ykinoikeudella
 
Vastaus: Fallout 3 [HYPE]

Noi videot mulkastuani. "AHAA tämä peli on kuin Oblun uusversio" ostoon siis. Aivan huikeeta settiä.

Heh, sinänsä hauska kommentti, sillä tuo "Oblivionin uusversiohan" on kaikkien vanhempien Fallout-fanien suurin pelko.:p Fallout ja Oblivion ovat kumminkin täysin erilaisia pelejä. Lisäksi ainakin itselleni Oblivion vaati todella raskasta modausta ennen kuin kehtasin sitä alkaa pelaamaan (PC-puolella luonnollisesti), niin paljon järjettömyyksiä Vanilla-versiosta löytyi/löytyy, joten toivon Falloutin toimivan pelattavasti suoraan.

Itse en osaa sanoa pelistä oikein juuta taikka jaata, vaikkei peli kaikilta osin oikein vielä vakuutakaan. Ostan joskus, jos ostan, mutta vanhat osat pelaan sitä ennen ainakin läpi. XO:ta tai PS3:sta en omista, joten PC:lle ostaisin (jolle ostaisin vaikka jompikumpi tehokonsoleista löytyisikin ;)). Toivottavasti pelin modausmahdollisuudet pysyvät sillä puolen yhtä hyvinä kuin Oblivioninkin.
 
Vastaus: Fallout 3 [HYPE]

Ja xbox 360 on pääkehitysalusta. Onko sillä mitään merkitystä niin sen näkee vasta julkaisussa mutta itse valitsen xboxin lisäsisällön takia
 
Ylös Bottom