Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3

Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

No sarvethan sillä on päässä. Empäs huomannut. :)
Juu, pataan vaan.

Siis kyseessähän on vanhoista Fallouteista tuttu kaksipäinen Brahmin-lehmä. Epäilen, että ei välttämättä sillä pääse ratsastamaan paikasta toiseen :) Muistaakseni quick-travel vaihtoehtoa ei tästä pelistä löydy myöskään. Fine by me.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Siis kyseessähän on vanhoista Fallouteista tuttu kaksipäinen Brahmin-lehmä. Epäilen, että ei välttämättä sillä pääse ratsastamaan paikasta toiseen :) Muistaakseni quick-travel vaihtoehtoa ei tästä pelistä löydy myöskään. Fine by me.

Olin jostain lukevinani, että löytyisi tuo quick travel. Pitää vaan olla ensin käynyt niissä paikoissa, joiden välillä sitä quick travelia haluaa käyttää.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Olin jostain lukevinani, että löytyisi tuo quick travel. Pitää vaan olla ensin käynyt niissä paikoissa, joiden välillä sitä quick travelia haluaa käyttää.

Yarr! Tuolta tosiaa vaikuttaa. Onneksi sitä ei tarvitse käyttää, jos ei halua. Itse ainakin tulen tutkimaan paikkoja 99% jalkaisin.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Quick travel on tosiian Oblivion tyyliin mukana mutta mukana on "random encounters" ala vanhemmat falloutit. Eli matka katkeaa jos väliin osuu jotain pahiksii ja sit joutuu tappelee.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Siis kyseessähän on vanhoista Fallouteista tuttu kaksipäinen Brahmin-lehmä. Epäilen, että ei välttämättä sillä pääse ratsastamaan paikasta toiseen :) Muistaakseni quick-travel vaihtoehtoa ei tästä pelistä löydy myöskään. Fine by me.

Mahtavaa! Itse toivoin joko tätä taikka sitten autoa... vaikka mutanttimuuli toimisikin vain aasin korvikkeena tavaramuulina niin silti kiva veto. Ois meinaan propsit laskenu aika helvetin alas jos peli ois sisältäny hevosia Oblivionin tyyliin.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Quick travel on tosiian Oblivion tyyliin mukana mutta mukana on "random encounters" ala vanhemmat falloutit. Eli matka katkeaa jos väliin osuu jotain pahiksii ja sit joutuu tappelee.

Loistavaa! Pitää toivoa, että samaan tapaan hahmo kulkee kartalla paikasta toiseen, kuten vanhemmissakin Fallouteissa. On meinaan nostalgiatrippi ja uusinta uutta Falloutia luvassa samalla annoksella siinä tapauksessa. Taitaa olla mun vuoden peli, riippuen siitä tuleeko Skaten jatko-osa jo tänä vuonna. Hällä väliä, herkkua luvassa :p
 
Vastaus: Fallout 3

Aikaisemmin mietiskelin, että kumpi versio Ps3 vai Xbox 360 pitäisi hankkia. Tarkoituksena ei ollut kysyä, että kumpi on parempi, itse uskon niiden olevan identtisiä. Syynä oli, jos en ihan väärässä ole niin eikös Xbox 360:lle pitäisi tulla ne lisämateriaalit yksinoikeudella.


Eli pelin ladattavat lisät tulee PC:lle ja X-Boxille... jostain luin. Microsoft ostanu oikeudet niihin... Tietty...
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Juu, onneksi tota quick travelia ei tarvii käyttää. Syö pahasti tota eräjormailun fiilistä jos voi yhtäkkiä teleporttailla paikasta toiseen :D

Toivon vain tosiaan, että peliä pystyy pelaamaan yhtä monipuolisesti kuin Fallout 2:a , jossa periaatteessa eri juttuja osaavalla hahmolla sai pelattua aivan erilaisen pelin. Tiedemies, varas etc. Kunhan ei oo vaan mikään pelkästään räiskintäpainotteinen peli niin hyvä tulee.
Eikä mitään Oblivion "vain vastuksia joille pärjäät" nössöilyä tähän kiitos.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Bethesdan markkinnoinnista vastaava Pete Hines kertoi PSU.comin haastattelussa, ettei Fallout 3:n PS3-versioon tule Trophy-tukea - ainakaan julkaisussa. Syy oli se perinteinen: peli oli jo liian pitkällä kehityksessä, eikä siihen ehditty tukea PS3:n saavutuksille pultata.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Bethesdan markkinnoinnista vastaava Pete Hines kertoi PSU.comin haastattelussa, ettei Fallout 3:n PS3-versioon tule Trophy-tukea - ainakaan julkaisussa. Syy oli se perinteinen: peli oli jo liian pitkällä kehityksessä, eikä siihen ehditty tukea PS3:n saavutuksille pultata.

Henkilökohtaisesti oikeastaan toivoinkin tätä. Jos myöhemmin tulee päivitys Trophyja varten niin mikäs siinä, mutta nyt mieluummin nautin pelistä täysin siemauksin kuin metsästelen pisteitä.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Henkilökohtaisesti oikeastaan toivoinkin tätä. Jos myöhemmin tulee päivitys Trophyja varten niin mikäs siinä, mutta nyt mieluummin nautin pelistä täysin siemauksin kuin metsästelen pisteitä.

Niin koska niitä pisteitä / ripoffeja ei vaan voi olla keräämättä jos ei nappaa?
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Niin koska niitä pisteitä / ripoffeja ei vaan voi olla keräämättä jos ei nappaa?

No anna toki anteeksi jos joidenkin mielestä on vastenmielistä jos pelin osaaminen mitataan ei yleensä ei mitään kertovissa achievement pisteissä... Kaikki eivät toki teen niin mutta monet katsovat suoraan pistemäärää ja toteavat "eihän toi osaa ees pelata". Ja muutenkin henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että kaikki e-penis ego boostaukset niin normipeleissä kuin MMO-peleissä on todella säällittävää.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

No anna toki anteeksi jos joidenkin mielestä on vastenmielistä jos pelin osaaminen mitataan ei yleensä ei mitään kertovissa achievement pisteissä... Kaikki eivät toki teen niin mutta monet katsovat suoraan pistemäärää ja toteavat "eihän toi osaa ees pelata". Ja muutenkin henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että kaikki e-penis ego boostaukset niin normipeleissä kuin MMO-peleissä on todella säällittävää.

Mutta kumpi on säälittävämpää... se että oikeasti välittä jostain scoreista... vai se että välittää jos joku oikeasti välittää jostain scoreista...
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Ei en välitä vaan totesin... Ja en jaksa alkaa tappelemaan noinkin kunnostautuneen Xbox miehen kanssa kun sehän on kuin juttelisi ovenkahvan kanssa... eli kääntyy vain yhteen suuntaan suuntaan.

Ja ois ehkä pitäny ilmasta edellisessä viestissä itseni selvimmin... meinaan kun muiden sivustojen foorumeilla (gametrailers etc) käynnyt niin siellähän on hirveät juhlat menossa siitä kuinka XO versio on eittämättä parempi kun siinähän on lisänä saavutukset. Se vain on jotenkin surullista kun joidenkin mielestä peli on niin paljon parempi vain sen takia että e-pen näyttää komeammalta. Tämähän ei omaan elämiseeni vaikuta mitenkään mutta ei vaikuta nälänhätä afrikassakaan ja ei se sitä muuta etteikö se olisi surullista.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

eiköhän se paremmus tule lisäsisällöstä ja siitä että peli kehitetään xboxille... tai spekulointi siitä. Achiimentit saa ketään ostamaan peliä ellei ole horo. Kiva lisä vain. ei oo pakko harrastaa.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

eiköhän se paremmus tule lisäsisällöstä ja siitä että peli kehitetään xboxille... tai spekulointi siitä. Achiimentit saa ketään ostamaan peliä ellei ole horo. Kiva lisä vain. ei oo pakko harrastaa.

Ai onko se nyt oikeasti näin päin? Itse kun olin muka lukevinani jostain että kumpaakin kehitetään saman aikaisesti mutta XO on edellä kehityksessä helpomman ohjelmoinnin ansiosta... voi kyllä olla että oon lukenu jotain BS uutis postausta jostain mutta jos se porttaus on niin sitten on.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Ai onko se nyt oikeasti näin päin? Itse kun olin muka lukevinani jostain että kumpaakin kehitetään saman aikaisesti mutta XO on edellä kehityksessä helpomman ohjelmoinnin ansiosta... voi kyllä olla että oon lukenu jotain BS uutis postausta jostain mutta jos se porttaus on niin sitten on.
edome tehny 3 hyvä juttua pelistä. Käynyt ihan paikanpäällä pelaamassa ja haastattelemassa tekijöitä

Osa 3
Xbox 360 pääkehitysalusta

...Fallout 3:stä muuten kehitetään ensisijaisesti nimenomaan Xbox 360:llä, josta peli sitten käännetään PS3:lle ja PC:lle. Pete Hines (kuvassa oikealla) perusteli tätä sillä, että peliä on yksinkertaisempi laajentaa ja parantaa, kun se siirretään konsolilta PC:lle eikä toisinpäin. Konsolirauta on samanlaista, joten pelin pohja valmistuu sille vaivattomammin ja PC-version yhteensopivuussäätämiset voidaan jättää pelikehityksen loppupuolelle...

Osa 1
Osa 2
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Joo näin näyttää olevan... Tekisi mieli kyllä ostaa XO versio julkaisussa kun olen aika syrjimättä ostanut pelit aina konsolille millä peli pyörii parhaiten tai mille se on kehitetty mutta Bioshockin ja Mass Effectin jälkeen en voinut kun todeta että XO kapula ei vain istu kouraan FPS tai edes sitä muistuttavissa peleissä. Suurin ongelma on omalla kohdalla on D-padi ja sivu näppäimet.
 
Ylös Bottom