Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3

Vastaus: Fallout 3

Niin, tuo taistelusysteemi on noitten videoitten perusteella aika kakspiippunen miekka.

Perus reaaliajassa vihulaiset saa tapettua ainakin noissa videoissa suhteellisen helposti ja vatsia tossa käytetään vaan lähinnä kauempana oleviin ukkoihin ja näytön/vaihtelun vuoksi.

Ite kuitenkin vanhojen FallOuttien ystävänä käyttäs enemmän tuota vatsia, mutta se taas tuntuu nopean ja pelirytmiä haittaamattoman reaaliaika vaihtoehtoa kökömmälle ja teennäisemmälle. Osumapaikkojen valinnan jälkeen pitää vielä katsoa noita hidastettuja osuma animaatioita, jotka todennäkösesti alkaa puuduttamaan jossainvaiheessa.

Ihanne tapauksessa noihin hidastuksiinkin löytyy optiot sun muut viilaukset jolla taistelusysteemistä saa hiplattua just omaan nyrkkiin sopivan.
 
Vastaus: Fallout 3

Noita gameplay videoita katsoessa alkoi peli jälleen himottamaan suuresti.
Oblivion oli jo ilmestyessään meikäläiselle kova juttu, pelin laajuudesta, vapaasta liikkumisesta ja tehtävien tekemisestä(aikaisemmin en tälläisiä ollut pelaillut). Nyt vielä, kun pääsee ihan ränsistyneen tulevaisuuden maailmalle seikkailemaan niin..

Sopivasti siihen syntymäpäivälle ilmestyy peli, joten voisi sitä jo mahdollisesti korkkailla seuraavana päivänä pienessä krapulassa:D
 
Vastaus: Fallout 3

kakspiippunen miekka.
Tommosen minäkin haluan.

Joka tapauksessa ehdottomasti GOTY-matskua ja amazonista ois tarkotus lähteä CE-puketti mulle. Saan nähä tulisko ikään perille, kun joutuu sen kanssa kikkailemaan.
Videoita ja pelikuvaa & kehittäjien 'päiväkirjaa' lueskellessa alkaa vakuuttua siitä, että Fallout-maailma on onnistunut nappiin. Taistelusysteemi ei kyllä vakuuta, mutta annas kattoo kun pääsee puikkoihin.
 
Vastaus: Fallout 3

Tommosen minäkin haluan.

Joka tapauksessa ehdottomasti GOTY-matskua ja amazonista ois tarkotus lähteä CE-puketti mulle. Saan nähä tulisko ikään perille, kun joutuu sen kanssa kikkailemaan.
Videoita ja pelikuvaa & kehittäjien 'päiväkirjaa' lueskellessa alkaa vakuuttua siitä, että Fallout-maailma on onnistunut nappiin. Taistelusysteemi ei kyllä vakuuta, mutta annas kattoo kun pääsee puikkoihin.

Ainakin omaan makun juuri tuo VATS tekee taistelusta edes jonkin sortin sisältöä. Pelkkä reaaliaikainen FPS-ammuskelu se olisikin vasta tylsää. Voi olla, että tuo saattaa käydä tylsäksi ennen pitkää, mutta previkoiden ja videoiden peruusteella tuon pitäisi olla suht pitkäikäistä hubaa. Odotus on kova päästä vihdoinkin Fallout-sarjan kolmannen osan pariin, CE:n itsekin tilasin Amazonista n. 70:lla, eipähän tunnu yhtä pahasti lompakossa kuin vastaavat suomikauppojen n. 100 pyynnöt, huhhuh.
 
Vastaus: Fallout 3

Kuinka sait tilattua noin halvalla Amazonin survival editionin?
Tällähetkellä Amazon näyttää hintaa 129,99 dollaria, joka ainakin Mäcin dashboardin valuuttamuuntimella muuntuu 89,911 euroksi.

Ite ajattelin tilata Playsta normaalin collectors editionin ilman Pib Boy -kelloa. Hintaa tulee 69.99, joka kympin enemmän kun normi version samasta paikasta. Tuo minusta vielä ihan kohtuullinen hinta.
 
Vastaus: Fallout 3

Kuinka sait tilattua noin halvalla Amazonin survival editionin?
Tällähetkellä Amazon näyttää hintaa 129,99 dollaria, joka ainakin Mäcin dashboardin valuuttamuuntimella muuntuu 89,911 euroksi.

Ite ajattelin tilata Playsta normaalin collectors editionin ilman Pib Boy -kelloa. Hintaa tulee 69.99, joka kympin enemmän kun normi version samasta paikasta. Tuo minusta vielä ihan kohtuullinen hinta.

+Mahdollisesti 22% alvi jos tulliin narahtaa?
 
Vastaus: Fallout 3

Ja myös jää.

Edit: Siis Play.com paketti luonnollisesti. Amazonia jos käytetään niin totta kai co.uk - sieltähän ei tulleja tule.

Survival Ed. ja CE ovat eri paketteja, en sanonut Survivalista mitään (Survival on myös jenkki Amazon eksklusiivinen ja sitähän ei myöskään Suomeen toimiteta) :) Itse tosissaan tilasin Britti Amazonista, koska ALV on laskettu jo hintaan mukaan. Esim. Dvdboxofficesta postikuluineen hinnaksi tulisi n. 60 (PS3-versio), mutta jos jää tulliin niin hinnaksi tulee suurin piirtein sama kuin Amazonista tilatessa. Ja Playsta tilatessa on myös mahdollisus jäädä tulliin, koska putiikki on EU:n ulkopuolella. Ei kannata tilata yli 40 tuotteita (vai oliko se raja nyt n. 42 tms.?).
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

En tiedä mistä porukka sai sen idean, että minä ja qwerty ois JENKKI amazonista tilattu SURVIVAL edition, koska puhuimme CE:stä molemmat.

Ebaysta voi tietenkin trokareilta ostaa jälkeenpäin, mutta postikeinoilla ainoa mahis tilata Collector's Edition (CE).

Amazon.co.uk -kaupasta ei tule mitään tullihäslinkiä, sillä nimensä mukaisesti toimitukset tapahtuvat Euroopan sisällä. PipBoyn meinaan itsekin hankkia jälkeenpäin juuri Ebay:sta, ellei joku sitten lähde jenkkeihin ja ota tilauksia vastaan.


cchaou sanoi:
milloin tämä julkaistaan?
29. lokakuuta (eli reilun kk:n päästä)
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Mikäs vika The Hutista tilaamisessa on? Hinta noin 9 euroa Amazonia halvempi ja tulee tulleitta myös koska on "mainland UK".
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Mikäs vika The Hutista tilaamisessa on? Hinta noin 9 euroa Amazonia halvempi ja tulee tulleitta myös koska on "mainland UK".

En tiedä, mutta Amazonista tilatessa maakohtaiset ALVit on lisätty hintaan tuotetta tilatessa. Mikäli The Hut ei tee näin, niin iso paketti tullirajan ylitse menevällä hinnalla jää heposti tulliin kaikesta huolimatta, ja hinta nousee.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Mistä Fallout 3 kannattaisi tilata, jos hinta on tärkeämpi kuin nopea saatavuus? Harkitsen sekä keräilyversiota, että tavallista.

Collector's Edition lähtee Playsta 70 eurolla, johon voisi vielä käyttää 7,5e voucherin. Tällä on tietenkin hyvät mahikset jäädä tulliin, jolloin maksettavaa tulee reippaasti lisää. The Hut tarjoaa etusivun alennuskoodilla pelin £45 hintaan, mikä tekee vajaa 60 euroa

Normiversio näyttäisi olevan VideoGamesPlussassa 60CAD, joka postikuluineen noin 45 euroa.

Mistä muut ovat pelinsä tilanneet?
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Sain tällaisen mailin heiltä:

Ja sillä ei ole väliä missä pulju on rekisteröity, vaan sillä mistä ne tuotteet lähetetään.
Hmm... No yhtä kaikki - ei ole tuolta vielä jäänyt mitään koskaan tulliin.

Itse asiassa jos tullin nykytilannetta miettiin, niin en edes muista koska olen joutunut tullista mitään hakemaan (>3 vuotta sitten?). Ja paketteja nyt on selvistä tullauspaikoistakin (USA, HK, Jersey, joista 5 Hutista) tullut >20 tänävuonna.

Tuon takia varmasti miettivät tullirajojen nostamistakin tällä hetkellä...


Joka tapauksessa oma meni tuolta tilaukseen, aika näyttää miten äijän käy. Ja äijä postaa sitten täällä. ;)
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Hmm... No yhtä kaikki - ei ole tuolta vielä jäänyt mitään koskaan tulliin.

Itse asiassa jos tullin nykytilannetta miettiin, niin en edes muista koska olen joutunut tullista mitään hakemaan (>3 vuotta sitten?). Ja paketteja nyt on selvistä tullauspaikoistakin (USA, HK, Jersey, joista 5 Hutista) tullut >20 tänävuonna.

Tuon takia varmasti miettivät tullirajojen nostamistakin tällä hetkellä...


Joka tapauksessa oma meni tuolta tilaukseen, aika näyttää miten äijän käy. Ja äijä postaa sitten täällä. ;)

Ja jälleen on hyvä muistaa, että paketin summalla on väliä, eikä tullin pojat ja tytöt ehdi kaikkia paketteja tarkastella.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Mistä Fallout 3 kannattaisi tilata, jos hinta on tärkeämpi kuin nopea saatavuus? Harkitsen sekä keräilyversiota, että tavallista.

Collector's Edition lähtee Playsta 70 eurolla, johon voisi vielä käyttää 7,5e voucherin. Tällä on tietenkin hyvät mahikset jäädä tulliin, jolloin maksettavaa tulee reippaasti lisää. The Hut tarjoaa etusivun alennuskoodilla pelin £45 hintaan, mikä tekee vajaa 60 euroa

Normiversio näyttäisi olevan VideoGamesPlussassa 60CAD, joka postikuluineen noin 45 euroa.

Mistä muut ovat pelinsä tilanneet?

Itse olen päättänyt jääräpäisesti tilaavani Collector's Editionin vaikka mikä olisi. Itse puntaroin mm. dvdboxofficen, playn ja UK Amazonin välillä. Esim. Dvdboxofficesta irtoaa normi versio n. 40 ja ei pitäisi tuolla hinnalla jäädä tulliin. Samasta paikasta tilatessa CE:n laskeskelin, että jos paketti jäisikin tulliin niin hinnaksi tulisi ilti n. 70. Playsta en uskaltaisi tilata, koska mikäli peli jää tulliin, alkaa hintakin olemaan jo huomattavasti lähempänä samaa kuin Suomessa. Itse sitten valitsin CE:n puolesta Amazonin, koska ALVi on laskettu hintaan mukaan, jolloin kokonaishinnaksi jäi n. 70 ja vaaraa ei ole tulliin jäämisestä; luultavasti toimitusaikakin on lyhyempi kuin muista putiikeista ostattaessa. Kannattaa tsekata mikä on paras itselle, sillä vaikka hintaero on Amazonin ja Dvdboxofficen välillä on 10 euroa, niin mikään ei takaa etteikö paketti jäisi tulliin DBO:sta, jolloin hintaa tulee saman verran kuin Amazonista tilatessa ja paketin toimituksessa kestää vielä enemmän aikaa. Noin pähkäilin itse, ja onhan loppujen lopuksi hinta huomattavasti halvempi kuin Suomesta ostattaessa.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Mistä Fallout 3 kannattaisi tilata, jos hinta on tärkeämpi kuin nopea saatavuus? Harkitsen sekä keräilyversiota, että tavallista.

Collector's Edition lähtee Playsta 70 eurolla, johon voisi vielä käyttää 7,5e voucherin. Tällä on tietenkin hyvät mahikset jäädä tulliin, jolloin maksettavaa tulee reippaasti lisää. The Hut tarjoaa etusivun alennuskoodilla pelin £45 hintaan, mikä tekee vajaa 60 euroa

Normiversio näyttäisi olevan VideoGamesPlussassa 60CAD, joka postikuluineen noin 45 euroa.

Mistä muut ovat pelinsä tilanneet?
Sieltä VG+:sta tulee tilattua.

PS. pk:n kanssa on vain joku 42 käsitääkseni.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Kävipäs onnettomasti. The Hut nosti hintaa £3 ja 10% alekoodi lakkasi toimimasta :/

Olin jo kasannut tuotteet ostoskoriin, syöttänyt onnistuneesti voucher-koodin ja painanut tilausnappia, kun sivu ilmoitti virheestä. Latasin sivun uudelleen ja hinta oli noussut.

Etsitään siis uudelleen halvinta Collector's editionia. DVDBoxOffice on seuraavaksi halvin, jonka olen keksinyt.
 
Ylös Bottom