Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3

Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Pitää alkaa vahvasti miettimään josko hankkis sittenkin boxin tohon rinnalle..
Ärsyttää vaa boxin wlanin puutos.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Pitää alkaa vahvasti miettimään josko hankkis sittenkin boxin tohon rinnalle..
Ärsyttää vaa boxin wlanin puutos.
Just tällaisen takia olen onnellinen että PS3 on lähinnä BR soittimena (pelit on määrällisesti 4:1 boxin hyväksi).

WLANin puutteen saa korjattua <40 euron AP:llä, jonka jälkeen onkin sitten WLAN kytkin olkkarissa... ;)


Olisin itse niin pirun mielelläni ostanut Fallout 3:n PS3:lle, mutta jo tuo ladattavan lisämateriaalin puute sai aikoinaan mielen kääntymään boxin suuntaan. ;(
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Ja huom, X360 versio sai 90, PS3 85. Että näin, toivottavasti Bethesda julkaisee jonkun pätsin vielä tuolle PS3:lle. Kuulemma Ps3 versiossa on pari ääni bugiakin havaittavissa. Että näin, on mukava olla taas PS3:sen omistaja :).

Kannattaa odottaa, että itse näkee lopullisen version. Monet näistä arvosteluista on puhunut suuntaan jos toiseenkin. Jokainen näistä arvosteluista on arvostelijan oma mielipide. Kuitenkin hyvin harvoin arvostelijan ja kuluttajan mielipiteet kohtaavat täysin. Ja joillakin arvostelijoilla on tapana kirjoittaa vähän skandaali-hakuisesti. Tälläisen pelin kohdalla, jota olen odottanut kuin kuuta nousevaa, koitan olla katsomatta arvosteluja ja rakentaa pelin pohjalta oman mielipiteen. Toki sitä nyt tulee vähän katseltua, että millaisia pisteitä peli on saanut, mutta miksi lukea arvostelu kun mitä ikinä arvostelija kirjoittaakaan, se ei saa minua luopumaan pelin ostosta. Ja mikä pahinta, olen itse monesti huomannut, että arvostelut joissakin tapauksissa saa sinut kiinnittämään pelin heikkoihin kohtiin. Esimerkiksi viimeisimpänä Far Cry 2. Jostain luin, että
dialogi on surkeaa, koska siinä ei juuri lainkaan ole taukoja lauseiden välissä
. Nyt en muuhun huomiota kiinnitäkkään. Ja tämä saattaa olla sellainen asia joka olisi jäänyt ehkä jopa huomaamatta, jos en olisi siitä lukenut. Ja koska peliä on tarkoitus pelata pelaamisen takia, niin en halua katsoa sitä liian kriittisesti.

Ja mitä pelin bugeihin tulee, niin veikkaanpa, että pojat Bethesdalla ovat jo aloittaneet työt niiden korjaamiseen. Varsinkin kun on tämän luokan julkaisu kyseessä, niin veikkaisinpa, että hyvinkin nopeasti nähdään ensimmäinen korjaus-tiedosto.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Kauanko kestää toimitus VG+:sta? Olis meinaan aika rutkasti halvempi, en tiedä paljonko tulee posteja.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Kauanko kestää toimitus VG+:sta? Olis meinaan aika rutkasti halvempi, en tiedä paljonko tulee posteja.

5 euroa tulee posteja ja toimitus on noin 4-7 päivää

Itekin mietin tuolta tilaamista, mutta mites ne (mahdolliset) tullit? Eikös mene hippasen yli rajojen...?

VG+ laittaa jokaiseen tilaukseen pakettiin hinnaksi 20 dollaria joten ei jää tulliin

PS: Laittakaa tämmöset kysymykset tonne Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne ketjuun
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Jees. Itselleni tänään lähettivät konsolinetistä. Toivottavasti huomiseksi saapuisi niin saisi sitä synttärikakkua(oluella höystettynä) samalla mutustella peliä pelatessa:p

Tuo bloody mess perkki vetää kyllä hieman yli mitä videoissa katsoin(tosin hyvällä mielellä). Sniperilla päähän ja kaikki ruumiin osat irti:D
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Minkä ihmeen takia jostain bugeista pitää itkeä? Nehän vain tekevät pelistä entistä aidomman Fallout-kokemuksen! Ajatelkaapa millaisa edelliset osatkin olisivat olleet ilman bugeja. Kylla asia on niin, että bugiton Fallout ei ole Fallout ollenkaan. PS3:n versio on siis bugeineen aidompi Fallout kuin Xboxin versio.




;)
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Gamespotin arvostelusta poimittua:



Ja huom, X360 versio sai 90, PS3 85. Että näin, toivottavasti Bethesda julkaisee jonkun pätsin vielä tuolle PS3:lle. Kuulemma Ps3 versiossa on pari ääni bugiakin havaittavissa. Että näin, on mukava olla taas PS3:sen omistaja :).

Yhdyn Silikkiin..Vaikka PS3-versio huonompi onkin, niin varsinkaan gamespotin sanoja ei kannata pureskelematta niellä. Tuosta lainauksestasi pisti esimerkiksi äkkiä silmään sanat "shockingly inferior", kun taas muut lukemani arvostelut eivät ole ihan shokeeraavien erojen tasolle päässeet. Versioiden erot ovat todennäköisesti jotain gamespotin ja igin mainintojen välimaastosta.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Kaveri sai tänään ostettua Fallout 3:sen Omenan GameStopista, kuulemma saa jo kaikista muistakin GS:in liikkeistä.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

hmm...? Onkohan noin.. ku GS ketjussa puhutaan että ovat soittaneet asiakkaille että huomenna voi pelin noutaa. sori OT.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Äsken tuli Jyväskylän liikkeestä soitto, että saa tulla hakemaan. Kaipa sitä huomennakin ehtii...
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Justiinsa noudin oman Collector's editionin paikallisesta. :D

Tyylikäs boksi, täytyy sanoa.
 
Ylös Bottom