Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3

Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Mistäs gamestopista soittivat? Itselläni on tunnelin GS:lle varattu :) Eilen soittivat että torstaiaamuna voi noutaa?
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

peli koneessa ja alkaa kova tykittäminen :)

Ps. ihan ok vaikuttaa alku ku alotetaan lapsella ja päätetään minkälainen on on hahmo.

miks ei rakentavaa vielä ole niin porukka ei oo ehtinyt pelata
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Pistäkääs nyt vähän rakentavampaa kommenttia kuin "Sainkin pelin jo nyt, peli pyörimään, jeee, aika ihQuuu!" Miten olisi esimerkiksi ensivaikutelmia?
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Pistäkääs nyt vähän rakentavampaa kommenttia kuin "Sainkin pelin jo nyt, peli pyörimään, jeee, aika ihQuuu!" Miten olisi esimerkiksi ensivaikutelmia?

Turha toivo. Vaikka kuinka moderaattorit ja muut yrittää johdattaa väkeä noihin toisiin ketjuihin, niin itse peliketjussa jokainen mosse hehkuttaa sitä että mistä tilasi/milloin lähti/milloin saapui. Ei mene perille niin ei mene.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Vaihdoin kans sitten ennakkovaraukseni lennosta XO versioon :)
Vaikka kapula ei yhtä hyvin istukkaan omaan kouraani kun perus ps controlleri mutta pelkkä ohjain ei kyllä tässä tapauksessa riittänyt sittenkään kääntämään PS3 version puoleen.

Nyt meneekin seuraavat 2 tuntia hahmon luonnissa :P
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Porissa ainakin jo Anttila myy kyseistä peliä, että jos on paikallisia täällä ja ei jaksa odottaa huomiseen, niin vielä kerkeää tänään hakemaan :). Itse odottelen huomista postin-tyttöä...

Tuosta lainauksestasi pisti esimerkiksi äkkiä silmään sanat "shockingly inferior", kun taas muut lukemani arvostelut eivät ole ihan shokeeraavien erojen tasolle päässeet.

Juu tuo itseäkin pisti silmään. Jos peli on "shockingly inferior", eli järkyttävästi huonompi, niin miten voi olla, että ero pisteissä on silti vain 5 pistettä? Meinaan "shockingly inferior" antaa ennemminkin ymmärtää, että peli olisi niin paljon huonompi, että sitä ei kannata ostaa saati olisi edessä pelattavassa kunnossa...ja kyllä minä, ja veikkaisin, että myös gamespotin kaverit, ostaisivat 85 pisteen pelin minä päivänä tahansa...buginen tai ei.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

kertokaa vähän fiiliksiä. ei mielellää spoilereita. huomenna itte pääsee si.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Muistin juuri että antoihan gamespot potkut entiselle peliarvostelijalleen Jeff Gerstmannille kun antoi liian huonot pisteet pelille Kane&Lynch. "According to the source, Gerstmann was fired "on the spot" due to advertiser pressure for his review of Eidos' Kane & Lynch: Dead Men".

Tuskin enään peliarvostelija mutisee jos isoherra käskee antaa tietyntyyppisen kuvan pelistä ja sen toimivuudesta.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Humhum, joulukuussa tämän voisi poimia kun tulee veronpalautusrahat, ehkäpä siihen mennessä on pahimmat kuoriaiset havaittu ja korjaavaa polkua tarjolla. Tässä varmaan menee kuukausi reippahasti Eternal Sonatan tahdissa. Sekä tietysti LBP. Kaippa sitä tulee tehtyä tässä jonknisortin nördelö insinööri sitten ekaksi hahmoksi.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

kertokaa vähän fiiliksiä. ei mielellää spoilereita. huomenna itte pääsee si.

Jooh. Ihmettelen tosiaan, että ketjuissa tärkeintä antia yleensä on a)spoilerit/kyselyt b)mistä ostin pelin ja milloin.

Itse aion peliä huomenna kommentoida varmaankin, jos vaan pelin saan, mutta yleisesti. Muutenkin yleinen kommentointi on mielestäni todella suotavaa, eikä ole vaikeaa jättää ne spoilerit pois, vaikka siltä joskus tuntuukin.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Justiinsa peliä takana noin tunti ja ensimmäinen bugi tuli jo vastaan.
Jos teilläkin bugittaa GOAT-testin aikana niin tallentakaa kun istutte siihen tuoliin ja menkää takaisin Main menuun. Tuosta kun sitten latasin tallennuksen lähti peli taas pyörimään.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

hmm...? Onkohan noin.. ku GS ketjussa puhutaan että ovat soittaneet asiakkaille että huomenna voi pelin noutaa. sori OT.
Sillon, kun soitettiin ei ole tullut erillisen lupa myydä peliä tänään.

PS. Nyt pelaamaan! \o/
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Juu.. se oli sillo :D Mulla kans peli tossa ja kohta pelaamaan.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Aivan, itseäni kiinnostais suuresti asiat.. miltä tuntuu miljöö. Äänet, grafiikka, yleinen fiilis. Häiritseekö XO:n tuulettimen puhina taustalla, onko ruudunpäivitys sulavaa ja sillattiis.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Aivan, itseäni kiinnostais suuresti asiat.. miltä tuntuu miljöö. Äänet, grafiikka, yleinen fiilis. Häiritseekö XO:n tuulettimen puhina taustalla, onko ruudunpäivitys sulavaa ja sillattiis.

Vanhana Fallout veteraanina ja juuri kakkosen läpipelanneena fiilis on aika hyvä.
Grafiikka ei ehkä ole parasta mitä olen nähnyt, mutta toimii kuten pitääkin ilman nikotteluja. Kun pääset vaultista ensi kertaa ulos tunne on hieman orpo katsellessa loputtomalta tuntuvaa ympäristöä, eli juuri sellainen kuten pitääkin. Kiva oli myös kuulla että aiemmista tuttuja ääniefektejäkin kuulee. Kauheasti en ole vielä ehtinyt tutkimaan mutta sieltä sun täältä löytää wanhoista Fallouteista tuttua mustaa huumoria ja löytyihän ensimmäisestä kapakasta maksullinen nainenkin.
Ensimmäiseen bugiinkin törmäsin, kun alun pulpettiin istuessani ei tapahtunutkaan mitään ja piti ladata aiempi tallennus.

EDIT: tuulettimen puhina kyllä vähän häiritsee, pitänee vaan lisätä ääntä tai laittaa kuulokkeet.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Turha toivo. Vaikka kuinka moderaattorit ja muut yrittää johdattaa väkeä noihin toisiin ketjuihin, niin itse peliketjussa jokainen mosse hehkuttaa sitä että mistä tilasi/milloin lähti/milloin saapui. Ei mene perille niin ei mene.
Tuskin se pahaa tekee, jos vähän hehkuttaa;)
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Pari tuntii takana ja voin todeta tällä raapasulla että Oblivion tulevaisuudessa. Eipä ainakaan näin äkkiseltään tuu muuta mieleen (huom en ole pelannut aiempia, joten vertailuja niihin en osaa sanoo). Mutta hyvät fiilikset on kummiskin pelistä, eiköhän huomenna ala tulee muilta sitä kunnon kommenttia pelistä. Mutta uskallan väittää ett Oblivionille pelanneille ja pitäneille tässä on luvassa samaa herkkua.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Noniin, ensimmäiset noin neljä tuntia peliä takana. Ainakin toistaiseksi olen tykänyt. Peli muistuttaa Oblivionia tuliaseilla ja yleisesti taktisemmalla taistelusysteemillä. Mitään pelaamista haittaavaa bugia tai muuta hässäkkää ei ole tullut vastaan, ainakaan vielä. Tärkein Fallout -ominaisuus, eli asioiden ratkaisu puhumalla, on tallella ja hyvin toteutettuna. Odotukset ovat korkealla ja huomenna vapaapäivä, jeah.

Ostamisen arvoinen peli, toisin kuin edellinen hankintani Force Unleashed, jossa pelattavaa riitti yhtä pitkäksi ajaksi kuin Falloutissa holvista ulospääsyyn. Pöh.
 
Ylös Bottom