Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3

Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Olisi saanut kestää pidempään nuo eri iässä pelatut osiot. Hieman enemmän syvyyttä hahmojen keskusteluun. Miksi lähtisin Vaultista pelastamaan isääni jota en edes tunne. Pelin alkuvaiheilla tutustui kiusaajaankin paremmin, kuin omaan isään.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Varmaa turha tulla tänne hehkuttamaan peliä, mutta jos nyt jotain sanoisi...
Grafiikka on mukavan "erillainen". Nämä Unreal hömpötys grafiikat alkavat jo kyllästyttää. Tämä ja Fable2 (ja luultavasti Mirros Edge) ovat tämän vuoden grafiikka piristäjät.

En muuta jaksa kirjottaa, koska Megatonin räjäytys odottaa. Lisää juttua myöhemmin siis.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Olisi saanut kestää pidempään nuo eri iässä pelatut osiot. Hieman enemmän syvyyttä hahmojen keskusteluun. Miksi lähtisin Vaultista pelastamaan isääni jota en edes tunne. Pelin alkuvaiheilla tutustui kiusaajaankin paremmin, kuin omaan isään.

No toisaalta olet oikeassa, mutta veikkaisin että tuo oli kehittäjien tietoinen valinta. Nyt isä on suuri mysteeri ja hänestä mitä luultavamminkin opitaan PALJON asioita matkan varrella. Itse pelailin tuossa 3 tuntia ja mielestäni ehkäpä jo nyt muutaman hassun tunnin perusteella PS3:n paras peli.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Mä oon noin 4h pelannu, jämähtäny 3 kertaa, just alottamas uudellee, kattoo jos nyt funais... Graffat on hyvät, pelaaminen on kivaa.. Tää on kyl kerrassaan mahtava peli, jos noi jämähdykset ny vaa häviäis
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Minkäverran tossa menee aikaa pelata Vaultin ovelle? Pitää siihen tarvittaessa tehdä save jotta ei alkua tarvitse jauhaa uusiksi.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Minkäverran tossa menee aikaa pelata Vaultin ovelle? Pitää siihen tarvittaessa tehdä save jotta ei alkua tarvitse jauhaa uusiksi.
Ei mul menny ku joku 20-30min.. Mä en ainakaa savennu viel siellä, savesin vasta kun mennään sinne radioasemalle, se questi...Tääl se sit o alkanu jämähtelee
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Minkäverran tossa menee aikaa pelata Vaultin ovelle? Pitää siihen tarvittaessa tehdä save jotta ei alkua tarvitse jauhaa uusiksi.
Hyvin pian.
1. synnyt (valitset sukupuolen, ulkonäön)
2. pikku lapsena täytät taitoja pisteilä.
3. synttärit :p
4. ollaan jo isoja ja mennään tekee testi, jossa selviää mitkä taidot sopivat sinulle.
5. Karataan sieltä paikalta. :)

PS. Riippuu tiedenkin ihmisestä kuinka kauan haluaa miettiä mitä tekisi, mihin lisää pisteet tai ulkonäön. Auto save käyttöön jos ei muista itse tallentaa. ;) (kun siirtyy toiselle paikalle, juuri nukkunut ja jotain vielä oli.)
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Mä oon noin 4h pelannu, jämähtäny 3 kertaa, just alottamas uudellee, kattoo jos nyt funais... Graffat on hyvät, pelaaminen on kivaa.. Tää on kyl kerrassaan mahtava peli, jos noi jämähdykset ny vaa häviäis

Vaihda toi allekirjotukses fonttikoko. Ärsyttävän suuri. Vie huomion pois viesteistäsi.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Ei kai se Megatonin sheriffi anna mitään tehtäviä? Heti kun pääsin Megatoniin, niin aloin haastamaan riita sheriffin kanssa ja ammuin häneltä pään irti.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Alku oli mukavan erilainen,mutta sitten kun pääsi "varsinaiseen" peliin niin kiinnostus lopahti. Tuntui kuin olisi pelannut Oblivionia.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Ei kai se Megatonin sheriffi anna mitään tehtäviä? Heti kun pääsin Megatoniin, niin aloin haastamaan riita sheriffin kanssa ja ammuin häneltä pään irti.
Riippuu oletko paha vaiko hyvä. jos paha et tarvitse sitä sheriffiä ja hyvänä saat tehtävän purkaa sitä pommia jota ihmiset palvovat. :D
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Ensi vaikutelma ei ole todellakaan hyvä. Ruma ulkoasu, Oblivionin hahmot copy pastella siirretty Falloutiin, surkea dialogi ja päätön räiskintä puuduttivat niin pahasti että kahden tunnin jälkeen peli lennähti koneesta ulos ja Fable kutsui takaisin.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Ei kai se Megatonin sheriffi anna mitään tehtäviä? Heti kun pääsin Megatoniin, niin aloin haastamaan riita sheriffin kanssa ja ammuin häneltä pään irti.

Tuota itsekkin mietin ja täksi tämän säästinkin. Oma hahmo on kyllä myös niin läpeensä paha mutta enemmänkin vain kylmäverinen tappaja. Jos joku tehtävä pitää tehdä se myös tehdään vaikka päitä lentelisi.

Vaultin johtaja etsii nyt päätään sieltä manalasta :P
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Allrighty, tässä oma näkemykseni 10 tunnin pelisession jälkeen. Jos olet pelannut Oblivionia, olet kuin kotonasi. Jos vihasit oblivionia jostain muusta syystä kuin pelin keskeisestä teemasta, peli ei välttämättä sovi sinulle... Syy tähän on kokonaisvaltainen rakenne. tehtävät ovat periaatteessa identtisiä, kuitenkin madmax-henkeen sovitettuna.

Dialogi toimii, on uskottavaa ja karua, sopii teemaan erinomaisesti, sekä yleinen maailman kuva on suhteellisen uskottava. Hahmon kehityskin on jokseenkin mukaansa tempaava, kaikkea tekisi mieli saada, mutta valintoja on tehtävä. Pelimoottori taitaa olla täysin sama kuin Oblivionissa, ainoastaan muutettu teemalle sopivaksi. Taistelujärjestelmä toimii, action pointseihin perustuva erikoiskyky luo strategista tunnetta konflikteihin. Ja nyt, luojan kiitos, pelin hahmoilla on enemmän kuin viisi eri ääninäyttelijää! Aikaisempiin Falloutteihin en voi peliä verrata lainkaan, koska en omaa minkäänlaista kokemusta niistä.

Yksi illuusion suurimmista rikkojista on ehdottomasti taustamusiikin valinta. Varmistamatta tietoa mistään, olen 99% varma, että oblivionin Composer on päästetty valloilleen myös tässä pelissä, ja mikä pahinta, melkein identtisellä "soundtrackilla". Sulkemalla silmät, on vaikeaa hahmottaa mitä olikaan pelailemassa, Oblivionia vaiko Fallouttia.

Ei siinä mitään, Oblivion oli suht hyvä peli. Itse pelannut Morrowindistä eteenpäin tarinat ja nauttinut pelisessioista. Ainoastaan Onttouden tunne alentaa kyseisten pelien tunnelmaa, kuten myös valitettavasti Falloutin kohdalla tuntuu käyvän...


Wall of text, bear me. Peli toimii kumminkin ja tarjoaa ruhtinaallisesti koitettavaa ja tutkittavaa seikkailun nälkäisille!


kiteytettynä- Jos vihasit Oblivionia pelin rakenteen vuoksi, ole tarkkana. Jos et ole pelannut kyseistä tuotetta tai pidit/pidät siitä, tulet rakastamaan Fallouttia.

Antoisia pelihetkiä kaikille!
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Vähän meinaa ketuttaa se että jo pelkkiä Raidersseja saa ampua n.5 laukausta päähän (osumia kaikki) pistoolilla että kuolevat, ja panoksia kun ei liikaa ole.

Eikä ''tehokkaammat'' aseetkaan tunnu tekevän kovin suurta vahinkoa, ampui sitten päähän tai muualle.:mad:
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Nikö, kai otat huomioon aseidesi kunnon? Itselläni kun nuo tuppaavat kahden pääosuman jälkeen tippumaan, joskus vasta kolmella (en räiski päähän alle 85% tarkkuudella ~)

Itse peli oli vähän sellainen jota odotinkin; jostain kumman syystä peli viehättää rutosti, vaikka tämä on kaukana kahdesta ensimmäisestä falloutista. Postapokalyptisuus on aina jees. Vaikeustaso on normalilla ainakin minulle sopiva, tuntuu ainakin että kudeista ja medisiineistä on jatkuva pula. Voiko tässä parantaa itseään? En ole ainakaan bongannut.

ja tuohon megatronin sheriffiin
Itse tapatin hänet vahingossa kertomalla sen yhden häiskän suunnitelmista. Häiskä kun tappoi sheriffin tämän tullessa noutamaan tätä

Mutta nyt 4h pelanneena tuntuu, että riittää tälle päivälle.

ps. sen verran vielä, että toi HUD (pipboy) neuvoo hieman liikaa, kun näyttää aina mihin pitää mennä S:
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Itse vedän ensimmäisen pelin niin hyviksellä kuin pystyy. Tässä muutamia kokemuksia hyviksenä olosta:

Yritän pitää tappamisen minimissä, ellei sitten ole ihan pakko. Karma on vahvasti plussalla kaikista hyvistä töistä. Megatonin seriffi otti minut hymysuin vastaan ja toivotti tervetulleeksi kaupunkiin. Samassa paikassa majaileva entinen raider, Jerico, ei kuitenkaan halua liittyä tällaisen do-gooderin matkaan. Toisaalta, kylälaiset välillä pysäyttelevät ja antavat stimpackeja tai muita lahjoja.

Sitten se tehtävä missä Megatonissa oleva mimmi (etunimeä en muista, sukunimi West) pyysi toimittamaan kirjeen sinne sillan päällä olevaan kyläpahaseen. Tehtävästä poikinut Family -jengin kohtaaminen ja heidän konfliktinsa ratkaiseminen YYA sopimukseen olivat erityisen mielenkiintoisia. Kylä toimittaa familylle veripusseja ja he puolestaan suojelevat paikkaa.

Kummallista kyllä, joukko raskaasti aseistettuja palkkamurhaajia tulivat keräämään päästäni luvatun palkkion. Onneksi (täysin tuurilla) selättämältäni supermutanttijengiltä oli lainattu raskaampaa aseistusta (minigun :P) itsepuolustuksen ylilyömiseen. Toimeksianto löytyi mutta nimiä siinä ei ollut. Ainoa suora uhkaus on tullut herra Burkelta, ehkä hänelle ei todellakaan sanota ei...

Pitäisikö perustaa Fallout kysely ja vinkkiketju?
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Ja myös kyseisen aseen käyttötaidolla on valtava merkitys sen tekemään vaurioon. Itse pääsen pelin ilmeisesti pokkaamaan vasta huomenna, mutta tämä tuttujen kertomana. Tuo on varsin oleellinen osa Falloutien fiilistä mielestäni. Hieman on kuulunut raportteja siitä, että kovempiakin vastustajia pystyy pudottelemaan liian helposti, mutta tutkitaan itse ennen kuin hutkitaan...
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Nikö, kai otat huomioon aseidesi kunnon? Itselläni kun nuo tuppaavat kahden pääosuman jälkeen tippumaan, joskus vasta kolmella (en räiski päähän alle 85% tarkkuudella ~)

Laitan tämän varmuuden vuoksi spoiler tagiin että ei tule sanomista :rolleyes:
Kyllä pitää sen verran tuota omaa kommenttia ottaa takaisin noista aseiden tehokkuudesta.
Kokeilin tappaa asekauppiaan, ja sain siltä combat shotgunin ja sillä lähtee laakista henki ja ruumiinosat :D
 
Ylös Bottom