Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Olisi saanut kestää pidempään nuo eri iässä pelatut osiot. Hieman enemmän syvyyttä hahmojen keskusteluun. Miksi lähtisin Vaultista pelastamaan isääni jota en edes tunne. Pelin alkuvaiheilla tutustui kiusaajaankin paremmin, kuin omaan isään.
Ei mul menny ku joku 20-30min.. Mä en ainakaa savennu viel siellä, savesin vasta kun mennään sinne radioasemalle, se questi...Tääl se sit o alkanu jämähteleeMinkäverran tossa menee aikaa pelata Vaultin ovelle? Pitää siihen tarvittaessa tehdä save jotta ei alkua tarvitse jauhaa uusiksi.
Hyvin pian.Minkäverran tossa menee aikaa pelata Vaultin ovelle? Pitää siihen tarvittaessa tehdä save jotta ei alkua tarvitse jauhaa uusiksi.
Mä oon noin 4h pelannu, jämähtäny 3 kertaa, just alottamas uudellee, kattoo jos nyt funais... Graffat on hyvät, pelaaminen on kivaa.. Tää on kyl kerrassaan mahtava peli, jos noi jämähdykset ny vaa häviäis
Riippuu oletko paha vaiko hyvä. jos paha et tarvitse sitä sheriffiä ja hyvänä saat tehtävän purkaa sitä pommia jota ihmiset palvovat.Ei kai se Megatonin sheriffi anna mitään tehtäviä? Heti kun pääsin Megatoniin, niin aloin haastamaan riita sheriffin kanssa ja ammuin häneltä pään irti.
Ei kai se Megatonin sheriffi anna mitään tehtäviä? Heti kun pääsin Megatoniin, niin aloin haastamaan riita sheriffin kanssa ja ammuin häneltä pään irti.
Nikö, kai otat huomioon aseidesi kunnon? Itselläni kun nuo tuppaavat kahden pääosuman jälkeen tippumaan, joskus vasta kolmella (en räiski päähän alle 85% tarkkuudella ~)