Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Sitten se tehtävä missä Megatonissa oleva mimmi (etunimeä en muista, sukunimi West) pyysi toimittamaan kirjeen sinne sillan päällä olevaan kyläpahaseen. Tehtävästä poikinut Family -jengin kohtaaminen ja heidän konfliktinsa ratkaiseminen YYA sopimukseen olivat erityisen mielenkiintoisia. Kylä toimittaa familylle veripusseja ja he puolestaan suojelevat paikkaa.
.
Jos joku entisiä falloutteja fanittanut antaisi oman mielipiteensä tästä tekeleestä? Itse en oblivionista tykännyt pätkääkään, joten vähän kiinnostais tietää miltä se uus fallout tuntuu old school pelaajien mielestä.
Jos joku entisiä falloutteja fanittanut antaisi oman mielipiteensä tästä tekeleestä? Itse en oblivionista tykännyt pätkääkään, joten vähän kiinnostais tietää miltä se uus fallout tuntuu old school pelaajien mielestä.
Mistäs oikeen löysit nuo familyn jengin hyypät ku en itte löydä millään vaikka olen tutkinut jo tuntikaupalla aluetta.
Itsellä kävi näin 2 kertaa, kun menin Tenpenny towerille päin. Asia hoitui, kun kiersin sen reitin.mulla kuva jäätyy aina TÄSMÄLLEEN samassa paikassa joka on lähellä megatonia on kellään samanlaista ongelmaa?
Totta. Itsellä sama homma. En tiedä pitäisikö olla hd mallinen telkka käytössä, jotta pimeällä jotain näkisi.Onko kellään muulla ongelmia sopivan kirkkaudensäädön kanssa, vai onko probleemi mun telkkarissa? Kun esimerkiksi yöllinen Megaton on niin pimeä että pelaaminen on jopa vaikeaa. Ja taas toisaalta päiväsaikaan wastelandissa horisontti on niin kirkas että taivas menee valkoiseksi.
Minäkään enKuka räjäytti Megatonin? Mä nynnyilin ja jätin räjäyttämättä. Ilmeisesti se palkkio olis ollut penthouse-sviitti ja 500 rahaa...eli ei hassumpi verrattuna "hyvään ratkaisuun".
Mulle kävi just niin että kävin kantelemassa sheriffille siitä epäilyttävästä ukkelista, se lähti pidättämään sitä, ukkeli nousi ylös aseen kanssa ja ampui sheriffin.
Totta. Itsellä sama homma. En tiedä pitäisikö olla hd mallinen telkka käytössä, jotta pimeällä jotain näkisi.
Itse ennakkotilasin reilu viikko sitten tämän ja nyt tuntuu, ettei peli edes kiinnosta ollenkaan. Hypen olen tarkoituksella yrittänyt pitää mahdollisimman pienellä.
Loistava peli kyllä kyseessä. Vähän tuli repeiltyä G.O.A.T testin vastaus vaihtoehdoille Tuli pelattua sen verran, että pääsin ulos vault 101:stä. Kun capital wasteland sitten avautui silmieni edessä niin oli kyllä aika WOW fiilis