Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3

Vastaus: Fallout 3 [HYPE]

Nyt vasta hokasin tämänki threadin.

Joo no falloutit on oikeestaan ainoat ropet joita oon jaksanu pelata ihan kunnolla. Fallout 2:n joku 7 kertaa läpi ja ykkönenki tullu alotettua monesti, mutta vaan yhesti vetäny läpi.

Fallout 2:ssa on aivan uskomaton hahmonkehitys, valintojen vapaus ja suhde pelin maailmaan jota ei oo vieläkään onnistuttu toteuttamaan lähellekään missään muussa pelissä. Joka kohtaan on VÄHINTÄÄN 3 ratkaisua, yleensä jopa 5. Kaikenlaiset hahmot pärjää pelissä jos osaa vaan hyödyntää niitten erikoiskykyjä.

Ootko muuten paippi jo alottanu sarjan? Kannattaa alottaa Fallout 2:sta, koska siihen pääsee nopeammin sisälle + se ei oo niin juonisidonnainen. Muutenki, se on vaan niin paljon parempi.

Onhan se näin että Fallout 2 on vain liian hyvä. Ei kolmonen pysty millään yltämään sen tasolle. Vaikka onnistuisikin täydellisesti.

Fallout 2 on Mad Max -henkinen maailma, jossa voi olla Mad Max, Humungus tai niitä Öljykaivon hihhuleita, kaikki toimii ja peli muokkautuu sen mukaan. :cool:

Uskomatonta miten monimutkaisen ja syvällisen pelin pystyivät tekemään 'back then'. Ei oikein nykyaikana tunnu noin syvällistä kamaa tulevan, paitsi tietenkin jotkut MMO:t. Ei esim. Knights of the Old Republic yllä läheskään falloutin tasolle.

Philosopher sanoi:
Ootko muuten paippi jo alottanu sarjan? Kannattaa alottaa Fallout 2:sta, koska siihen pääsee nopeammin sisälle + se ei oo niin juonisidonnainen. Muutenki, se on vaan niin paljon parempi.
Alottelinhan mä jo vähän ykköstä ja olen heti jumissa :D
Joku hemmetin köysi pitäisi vissiin olla siellä toisella vaultilla, mutta enköhän mä pääse eteenpäin kunhan tutkailen.

Fallout 2:sta joskus testasin muutaman minuutin kun sitä niin on ylistetty, mutta grafiikat kääns heti pään muualle. Ehkäpä tätä sitten testaan

Pibe sanoi:
Alottelinhan mä jo vähän ykköstä ja olen heti jumissa :D
Joku hemmetin köysi pitäisi vissiin olla siellä toisella vaultilla, mutta enköhän mä pääse eteenpäin kunhan tutkailen.
Kannattaa alottaa Fallout 2:sta, et menetä mitään tarinassa koska ne ei liity toisiinsa oikeestaan ollenkaan. Vaikkakin välistä pientä läppää tulee ykköseen liittyen.

Fallout 1:ssä on aluksiki "time limit", sulla on 365 tai jotain päivää aikaa hakea yks esine (kunhan pääset vaultista ulos :D ) tai muuten on game over. Ja opetellessa vasta peliä sitä ei tuu löytämään ensimmäisellä kolmella yrityksellä ainakaan (itellä meni varmaan viis kertaa).
Alota ihmeessä Fallout 2:sta, muuten saattaa käydä niin että kyrsiinnyt ykköseen ja sitte jää maailman paras rope kokeilematta. Fallout 2.

Muntu sanoi:
Fallout 2:sta joskus testasin muutaman minuutin kun sitä niin on ylistetty, mutta grafiikat kääns heti pään muualle. Ehkäpä tätä sitten testaan

No sitten et kyllä ole oikea henkilö pelaamaan Falloutteja. Fallout 2 on jo 9 vuotta vanha peli - mitä odotit, DirectX 10 tukea?

Linkitys sanoi:
No sitten et kyllä ole oikea henkilö pelaamaan Falloutteja. Fallout 2 on jo 9 vuotta vanha peli - mitä odotit, DirectX 10 tukea?
.........Johan tulee positiivista kommenttia...... En odottanut mitään, mutta silloin aikoinaan muutama vuosi sitten olin aikamoinen kraffuhuora. Johan tulee positiivista kommenttia... Ja silloin en varmaan edes tiennyt mikä vtu on Direct X :rolleyes:

Sorry, bad day at work. :p

Suututtaa vaan kun tuontasoinen peli ohitetaan 'huonojen graffojen' takia.
Eikä ne graffat tosiaan ajalleen ollut edes kovin huonoja.

Vastaus: Fallout 3

Itsekin aiemmista osista nauttineena sanoisin, etten haluaisi f3:sta samannäköisenä kuin edeltäjänsä. Voi olla, että tuo vanhanaikainen grafiikka ja kuvakulma ovat juuri täydellisiä pelisarjalle, mutta ilman vertailukohtaa ei voi oikein tietää. Entä jos kolmiulotteinen maailma onkin paljon parempi? Itse ainakin haluan kehitystä myös graafisella tasolla. Meillä on jo kaksi fallouttia samoilla grafiikoilla, kolmannessa se tuntuisi toistolta, jopa puuduttavalta. Haluan kokea post-apokalyptisen maailman myös kolmiulotteisena. Tosin odotan samoja yksityiskohtia visuaalisuudessa kuin edeltäjilläkin.

Tunnelman ja dialogin suhteen luotan Bethesdaan. He tosiaan ovat osoittaneet merkittävää kunnioitusta aiempiin peleihin ja vakuuttaneet parantavan keskustelumekaniikkaa oblivionista jne.

Mutta jos pelistä tulee paska niin eipähän tarvitse pelata. Parempi se on kuitenkin aina yrittää tehdä uutta fallouttia kuin jättää yrittämättä.

Ainakin tämän ign:n previkan mukaan pelissä olisi vaihtoehtona myös se vanha isometrinen kuvakulmakin kahden muun kuvakulman lisäksi.

"The one radical departure Bethesda is making to the Fallout format is that they're putting the game in a first person format. There are also options for a Resident Evil-style shoulder camera, or a more traditional isometric view. Even though those other two cameras are included, Bethesda intends that the players should benefit from the immersion provided by the first-person perspective."

http://xbox360.ign.com/articles/800/800872p1.html

Onkos nämä oikeasti uusia kuvia Fallout3:sta..?

Itse en noista oikein saa Fallout-fiiliksiä :( (taustoissa kyllä oikeaa tunnelmaa)
Näyttää vain aika perus scifi-räiskinnältä.. KZ2:n välipomo teurastaa luurankoa minigunilla?
Tämä taitaa tosiaan olla niitä odotetaan parasta ja pelätään pahinta pelejä..

edit:uusi linkki

Nostellaanpas tätä ylös.

pelaajalehti.com uutisista poimittua:

Bethesdan Todd Howard on paljastanut, että Fallout 3:ssa on yli 200 erilaista loppuratkaisua. Peli on myös tuplasti pidempi kuin he alun perin suunnittelivat sen olevan. Sen pääjuonen läpäiseminen kestää nyt noin 40 tuntia, jonka lisäksi pelissä on tottakai myös runsaasti sivutehtäviä.

Bethesda kertoo myös pelin olevan valmis, nyt vaan testaillaan ja hiotaan bugit pois. Julkaisu tämän vuoden loppupuolella..

Uusia screenshotteja: http://www.pcgames.de/?menu=browser&entity_id=17372&image_id=163626

Alkaa kädet hikoamaan kun ajattelee Fallout-maailmaa next-gen (tai siis current-gen) grafiikoilla ja sandbox maailmaa. Ai ai ai.

Onkos nämä oikeasti uusia kuvia Fallout3:sta..?

Itse en noista oikein saa Fallout-fiiliksiä :( (taustoissa kyllä oikeaa tunnelmaa)
Näyttää vain aika perus scifi-räiskinnältä.. KZ2:n välipomo teurastaa luurankoa minigunilla?
Tämä taitaa tosiaan olla niitä odotetaan parasta ja pelätään pahinta pelejä..

edit:uusi linkki

Komean näköinenhän tuo on, mutta vähän olen samoilla linjoilla, että onko tuo nyt sitten Fallout vai joku ihan muu peli.

Nostellaanpas tätä ylös.

pelaajalehti.com uutisista poimittua:

Bethesda kertoo myös pelin olevan valmis, nyt vaan testaillaan ja hiotaan bugit pois. Julkaisu tämän vuoden loppupuolella..

Uusia screenshotteja: http://www.pcgames.de/?menu=browser&entity_id=17372&image_id=163626

Alkaa kädet hikoamaan kun ajattelee Fallout-maailmaa next-gen (tai siis current-gen) grafiikoilla ja sandbox maailmaa. Ai ai ai.

Kyllä vain. Fallout 1&2 oli ensimmäiset RPG:t ja oikeastaan en ollut ennen ME:tä vielä löytänyt toista niin koukuttavaa RPG:tä. Noh ehkä Oblivion oli lähellä jo, mutta kuitenkin. Niinpä kovasti odottelen tätä kolmosta ja toiv. että ei ole jäänyt mustahuumori pelistä pois, vaan esiintyy yhtä hyvin kuin aiemmissa.

Komean näköinenhän tuo on, mutta vähän olen samoilla linjoilla, että onko tuo nyt sitten Fallout vai joku ihan muu peli.

No, nyt eletään jo 2000-lukua pitkällä. Se otetaan mitä saadaan, markkinat on muuttuneet. Itse ainakin odotan peliä realiteetit huomioiden, ennakkoluulottomasti ja kuitenkin innolla. Jos on paska, niin pelataan sitten Fallout 2:sta niinkuin tähänkin asti. En usko että kolmonen sitä pesee, mutta mukava saada nähdä siihen maailmaan sijoittuva peli modernimpana versiona ja toisen tekijätiimin näkökulmasta. Fallout 2:sta nyt ei vain voi voittaa mikään.

Lueskelin eilen hyvän tovin fallout 3 sivuston foorumia ja ei jumalauta mikä valitus joka asiasta. Ihmisillä aivan käsittämättömästi negatiivisia ajatuksia tätä peliä kohtaan. Ei tää nyt mikään pyhä esine ole vaikka Fallouteista puhutaankiin. Ite tykkään ainakin että tää viedään kunnolla next genille ja pelirakennetta muutetaan. Oblivionista en pahaa sanaa voi sanoa, iski kyllä kovaa ja sen takia luotto Bethesdaan on kova

pakko tämäkin on hankkia kun tullut hakattua ykköstä ja kakkosta n. kymmenen kertaa läpi (ilman mitään ohjeita tai niitä hahmo editoreja). kakkonen on aivan klassikko shittiä vaikka vanha peli onkin niin silti tarvii toisinaan pelailla ihan huvikseen. tactics oli todella tökerö rahastus meiningillä väsätty wannabe fallout. en ole ehtinyt tutustumaan bethesdan (vai mikä se nyt olikaan) muihin peleihin kun ei tuo oblivion nappaa yhtään ja muita en tiedä.. en aseta kovinkaan suuria odotuksia tälle kun en usko että ketään pystyy samaan mihin black isle aikoinaan falloutin(2) suhteen, nostamaan rpg pelin klassikoksi mikä kuuluu jokaisen itseään kunnioittavan pelaajan pelihyllyn kunniapaikalle

Ylös Bottom