Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kamesennin sanoi:Joo, ei tämä Fallout 3 varmaan mikään menestys tule olemaan...
Pibe sanoi:Kyllähän tämä on pakko ostaa... Vaikuttaa upealta ja ostan PS3:lle tai XO:lle riippuen kummalle peli on paremmin tehty.
Vinkkiä mistä löytäisi Fallout 1&2 halvalla? Haluaisi pelata nuo läpi ennen kolmosta, että pääsee maailmaan sisään kunnolla
EDIT: Löysinkin jo... Tässä halvalla jos joku muukin haluaa päästä sisään falloutiin ennen kolmosta...
http://www.play.com/Games/PC/4-/1021951/Fallout-Collection/Product.html
Kamesennin sanoi:Joo, ei tämä Fallout 3 varmaan mikään menestys tule olemaan...
olge sanoi:Fallout 2 on mielestäni ehkäpä paras peli koskaan.
olge sanoi:Lienee itsestään selvää, että kolmas osa ei tule yltämään ensimmäisen ja toisen osan tasolle. Tähän tietenkin syynä tekijätiimin vaihtuminen. Falukka 2 on ehkäpä yksi hauskimmista peleistä joita olen pelannut. Tunnelmakin on mahtava, ääniä myöten. Toivonkin, että kolmanteen osaan eksyisi jonkin verran tuttua huumoria, eikä peli olisi pelkkää noir väritettyä post-nuclear onanointia.
olge sanoi:Pelaajan ennakko nostatti odotuksia, ainoa mikä heräitti epäilyksiä, oli reaaliaikainen taistelusysteemi. Saamme nähdä ensi vuonna.
Tempura sanoi:Hetkinen, eikö se ollut niin, että taistelun saa joko tehdä reaaliajassa TAI niin, että sen voi pausettaa missä kohtaa tahansa ja käyttää toimintapisteitä, ja tähtäillä vaikka jalkoihin vanhaan malliin? Ja tuosta sitten kun on tehnyt ratkaisut, peli etenee reaaliajassa siihen pisteeseen, jossa omat toimintapisteet loppuvat ja on vihulaisten vuoro, jonka jälkeen taistelu taas pausettuu.
Eli jos oli ymmärtänyt tuon homman Gamespotin previkasta oikein, niin taistelu kuulostaa oikein hyvältä. Voi mätätä suoraan tai sitten vanhaan malliin peuhata toimintapisteillä, vaikkakin vähän eri tavalla.
olge sanoi:Juu niinhän se meni, mutta jotenkin tuntuu siltä, että "vuoropohjainen" taistelu on jätetty reaaliaikaisen taakse. En tiedä mistä tälläisen käsityksen sain, mutta tulipa vaan mieleen
olge sanoi:Onhan tämä tullut jo monta kertaa sanottua, mutta..
Fallout 2 on mielestäni ehkäpä paras peli koskaan. Bugisuudesta huolimatta (korjaantuu oikeilla patcheilla). Fallout 3 on peli jota olen odottanut jo vaikka kuinka kauan. Odotukset ovat tietenkin korkealla, ja luotan Bethesdaan.. ainakin jossain määrin. Lienee itsestään selvää, että kolmas osa ei tule yltämään ensimmäisen ja toisen osan tasolle. Tähän tietenkin syynä tekijätiimin vaihtuminen. Falukka 2 on ehkäpä yksi hauskimmista peleistä joita olen pelannut. Tunnelmakin on mahtava, ääniä myöten. Toivonkin, että kolmanteen osaan eksyisi jonkin verran tuttua huumoria, eikä peli olisi pelkkää noir väritettyä post-nuclear onanointia.
olge sanoi:Juu niinhän se meni, mutta jotenkin tuntuu siltä, että "vuoropohjainen" taistelu on jätetty reaaliaikaisen taakse. En tiedä mistä tälläisen käsityksen sain, mutta tulipa vaan mieleen
Linkitys sanoi:Ja mitä todennäköisimmin se pääasiallinen pelimuoto on massoihin menevä reaaliaikainen taistelu. En odota Fallout 3:lta hirveästi. Tulee lähinnä Master of Orion 3 mieleen.
Tempura sanoi:En usko tuohon pätkääkään tässä vaiheessa. Pelintekijät kyllä tietävät mikä merkitys vuoropohjaisella taistelulla perkkeineen ja traitteineen, tähtäämisineen yms. on pelille. Älkää nyt pelätkö vielä noin helvetisti.
Pawe sanoi:Se että et usko tuohon itse, on täysin oma valintasi ja täten hyväksyttävä. Karu tosiasia on vaan se, että jos katsotaan millainen Oblivion oli ja mitä kaikkea siinä oli tehty väärin ja että millä tavoin nämä FO3:n devit ovat suhtautuneet lisenssiinsä tässä vaiheessa, on hyvin epätodennäköistä että pelistä tulisi tunnelmaltaan ja yleiseltä fiilikseltään mitään sellaista mitä FO1 ja FO2 olivat.
Pawe sanoi:Tästä voi tulla hyvä post-apokalyptinen räiskintäpeli huonolla dialogilla (ai miksi huonolla? siksi koska iso B on sanonut että FO3:n dialogijärjestelmä pohjautuu Oblivionin vastaavaan - ja se oli hanurista se). Ihan viihdyttävä muutaman tunnin seikkailu. Mutta onko tämä sitten oikeasti Falloutia jää nähtäväksi. Itse en niinkään välitä että onko taistelu vuoronpohjainen vai ei, vaan haluan että itse pelimaailma olisi Falloutia dialogeineensa.
P.S Kyllä, omistan Oblivionin ja se on pelikokoelmani selkeästi tylsin ja pitkäveteisin peli.