Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3

Vastaus: Fallout 3

Joo kai tää on ihan mukavaa vaihtelua joillekkin siihen Oblivionin vehreiden metsien ja uskomattomien maisemien maailmaan. Ite kallistun vieläkin aurinkoissa metsissä vaellukseen jos toinen vaihtoehto on tappaa monstereita ydintuhokaupungissa.

Kai tää pitää kuitenkin ostaa ihan vaan just sen erilaisen miljöön takia, Fablen saapuessa sit taas haistelemaan kukkia ja ihailemaan luontoa :)
 
Vastaus: Fallout 3

Niin pakko todeta, että Fallout 2:ssa ainakin saatiin maisemista hyvinkin irti. Koko ympäristö oli tehty mielenkiintoiseksi ja hyvin, vaikka se kuinka oli kuollutta. Muutenkin maailma oli hyvin "elävää" suhteessa siihen millainen tilanne ja ympäristö oli/on. Toivotaan että tekemistä löytyy. Ainakin Bethesda lupasi että peli kestäisi sen 100h...
 
Vastaus: Fallout 3

Kertokaapas enemmän fallout 3 tutustuneet, kun itse olen jostain saanut päähäni, että pelissä ei olisi kuin erään ison kaupungin alue pelattava. Kysymys oli siis, että olenko väärässä vai onko asia tosiaan noin. Alkuperäiset falloutit tullut pelattua läpi lukuisia kertoja ja tätäkin odotetaan innolla. Oblivionissa oli ainakin tekemistä paljon niin tuskin tämäkään ihan vailla sisältöä on. Ja kun puitteet paljon mielenkiintoisemmat kuin oblivionissa.
 
Vastaus: Fallout 3

Kertokaapas enemmän fallout 3 tutustuneet, kun itse olen jostain saanut päähäni, että pelissä ei olisi kuin erään ison kaupungin alue pelattava. Kysymys oli siis, että olenko väärässä vai onko asia tosiaan noin.

Kyllä se noin on. Ainoastaan Washington DC mitä pelataan tai se mitä siitä jäljellä ja mitä tekijät luoneet.
 
Vastaus: Fallout 3

No se E3-video ei vakuuttanut minuakaan...maisemat näyttivät ydinlaskeuman jälkeisen tylsiltä ;), taistelu vaikutti ärsyttävältä jne. Mutta toki eihän tuosta nyt voi mitään johtopäätöksiä vetää noin lyhyestä pikkupätkästä.

Itsehän jopa tykkäsin Fallout Tacticsista, joten ostan tämän joka tapauksessa, oli lopputulos sitä mitä tahansa. :P
 
Vastaus: Fallout 3

Siis itse tykästyin peliin heti kun demo pyrähti käyntiin MS:n pressitilaisuudessa. Pakko-ostos. :)
 
Vastaus: Fallout 3

Mielenkiintoiselta peli vaikuttaa, vaikka itse haluaisin että Bethesda tekisi Fallout 3:n sijasta Elder Scrolls sarjaa.
 
Vastaus: Fallout 3

Tää peli tulee kyllä hankittua. En mitenkään usko että Bethesdan kaltainen yritys pettäisi odotuksia.
 
Vastaus: Fallout 3

Fallout 3 vaikuttaa kyllä pirun hyvältä, mutta tämäkin peli vaikuttaa värimaailmaltaan olevan harmaata ja tummaa täynnä. Videoiden perusteella on tietenkin vähän turha haukkua värimaailmaa koska lopullisessa pelissä voi olla värejä ihan hyvinkin.

Aika mielenkiintoista tulee olemaan reissut kaupungin keskustaan mistä löytyvät parhaat tavarat, mutta samalla pahimmat viholliset. :)
 
Vastaus: Fallout 3

Tällä hetkellä tämä on ehdottomasti odotuslistan kärjessä, varsinkin kun Bethesdan foorumeilla on vahvistettu, etteivät viholliset enää skaalaudu pelaajan mukana Oblivionin tapaan. Uusi skaalaussysteemi kuulostaa ihan mukiinmenevältä.

Siis mikäli oikein käsitin, Fallout 3:n skaalaussysteemi asettaa pelialueille (ei tietoa kuinka suurista blokeista kysymys, enkä ainakaan itse vielä hahmota miten suuri osa matkustamisesta tapahtuu vapaasti maan pinnalla Oblivion-tyyliin ja miten paljon joudutaan menemään metrotunneleissa) tasorajat, joiden puitteisiin alue voi lukittua (helppo alue vaikka lv 1-5, übervaikea 15-20v), ja tästä joukosta valitaan taso pelaajan mennessä alueelle ensimmäisen kerran, jonka jälkeen alueen taso lukittuu.

Eli jos pelaaja menee 3-levelillä alueelle, jonka skaala on 1-5, asettuu alue 3-tasoiseksi ja viholliset ovat sen mukaisia, perushaastavia. Samalle 3-tason pelaajalle 15-20 alue ilmeisesti lukittuu tasolle 15. Tämä taso pysyy lukittuna koko pelin ajan, vaikka pelaaja nousee leveleitä.

3-levelillä mentäessä alueelle, jonka skaala on 5-10 alue lukittuu tasolle 5, jolloin pelaaja saa turpaansa, ja kunnolla. Myöhemmin, tasolla 9 pelaaja palaa samalle alueella, joka on yhä tasoa 5, ja leikiten räiskii tiensä sen läpi. Hahmonkehitys ja sivuquestien tekeminen siis palkitsee, mutta jos haluaa juosta päätarinan läpi, ei vaikeus mene mahdottomaksi. Kuulostaa reilulta.

Eli ei enää turhauttavaa "bandits with glass armor"-syndroomaa!
 
Vastaus: Fallout 3

Loppujen lopuksi ehkä vuoden kovin peli :p Itse tykkään sandbox peleistä ja Fallout 3 vaikuttaa tarjoavan jopa mielenkiintoisamman maailman kuin rakastamani GTA IV. PELAAJAN artikkel lisäsi innostusta edelleen :p
 
Vastaus: Fallout 3

Loppujen lopuksi ehkä vuoden kovin peli :p Itse tykkään sandbox peleistä ja Fallout 3 vaikuttaa tarjoavan jopa mielenkiintoisamman maailman kuin rakastamani GTA IV. PELAAJAN artikkel lisäsi innostusta edelleen :p

Kieltämättä Pelaajassa oli hyvä artikkeli pelistä. Täytyy myös sanoa että kun alkaa lisää tietoa pelistä tulemaan niin aina vain mielenkiintoisempaa. :P

Ostoonhan tämä tottakai menee.
 
Vastaus: Fallout 3

Loppujen lopuksi ehkä vuoden kovin peli :p Itse tykkään sandbox peleistä ja Fallout 3 vaikuttaa tarjoavan jopa mielenkiintoisamman maailman kuin rakastamani GTA IV. PELAAJAN artikkel lisäsi innostusta edelleen :p

Sama täällä tuo Pelaajan huttusen tekemä juttu Fallout 3:sta lisäsi mielenkiintoani peliä kohtaan melkoisesti. Pakko hankinta jossain vaiheessa talvea, kun tulee taas niin paljon muita mahtavia pelejä. Tämä kuitenkin parhain rgp-sarjan peli.:)
 
Vastaus: Fallout 3

Ei sitten tiie kumpaa odottaa tätä vai seuraavaa elder scrollia(Jos edes tulee).

Luotan Bethesdaan kummiskin sen verran että ostan tämän vaikka en arvosteluja lukisi saati gameplayta kattoisi jostain youtubesta
 
Vastaus: Fallout 3

Genre: Post-apocalyptic Action RPG, aika mielenkiintoinen.
Todella hyvältä näyttää ja kyllä tuntuu ostoslistalle menevän!
Julkaistaanko tämä Euroopassa lokakuussa vai millon, onko tietoa?
 
Vastaus: Fallout 3

Pelaaja -lehden ennakon lukaisun jälkeen peli meni rytinällä ostoslistalle. Taitaapa siinä sitten valitettavasti olla tämän syksyn pelilista koossa (Fallout 3, Fable 2). Kaipa niitä muita saa myöhemminkin ostettua, monia julkaisuja kyllä on kiikarissa.
 
Ylös Bottom