Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 4

Trophythan sitten tuossa PS5 versiossa eivät avaudu lataamalla läpipelatun saven, vaan kaikki pitää tehdä uudestaan. Tämä kannattaa huomioida jos aloittaa PS4:llä ja jatkaa PS5:llä, jos trophyjen perään on.
 
Trophythan sitten tuossa PS5 versiossa eivät avaudu lataamalla läpipelatun saven, vaan kaikki pitää tehdä uudestaan. Tämä kannattaa huomioida jos aloittaa PS4:llä ja jatkaa PS5:llä, jos trophyjen perään on.
Boksilla minulla ei jo aloitetussa pelissä ensin auenneet mitkään saavutukset, mutta eilen kun sitten päätin jatkaa tuosta huolimatta samasta tallennuksesta, niin siellä aukesi joitakin siinä vaiheessa, kun pelin etenemisestä pitikin tulla sillä hetkellä yksi saavutus. Ihan kaikki saavutukset, jotka olisi jo kuulunut aueta, eivät kuitenkaan ole auenneet. Jatkan nyt tuosta samasta tallennuksesta eteenpäin, ja ehkä sitten joskus myöhemmin yritän saada alusta vielä kerran pelaamalla ne muutamat puuttuvatkin saavutukset. Ihme sähläyksiä kyllä Bethesdalla näiden saavutusten kanssa.
 
Onko tietoa, tuleeko tämä peli myös joskus plus version peliin päivittymään?
Mulla on nyt vaan se plus versio minkä latasin pitkän aikaa sitten koska ei enää ole fyysistä levyä tallessa.
 
Onko tietoa, tuleeko tämä peli myös joskus plus version peliin päivittymään?
Päivittyi jo, mutta ilmeisesti jonkin bugin takia kaikilla sitä PS5-upgradea ei siltikään näy. Joten kannattaa vaan odotella, että Sony saa palikkansa järjestykseen. Lisäksi edellisiä viestejä lukemalla selviää, mistä kaikkialta kannattaa kurkata, josko se PS5-versio siellä pellin alla kuitenkin jo luuraisi.
 
itse vaan latasin kaupasta uudelleen pelin mutta PS5 versiona. Eli minulla oli hetken aikaa sekä PS4 ja PS5 versiot asennettuna. Tallennukset pystyi siirtämään pelin sisällä alkuvalikossa 'Trasnfer Save' tms
 
Bethesda valehtelee Series X versiosta eikä tiedosta että siinä on bugi vaikka heidän tiedotteensa selkeästi sanoo että Quality mode on 30/40 FPS molemmilla alustoilla ja Digital Foundry ei löytänyt niiden välillä mitään eroa.

Changes and New Features​

  • Native PS5 and Xbox Series applications. Includes performance and quality mode options.
  • Performance mode: 60 FPS target, 4k resolution, standard settings, relying on dynamic resolution scaling.
  • Quality mode: 30 FPS*, 4k resolution, ultra settings, should not require dynamic resolution scaling.
*When connected to a 120Hz display, Quality mode will target 40 FPS. When connected to a 1440p display, the title will run at 1440p resolution at 60 FPS w/ ultra settings regardless of rendering mode





 
Viimeksi muokattu:
Sarjan fiiliksissä tuli innostuttua tätäkin kokeilemaan ja näytti löytyvän vielä ps plus valikoimastakin mukavasti. En ole mitenkään erityisen paljon Fallouteja pelannut, mutta kyllä tämä nyt on ihan hyvältä maistunut ensimmäisten tuntien aikana. Hieman kankealta tuntuu vaan kartat yms. Kolmosta ja New Vegasia tuli molempia pelattua joitain tunteja, ehkä joku max 10-15h yhteensä. Molemmat muistaakseni jäivät kesken ainakin osin sen takia, kun ajauduin liian vaikeaan kohtaan.
 
Ylös Bottom