Sain päätarinan päätökseen pahis lopulla.
Tänään videota tubesta katsoessa sain tietää, että lopussa on mahdollista liittoutua myös joko camelotin tai 5th column porukan kanssa, mutta nuo oli just ne kaks joiden päämajassa en käynyt kun halusin vaan vetää tarinaa eteenpäin ja luulin, että ne kaikki mun tekemät tehtävät jotka
nosti pelin pääpahiksen valtaan oli vaan ihan luonnollinen pelin lopetus. Hups
Lopulta kellossa oli 46 tuntia ja edelleen iso määrä paikkoja tutkimatta sillä tänään menin lähinnä vaan tarina tehtävästä toiseen ja oikein välttelin niitä kompassissa näkyviä rakennuksia sillä jos mä "löydän" sen niin onhan mun pakko mennä koluamaan koko paikka läpi sitten, koska en mä myöhemmin enää muista missä kartan ikonissa olen käynyt.
Ja koska kyseessä on lontoo niin suurin osa kartasta on pelkkää kaupunkia ja niitä löydettäviä rakennuksia on jokapuolella.
Samasta syystä oli myös muutaman kerran vaikeuksia löytää perille kun aina tuntui tulevan umpikuja vastaan.
Toisin kuin nelosessa niin tässä tulee myös lopetuksen jälkeen se tuttu diashow jossa kerrotaan mitä kaikki jengit teki lopun jälkeen.
Aion kyllä vielä myöhemmin jatkaa just ennen loppua ja mennä tutkimaan niin paljon paikkoja kuin vaan jaksan sillä lopetuksen jälkeen peli ei enää jatku.
Ihan helppo suositus jos vaan nelosen pelimekaniikat maistui. Tosiaan mitään settlement rakentelua tässä ei ole ollenkaan eikä myöskään mitään loputtomasti generoitavia tehtäviä.