Nyt on likemmäs 14 tuntia pelattu fallout london modia ja kyllähän tuo oikeasti tuntuu kokonaiselta peliltä sillä alue on massiivinen ja jatkuvasti olis joku paikka mitä mennä tutkimaan, mutta mä opein jo alussa, että tässä ei ole kovin turvallista mennä random rakennusten sisään ennen kuin varusteet on paremmat.
Nelosessahan vihut muuttui sitä kovemmiksi mitä pidemmälle menit etelään, mutta tässä menin aika alussa matkan varrella tsekkaamaan jonkun rakennuksen ja siellä oli jotain kulttilaisia jotka tappoi mut ihan vaan melee aseilla varsin äkkiä eikä ne pahemmin välittäneet mun perus aseista.
Vasta nyt 10 tunnin jälkeen alkaa olemaan sellainen itsevarma olo, että vois alkaa kunnolla koluamaan paikkoja.
Niin ja mä pelaan vaan very easy tasolla.
Myöskään thamesiin ei kannata mennä uimaan ellei halua mukavaa annosta säteilyä sillä sitä löytyy 160 radin edestä joten sä kuolet muutamassa sekunnissa.
Säteilystä puheenollen tässä on todella vähän radawayta tarjolla mulla oli niitä ehkä 10 ekan kymmenen tunnin aikana joten tässä kannattaa rakentaa se puhdistus kaari kotiin ja hamstrata materiaaleja jotta saa itse tehtyä radawayta.
Toki sitä voi myös ostaa, mutta yks radaway maksaa n.300 tickettiä. Joo tässä on valuuttana metroliput.
Lisäksi tässä taitaa olla vain yks ns. koti joka on swan & mitre baarin lähellä joka on vagabond jengin päämaja ja tuo on eka porukka johon tutustutaan.
Tuo on kohtuu mukavan kokoinen sisätila jossa on aluksi vain se punainen työpöytä joka oli peruspelinkin settlementeissä, makuupussi ja pieni generaattori.
Mä olen tuonne laittanut vaan sen kaaren jolla pääsen radeista eroon ja tietenkin varastoin kaikki rojut sinne työpöytään.
Eri craftaus pisteitä sitten saakin etsiä hetken jos toisenkin sillä missään ei tunnu olevan kaikkia tarjolla ja omien rakentaminen vaatii local leader 2 perkin jonka saa vasta joskus tasolla 17 tai jtn.
Osa vihollisista on myös tuttuja, mutta nimetty uudelleen ja esim mirelurkit on mittenlurkeja, mutta on tässä myös uusia olioita kuten massiivisen kokoisia iilimatoja sekä leppäkerttuja jotka on isompia mitä ne isot radroachit.
Ääninäyttelyssä ei ole ollut vielä mitään valittamista ja tässä jopa näytetään dialogi vaihtoehdot kuten kolmosessa ja new vegasissa eli sä näet tasan tarkkaan mitä olet sanomassa ja samoin niiden ns. speech check vaihtoehtojen kohdalla näkee mitkä statsit pitää olla jotta niissä onnistuu.
Mulla tosiaan on se gogin one click install versio jolloin tämä asennetaan itsenäisenä pelinä kuten mikä tahansa muukin sieltä hommattu peli ja kaikki on toiminut ilman ongelmia ainakin toistaiseksi. Ei bugeja tai kaatumisia vaikka aluksi jo ajattelin, että jotain on pielessä kun käynnistys ikonin klikkaamisen jälkeen menee varmaan 10 sekuntia ennen kuin ruudulla näkyy mitään muutosta, mutta kyllä se sieltä käynnistyi.
Kaks asiaa tässä kyllä piti muuttaa.
Toinen on se favorite valikko jolla määritetään ne omat suosikki aseet dpadin eri suuntiin.
No tässä tuo valikko on sellainen weapon wheel tyylinen joka on paljon kankeampi käyttää joten jos haluaa sen tutun dpad valikon käyttöön niin täytyy mennä pelin asennus kansioon ja sieltä Data -> F4SE -> Plugins -> poista "FavoritesMenuEx.dll
Toinen pikku ongelma oli se kuinka dialogi vaihtoehtoja ei voinut valita padilla vaan siinä oli pakko käyttää hiirtä.
Tämä korjaantui menemällä Data -> F4SE -> Plugins -> Buffout4 -> avaa config.toml notepadilla ja etsi kohta InputSwitch = true ja muuta se muotoon InputSwitch = false ja tallenna.