Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 4

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jirza
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Fallout 4

Jos haluaa nuo alotus perkit maximiin, se onnistuu giltshillä koiraa avuksi käyttäen. Tosin se on sit itestä kiinni haluaako huijata mutta toisaalta se nopeuttaa peliä :D

Juu, tänään tuubista tuli vastaan toi You're SPECIAL copy. Taidan sitä käyttää ja jatkossa sijoittaa pojot perkeihin.

Olisi muuten hauskaa, jos jostain toimistosta löytyisi kopiokone, jolla voisi tuon lehden kopioda :D
 
Vastaus: Fallout 4

Miten hitossa tosta kylästä saa 100% tyytyväisen. Oon pystyttänyt 2-tason kaupat, ruokaa yli 34, vetta 50, puolustus 118, sänkyjä 21, väkeä 17 ja 2 radiotornia kerjää väkeä paikalle, mut ei tuu.
 
Vastaus: Fallout 4

Miten hitossa tosta kylästä saa 100% tyytyväisen. Oon pystyttänyt 2-tason kaupat, ruokaa yli 34, vetta 50, puolustus 118, sänkyjä 21, väkeä 17 ja 2 radiotornia kerjää väkeä paikalle, mut ei tuu.

Tuo vaatii aikaa ja hermoja, tässä pari vinkkiä.

Unohda kaikki muut kaupat paitsi 3-tason klinikat, rakennat näitä niin paljoin kuin saat, huolehdi toki ruoasta. Yksi settleri pystyy kasvattamaan 6 ruokaa joten määrää 4 jannua ruoan kimppuun ja muut klinikoihin myyjiksi. Sitten huolehdit vedestä ja puolustuksesta (älä tee muuta kuin perusturretteja).

Sitten vaan odotat, ja ehdottomasti keskityt vain yhteen tukikohtaan tämän saamiseksi, itse tein tämän Spectacle Islandilla koska sinne ei vissiin kukaan koskaan hyökkää. Sun pitää sitten myös itse pysyä siellä tukikohdassa jotta se oikeasti nousee, teet kaiken tarvittavan ja odottelet siellä ihan rauhassa. Kun se happiness nousee pykälän pari, lepää sängyssä 24 tuntia ja hengaile, kun se taas nousee lepää taas 24 tuntia.

Itse tein niin että kun se oli siinä 95 tienoilla niin jätin pelin päälle ja katselin telkkaria, tai muuten vain rakentelin omiani, pikkuhiljaa se siitä sitten nousi.

Muista ettet saa poistua tukikohdasta, ei vaikka muualla olisi hyökkäys päällä.
 
Vastaus: Fallout 4

Mulla oli joku juttu, että en pystynyt tekeen 3 tason kauppoja. Mut kiitos! Tällä mennään [emoji106]
 
Vastaus: Fallout 4

Mulla oli joku juttu, että en pystynyt tekeen 3 tason kauppoja. Mut kiitos! Tällä mennään [emoji106]

Tarttet tietyt perkit, voi olla aika vaikeaa tehdä 2-tason klinikalla. Ja klinikka on oikeasti tärkeässä osassa koska se nostaa happiness tasoa, muuta kaupat ei nosta. Baari voi nostaa vähän mutta klinikka on paras.

Itellä oli joku päälle kymmenen 3-tason klinikkaa :D
 
Vastaus: Fallout 4

Tarttet tietyt perkit, voi olla aika vaikeaa tehdä 2-tason klinikalla. Ja klinikka on oikeasti tärkeässä osassa koska se nostaa happiness tasoa, muuta kaupat ei nosta. Baari voi nostaa vähän mutta klinikka on paras.

Itellä oli joku päälle kymmenen 3-tason klinikkaa :D

Mikä perk se oli? Molemmat local leader löytyy, mut tais vaatia vielä jonku? Luck ja cap hasler?
 
Vastaus: Fallout 4

Seuraavassa päivityksessä korjataan tuota happinesshommaa jollain lailla.
"Fixed an issue with settlement happiness calculations*"
 
Vastaus: Fallout 4

Pelasin pelin läpi ensimmäisen kerran ihan perus kivääri/automaattiase orientoituneella ukkelilla. Nyt lvl 27 Stealth-Melee ukko ja on mukavan erilaista touhuamista hiippailla vihujen selustaan ja laittaa 5x sneakmelee damagella koko porukka palasiksi. Big league lvl4 + Sneak lvl4 + Ninja lvl2 + Blitz lvl1 + General Chao's Revenge (miekka) = aikalailla laaki ja vainaa oli stten mikä tahansa mörrimöykky vastassa :).
 
Vastaus: Fallout 4

Tuo vaatii aikaa ja hermoja, tässä pari vinkkiä.

Unohda kaikki muut kaupat paitsi 3-tason klinikat, rakennat näitä niin paljoin kuin saat, huolehdi toki ruoasta. Yksi settleri pystyy kasvattamaan 6 ruokaa joten määrää 4 jannua ruoan kimppuun ja muut klinikoihin myyjiksi. Sitten huolehdit vedestä ja puolustuksesta (älä tee muuta kuin perusturretteja).

Sitten vaan odotat, ja ehdottomasti keskityt vain yhteen tukikohtaan tämän saamiseksi, itse tein tämän Spectacle Islandilla koska sinne ei vissiin kukaan koskaan hyökkää. Sun pitää sitten myös itse pysyä siellä tukikohdassa jotta se oikeasti nousee, teet kaiken tarvittavan ja odottelet siellä ihan rauhassa. Kun se happiness nousee pykälän pari, lepää sängyssä 24 tuntia ja hengaile, kun se taas nousee lepää taas 24 tuntia.

Itse tein niin että kun se oli siinä 95 tienoilla niin jätin pelin päälle ja katselin telkkaria, tai muuten vain rakentelin omiani, pikkuhiljaa se siitä sitten nousi.

Muista ettet saa poistua tukikohdasta, ei vaikka muualla olisi hyökkäys päällä.

Aloitin rakentelemaan Sanctuarylle kaikenlaista pelin alussa, mutta happiness pyöri vain 80-90 välillä. Myöhemmin totesin, että tuo 100% happiness on helpoin/nopein saavuttaa Red Rocket Truck Stopilla, joka on Sanctuaryn naapurissa. Mulla oli puolustusta n. 100, 7 sänkyä ja riittävästi mutfruittia ja vesipumppuja. Radiotornia pidin päällä kunnes paikalle tuli 6 asukasta. Puolustusten lisäksi rakentelin aidat ympärille yms. kunnes rojumittari tuli täyteen. Yhden asukkaista pistin mutfruittien kimppuun ja loput 3-tason kauppoihin/klinikoihin päivystämään. Tehtävien välillä kävin heittämässä ylimääräiset rojut sinne ja näyttäytymässä kylässä. Siinä se tuli sivussa sitten sekin trophy.
 
Vastaus: Fallout 4

Tuosta taisi tulla jo ensimmäinen uutinen joskus Joulukuun puolessa välissä. Modeista sanottiin sen verran, että eivät saa rikkoa tekijä oikeuksia ym. Eli mitään light sabereita ja Star Wars asuja ei hyväksytä. Toki vain jos saavat luvan käyttää niin silloin tietenkin. Luvattuihin modeihin olisi pääsemässä mm.

"Craftaa itse ammuksia" - Ei mikään erikoinen modi, mutta tervetullut. Kun craftaat ammuksia niin niitä tulee 5-25 jos oikein muistan.
"Ei rajoituksia rakentamisessa" - Löytyy erinlaisia. Esim Size on poistettu kun rakennat. Toki frame droppia voi tulla jos vedät compaudin täyteen tavaraa. Toinen olis, että voit rakentaa punaisen alueen ulkopuolelle, mutta tässä pitää muistaa, että et saa porukkaa sinne.
Kolmas on ehkä paras: Voit kiinnittää seinät miten itse haluat, eli voit laittaa seinän paikoilleen vaikka se olisi punainen. Ei tarvitse siis yrittää sitä naurettavaa snap juttua. Eli nyt voi vihdoinkin rakentaa oman mielensä mukaan eikä peli rajoita luovuuttasi. Omasta mielestäni todella tervetullut modi!
Neljäs: Kaikki tavarat löytyvät Workbenchistä. Eli autot, moottoripyörät, erinlaisia kalusteita ym. Kaikki pelin propit pitäis löytyä sieltä.
"More core" Enemmän verta? Sekin olis tulossa. Veri lentää joka ammuksesta ja hedulla saa suihkulähteen aikaiseksi.

Monta modia pitäis olla tulossa. Backpackiä, naamareiden armoria pitäis saada nostettua, grafiikan parannuksia ja tietty Console Command.
Kuitenkin voin jo suoraan sanoa, että mitään Nudity modeja ei konsoleille ole tulossa. :D
 
Vastaus: Fallout 4

Pääjuoni vedetty läpi minuuttimiesten riveissä.. Kyselisin onko mitään tehtäviä enää missä on vähän isompia taisteluita? Vasta nyt saanut power armoriinkin jetbackin niin olishan sillä mukava vähän höyryjä päästellä..
 
Vastaus: Fallout 4

Itse myös otin oikeastaan vasta tuon power armorin käyttöön ja siihen jetpackin. Leikin oitis teräsmiestä ja kiertelin kaupungin kattoja pitkin. Hauskaa ja muutamissa kohdissa piti oikeen pohtia miten AP riittää hyppyihin.

Muuten peli ei lvl60 tarjoa mitään.

Joku kysyi yksityisviestillä noita säilytysratkaisuja niin laitan nyt tähän.

glCbttj.jpg

0QXz5tX.jpg

n8AAYC3.jpg
 
Vastaus: Fallout 4

Rykäsin tänään loppuratkaisun Minutemenillä, Railroadilla ja Instituutilla. Vielä pitäisi hypätä hiukka pidemmälle taaksepäin ja pelata loppu BOS:lla. Leveleitäkin on jo vissiin 75. Eiköhän se sitten jo riitä.

Edit: Ja päivää myöhemmin tuli bossinkin kanssa tehtyä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fallout 4

Rykäsin tänään loppuratkaisun Minutemenillä, Railroadilla ja Instituutilla. Vielä pitäisi hypätä hiukka pidemmälle taaksepäin ja pelata loppu BOS:lla. Leveleitäkin on jo vissiin 75. Eiköhän se sitten jo riitä.

Missäs vaiheessa pitää tehdä "the save", että voi palata helposti kokeilemaan myös muut loppuratkaisut (plus kalastella molemmat lopun trophyt)?
 
Vastaus: Fallout 4

Missäs vaiheessa pitää tehdä "the save", että voi palata helposti kokeilemaan myös muut loppuratkaisut (plus kalastella molemmat lopun trophyt)?
Itselläni taisi olla Minuuttimiehiltä tehtynä "Inside Job", Railroadilta ihan loppumetreillä "Underground Undercover" ja Instituutilla aloitettuna "End Of The Line". BOS:sta en nyt muista, mutta se oli itselläni jo vihulainen. Tossa oli helppo noi kolme hoitaa parissa tunnissa.
 
Ylös Bottom