Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 4

Vastaus: Fallout 4

Miten tuossa brothethood of steelin kanssa pääsee eteenpäin? Oon varmaan tehny aika monta keräilyä sille naishahmolle..
 
Vastaus: Fallout 4

Ei oo faktaa, ku en oo pelannu kuin 3 tehtävää päätarinaa, mutta luulen, että homma etenee päätarinan myötä. Nyt niitä saat tehdä loputtomasti sille naiselle ja miehelle..
 
Vastaus: Fallout 4

Joo ne keräilyt on turhia etenemisen kannalta. Tarinaa hieman eteenpäin niin aukeaa lisää tekemistä.
 
Vastaus: Fallout 4

Jaa, nähtävästi pitää tehä päätehtäviä sitten enemmän ne on jäänny vähän tekemättä kun vastaan tulee aina jotain parempaa tekemistä..
 
Vastaus: Fallout 4

Jaa, nähtävästi pitää tehä päätehtäviä sitten enemmän[emoji4] ne on jäänny vähän tekemättä kun vastaan tulee aina jotain parempaa tekemistä..

Sama juttu.. Lvl about 55 ja vieläkää ei oo mitään tarvetta hypätä tarinaan. Lehtiä, holotapeja ja random questejä oon tehnyt. Lähinnä pientä ärsytystä aiheuttaa paikat joita ei pysty koluamaan kokonaan ilman päätarinaa [emoji23] esim. Fort hagen, greenetech genetics..

Hitto mulla on noita power armoreitakin kohta joku 30kpl. Spoileri/vinkki niin kannattaa jättää power armoreiden kerääminen korkeammille lvl:lle, sillä nyt tulee vaan parhaita armoreita ku alussa sain vaan t45-51 armoreita. Nyt pihalta löytyy joku 10kpl X-01 armoreita.
 
Vastaus: Fallout 4

Pystyykö pelissä liittymään useampaan factioniin yhtäaikaa? Meinaan että nyt olen tilanteessa jossa useampi ryhmä on pyytänyt liittymään riveihinsä, mutta en ole uskaltanut liittyä mihinkään kun ei ole tietoa miten tuo hommeli sitten oikein pelittää.
 
Vastaus: Fallout 4

Pystyy. Jossain vaiheessa saattavat kysyä ketä kannatat niin kannattaa sanoa brotherhood. Se on niistä paras. Mutta esim mullakin jo kahteen tullu liityttyä.
 
Vastaus: Fallout 4

Pystyykö pelissä liittymään useampaan factioniin yhtäaikaa? Meinaan että nyt olen tilanteessa jossa useampi ryhmä on pyytänyt liittymään riveihinsä, mutta en ole uskaltanut liittyä mihinkään kun ei ole tietoa miten tuo hommeli sitten oikein pelittää.

Päätarinan jälkeen
pari factionia ei ole enää käytettävissä
mutta Minuuttimiehiä en onnistunut millään suututtamaan. Seuraavalla hahmolla voisin koittaa olla liittymättä muihin, kuin niihin.
 
Vastaus: Fallout 4

Jossain vaiheessa saattavat kysyä ketä kannatat niin kannattaa sanoa brotherhood. Se on niistä paras.

Vallanhimoinen Knight, meneppäs takaisin sinne mistä tulitkin. Ei teitä kukaan tänne "rauhalliseen" Commonwealthiin" kaivannut. ;)
 
Vastaus: Fallout 4

Itse ajattelin tehdä talletukset niin, että saan kokea kaikki vaihtoehdot.

Nyt riipaisi syvältä!!! Mä oon jtnkin onnistunut hukkaamaan lehtiä!! Ei löydy mistään ja sit ku menen lehden löytymispaikkaan niin sekin on tyhjä, joten kai mä sen olen sit hakenut jossain vaiheessa. Prkl ku ärsyttää.. Oon säilöny kamat yhteenpaikkaan, joten ne on varmaan tippunu/tiputtanut.
 
Vastaus: Fallout 4

Säilyykö nuo esineet noissa laatikoissa kun esim laitoin aseita laatikkoon. Eihännnuo perhana asukkaat niitä.meme varastamaan tai kukaan muukaan?
 
Vastaus: Fallout 4

Säilyykö nuo esineet noissa laatikoissa kun esim laitoin aseita laatikkoon. Eihännnuo perhana asukkaat niitä.meme varastamaan tai kukaan muukaan?

Kyllä ne säilyy, mulla on useammassa turvapaikassa monissa kaapeissa ties mitä aseita ja roinaa ja siinä ovat pysyneet nätisti aina ku oon kattonut. Asukkaat eivät puutu muuhun kun sun power armoriin jos sattuu tulee hyökkäys ja jos sattuu olee power core siinä kiinni.

Tämä on kyllä oikeasti yks loputon peli (en siis valita) ties kuinka monta sata tuntia takana ja kyllä sitä vaa löytää kaikkea uutta. Toki se ihan alkuajan suuri huuma on poissa, mutta perhanan hienoa edelleen seikkailla/tutkia mestoja ym.
 
Vastaus: Fallout 4

Mulla vaan jotenkin mynnähti fiilikset ja into jatkaa, kun sain stoorin maaliin. 35 tuntia mittarissa nyt kun peli lähtee uudelle omistajalle. Aivan hyvä free roameri oli, ja alussa side questit ja samoilu jaksoi kovastikin innostaa. Ei vaan mielikuvitukseltaan, yksityiskohdiltaan ja hahmoiltaan pääse lähellekään Witcher 3:a, joka nosti riman tässä lajityypissä näköjään turhankin korkealle.
 
Vastaus: Fallout 4

Saako sen etsivän takasin jollain tavalla? Se suuttu ja rupes riehumaan mulle, kun joku settler astu mun miinaan

Mun mielestä omat ei pysty astumaan sun miinoihin etkä sinä itse. Mä ainakin oon kylväny niitä ympäri Sanctuarya eikä kertaakaan ole miina posahtanut vaikka vieressä viljelläänkin.
Joku muu juttu täytyny suututtaa.

Peliä kohta 200 tuntia takana ja nyt päätin jatkaa varovasti pääjuonta eteenpäin :D
 
Vastaus: Fallout 4

Mun mielestä omat ei pysty astumaan sun miinoihin etkä sinä itse. Mä ainakin oon kylväny niitä ympäri Sanctuarya eikä kertaakaan ole miina posahtanut vaikka vieressä viljelläänkin.
Joku muu juttu täytyny suututtaa.

Peliä kohta 200 tuntia takana ja nyt päätin jatkaa varovasti pääjuonta eteenpäin :D

200h on aika respect
 
Vastaus: Fallout 4

Mun mielestä omat ei pysty astumaan sun miinoihin etkä sinä itse. Mä ainakin oon kylväny niitä ympäri Sanctuarya eikä kertaakaan ole miina posahtanut vaikka vieressä viljelläänkin.
Joku muu juttu täytyny suututtaa.

Peliä kohta 200 tuntia takana ja nyt päätin jatkaa varovasti pääjuonta eteenpäin :D

Se tais olla myyjä joka astu miinaan, eipä tuo haittaa, pitää varmaan ladata edellinen save.
 
Mulla on menny Maccready hukkaan!! Hitto näiden kanssa. Ei ollu third rail barissa, eikä tärkeimmissä kotokoloissa. Voiko olla jossain muualla goodneighborissa?

Lehtien tilanteen näkee helpoiten pip-boylla. Stat->perks. Siellä ovat numerojärjestyksessä. Vahingossa löytyi ku yritin etsiä kumppaneita.

Ps. 763 lukkoa tiirikoinut [emoji85]
 
Ylös Bottom