Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jos se tykkää tarpeeksi, saat pysyvän perkin. Kuulemma, jos se ei tykkää pelaajan puuhista, se voi lähteä pysyvästi pois. Mulla on pari kertaa käyny joku "pikku vahinko" ja se on muuttunut mua kohtaan aggressiiviseksi ja tuli valikko, josta piti valita mihin settlementtiin se lähtee. Mut ei tosiaan lähtenyt mihinkään vaan alkoi taistelemaan mua vastaan.Vaikuttaako tuohon apulaiseen miten käytännössä noi kun se yläkulmas tykkää tai ei tykkää? Mitä tapahtuu jos "ei tykkä" on maximissa?
Pystyy.Pystyykö niitä sitten lähettämmään jotekin niihin paikkoihin että pääsis yksin kulkemaan?
Pystyykö niitä sitten lähettämmään jotekin niihin paikkoihin että pääsis yksin kulkemaan?
Mites tuo Power armorin säilyttäminen? Voiko tuon koko höskän osineen jättää vaikkapa Sanctuaryn kohdalle ihan vapaasti, vai kannattaako jokainen osa varastoida varmuuden vuoksi johonkin laatikkoon?
Mites tuo Power armorin säilyttäminen? Voiko tuon koko höskän osineen jättää vaikkapa Sanctuaryn kohdalle ihan vapaasti, vai kannattaako jokainen osa varastoida varmuuden vuoksi johonkin laatikkoon?
Noniin hieman yli sata tuntia pelattuna ja nyt tajusin, että kun pitää jonkun esineen kohdalla X:ää (PS4) pohjassa, niin sen saa nostettua ilmaan. Hienoa.
Ei. Joku on oikeassa.Saako korkeammalla vaikeustasolla enemmän xp:tä niin kuin esimerkiksi New Vegasissa ja kolmosessa? Joku kertoi, että lähinnä legendary hirviöiden määrä lisääntyy korkeammalla tasolla -> paremmat lootit.
Mistä tonne omaan "kylään" saa asukkaita vai saappuuks ne vaan iteksiään? Ja miten tota generaattoria käytetään? Tarviiko esim jos haluaa valon syttymään niin joku juttu siihen generaattorin ja lampunväliin?
Tää ny menee pelkästään kyselyks, mutta vielä sen verrannettä mitä tosta "kylistä" ja niiden asukkaista hyötyy? Ja kun mietin että esim tuo eka huoltsikka seisoo tyhjillään niin jos sinne nyt menis ja rakentas linnan niin osaakone asukkaat itse puolustaa sitä paikkaa?