Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 4

Vastaus: Fallout 4

Vaikuttaako tuohon apulaiseen miten käytännössä noi kun se yläkulmas tykkää tai ei tykkää? Mitä tapahtuu jos "ei tykkä" on maximissa?
 
Vastaus: Fallout 4

Vaikuttaako tuohon apulaiseen miten käytännössä noi kun se yläkulmas tykkää tai ei tykkää? Mitä tapahtuu jos "ei tykkä" on maximissa?
Jos se tykkää tarpeeksi, saat pysyvän perkin. Kuulemma, jos se ei tykkää pelaajan puuhista, se voi lähteä pysyvästi pois. Mulla on pari kertaa käyny joku "pikku vahinko" ja se on muuttunut mua kohtaan aggressiiviseksi ja tuli valikko, josta piti valita mihin settlementtiin se lähtee. Mut ei tosiaan lähtenyt mihinkään vaan alkoi taistelemaan mua vastaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fallout 4

Pystyykö niitä sitten lähettämmään jotekin niihin paikkoihin että pääsis yksin kulkemaan?
 
Vastaus: Fallout 4

Pystyykö niitä sitten lähettämmään jotekin niihin paikkoihin että pääsis yksin kulkemaan?

Pystyy, juttelet vaan sille sun kumppanille niin siellä on vaihtoehtona lähettää se pois. Sitten avautuu lista paikoista joihin voit lähettää sen, jos et valitse mitään paikkaa se kumppani lähtee sen oletuskotia kohti. Dogmeat lähtee esim Rocket huoltsikalle josta sen löysit, Strong palaa Trinity-tornille, Hancock palaa Goodneughbouriin ja niin edelleen.

Itse annan noiden aina mennä sinne oletuskotiin, eli sinne mistä löysit. Tämä siksi kun jos laitan ne aina johonkin settlementtiin niin en koskaan muista että mihin olen ne laittanut. Löydän ne aina helposti niiden omasta kotoa.

Ei kannata murehtia tuota että tykkääkö ne vai ei jostain toiminnosta. Siellä taustalla se tykkää-mittari nousee kokoajan kun vain hengailet niiden kanssa ja lopulta saat sen perkin. Ei ne lähde tai suutu sulle jos ihan normaalisti pelaat, toki jos munaat ihan massiivisesti (mikä on vaikeaa) niin ne saattavat ottaa nokkiinsa. Niiltä voi muutenkin saada ihan milenekiintoisia tehtäviä joten kannattaa olla kumppani mukana :)
 
Vastaus: Fallout 4

Ok. Viel iski semmonen ongelma että koira katosi jonnekkin ja tartteis löyttää eli
kun koiran avulla piti jäljittää sinne armeeja tukikohtaa tuo vauvan varastaja niin kun lopulta koira löysi oikean paikan nicky (robotti ihminen?) sano että anneraan koiran levätä ja alkoi tehtävä että tutki se tukikohta. Mutta missään vaiheessa se kysynyt että minne koiran haluat sijoittaa niin on tullut jo koluttua se huolto asema mutta koiraa ei näy missään
 
Eka kävisin siellä mistä sen ekaksi löysit, eli red rocket truck stop? Sinne menee jos et oo passittanut johonkin tiettyyn paikkaan.
 
Vastaus: Fallout 4

Juu eli se olikin mennyt takaisin yhteen paikkaan jonne sen vissiin olinkin joskus laittana. Hämensi vai tuo kun ei kysynyt minne haluat sijoittaa. No nyt se löyty ja pääsee hakemaan yhden aseen :D
 
Vastaus: Fallout 4

Mites tuo Power armorin säilyttäminen? Voiko tuon koko höskän osineen jättää vaikkapa Sanctuaryn kohdalle ihan vapaasti, vai kannattaako jokainen osa varastoida varmuuden vuoksi johonkin laatikkoon?
 
Vastaus: Fallout 4

Mites tuo Power armorin säilyttäminen? Voiko tuon koko höskän osineen jättää vaikkapa Sanctuaryn kohdalle ihan vapaasti, vai kannattaako jokainen osa varastoida varmuuden vuoksi johonkin laatikkoon?

Haarniskan voi huoletta jättää vaikkapa siihen sille tarkoitettuun telineeseen, kunhan muistaa vain poistaa käytössä olevan fusion coren. Jos energianlähdettä ei ota pois, joku paikan asukeista saattaa hypätä haarniskaan sisään eikä suostu riisumaan sitä. :)
 
Vastaus: Fallout 4

Mites tuo Power armorin säilyttäminen? Voiko tuon koko höskän osineen jättää vaikkapa Sanctuaryn kohdalle ihan vapaasti, vai kannattaako jokainen osa varastoida varmuuden vuoksi johonkin laatikkoon?

Telineet käyttöön juu, joissa sujuu myös se kaikenlainen kustomointi. Telineitähän pystyy rakentelemaan itsekin niin paljon kuin huvittaa, kunhan on oikeat perkit ja ne rakentamiseen tarvittavat materiaalit hallussa.
 
Vastaus: Fallout 4

Noniin hieman yli sata tuntia pelattuna ja nyt tajusin, että kun pitää jonkun esineen kohdalla X:ää (PS4) pohjassa, niin sen saa nostettua ilmaan. Hienoa.
 
Vastaus: Fallout 4

Noniin hieman yli sata tuntia pelattuna ja nyt tajusin, että kun pitää jonkun esineen kohdalla X:ää (PS4) pohjassa, niin sen saa nostettua ilmaan. Hienoa.


Tuo tulee käteväksi jos Settlementtejä rakentelee niin saa ainakin suurimman osan ruumiistaki pois näkyvistä =) Ainakin itse en tykkäisi omassa kodissani ghoulien ruumiista pöydän alla :D
 
Vastaus: Fallout 4

Saako korkeammalla vaikeustasolla enemmän xp:tä niin kuin esimerkiksi New Vegasissa ja kolmosessa? Joku kertoi, että lähinnä legendary hirviöiden määrä lisääntyy korkeammalla tasolla -> paremmat lootit.
 
Vastaus: Fallout 4

Saako korkeammalla vaikeustasolla enemmän xp:tä niin kuin esimerkiksi New Vegasissa ja kolmosessa? Joku kertoi, että lähinnä legendary hirviöiden määrä lisääntyy korkeammalla tasolla -> paremmat lootit.
Ei. Joku on oikeassa.
 
Vastaus: Fallout 4

Mistä tonne omaan "kylään" saa asukkaita vai saappuuks ne vaan iteksiään? Ja miten tota generaattoria käytetään? Tarviiko esim jos haluaa valon syttymään niin joku juttu siihen generaattorin ja lampunväliin?
 
Vastaus: Fallout 4

Mistä tonne omaan "kylään" saa asukkaita vai saappuuks ne vaan iteksiään? Ja miten tota generaattoria käytetään? Tarviiko esim jos haluaa valon syttymään niin joku juttu siihen generaattorin ja lampunväliin?

Saapuu itekseen jos rakennat radiotornin sinne. Voit myös lähettää kyliin tapaamiasi hahmoja.

Generaattorista täytyy vetää piuhoja sähkötolppiin. Lampun jos laittaa tarpeeksi lähelle tolppaa niin lamppu toimii itekseen. Tykkeihin yms. pitää sitten vetää ihan oma piuhansa.
 
Vastaus: Fallout 4

Tää ny menee pelkästään kyselyks, mutta vielä sen verrannettä mitä tosta "kylistä" ja niiden asukkaista hyötyy? Ja kun mietin että esim tuo eka huoltsikka seisoo tyhjillään niin jos sinne nyt menis ja rakentas linnan niin osaakone asukkaat itse puolustaa sitä paikkaa?
 
Vastaus: Fallout 4

Tää ny menee pelkästään kyselyks, mutta vielä sen verrannettä mitä tosta "kylistä" ja niiden asukkaista hyötyy? Ja kun mietin että esim tuo eka huoltsikka seisoo tyhjillään niin jos sinne nyt menis ja rakentas linnan niin osaakone asukkaat itse puolustaa sitä paikkaa?

Esim. siellä huoltsikalla on kaikki eri workbenchit. Sinne kun roudaa romut niin voi esim. tuunata aseita ja armoreita yms. Itse tein juuri sinne huoltsikalle aidat, yli 100:n puolustukset, 7 sänkyä, muistaakseni 5 maksimitason kauppaa/klinikkaa ja mutfruittia viljeltäväksi kansalle. Hyöty on ollut se, että voin myydä ylimääräiset roinat kauppoihin, olen saadut romusta tiedeperkeillä tuunattua pyssyt tappiin. Lisäksi sieltä huoltsikalta saa aika helpolla sen trophyn maksimaalisesta iloisuudesta jos semmoisista välittää. Toki se vaatii tietyt perkit, että saa noita maksimitason kauppoja/klinikoita.
 
Vastaus: Fallout 4

Tulipa pelattua silleen "läpi"...
Välttelin pitkään tarina tehtävää ja tein kaikenlaista muuta, taso on jotain 60 nyt.
n. 70% peliajasta oli hienoa, mutta jotenkin homma hyytyi minulla siihen joko-tai juonen rakenteeseen lopussa, ne mitä minulla oli suuntana eli railroad ja instituutio eivät vain olleet sovussa mitenkään päin, jos valitsin railroadin niin instituutio BOOM vaikka itse ajattelin että totta kai sen tekniikka olisi auttanut väkeä pinnalla, sitten taas jos instituutio niin sitten TAPA kaikki railroadilaiset... plääh, paska loppu kun ei saanut tuossa kammettua mihinkään hyvään yhdistelmään, pelkkää ehdottomuutta :(
 
Ylös Bottom