Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 4

Vastaus: Fallout 4

En ole hetkeen mennyt peleistä "hypeihin", mutta nyt joutuu kyllä menemään.
Ei malta kyllä odottaa :p

[video=youtube;s_2mzcCu4Tw]https://www.youtube.com/watch?v=s_2mzcCu4Tw[/video]
 
Vastaus: Fallout 4

?? Itellä ainakin Skyrim toimii hyvin, välillähän se jäätyy mutta eipä toi nyt niin vaarallista ole.
Mulla oli varmaan huono tuuri. Julkkarissa sen ostin, peli kaatuili, framerate oli järkyttävä paikoittain ja lopuksi tuli tämä "memory leak"-bugi (en muista oliko tuolla nimellä), joka pisti pelin nykimään ihan huolella. About viisi päivitystä odotin, kunnes luovutin. Pelasin pc:llä pelin viime syksynä. Kuulemma nyt se on jo plösölläkin pelattava, vissiin yhdeksän päivitystä myöhemmin.[emoji57]
 
Vastaus: Fallout 4

?? Itellä ainakin Skyrim toimii hyvin, välillähän se jäätyy mutta eipä toi nyt niin vaarallista ole.
"Hyvin".
skyrimj9xgy.gif

Onneksi 2005 vuoden Ps360-konsoleista päästiin eroon pitkälle tulevaisuuteen vuoteen 2010 Psbonen siivittämänä. :D

Hype on kyllä kova, toivottavasti on hyvä ja tulisi nyt syksyllä kauppoihin.
 
Vastaus: Fallout 4

Kyllä se hypejuna on täälläkin lähtenyt käyntiin.

Eniten odotan sitä, että pelissä päästäisiin eroon ruudunpäivitysongelmista uuden konsoliraudan myötä. New Vegas oli erittäin hieno kokemus, jos tuota ruudunpäivitysongelmaa ei oteta huomioon. Pelin loppuvaiheissa, kun miltei kaikki lisärit ja pääpeli oli menty läpi, pelaaminen oli lähes mahdotonta jatkuvan diashown vuoksi.

Itse toivon enemmän New Vegasin tyylistä, myös paljon pikkutehtäviä sisältävää peliä, mitä Fallout 3 taas ei ollut. Loppui niin sanotusti tekeminen kesken 3:ssa, vaikka paljon kaikkea easter eggiä yms. peliin oli laitettukin. Samaten level cap voisi olla jo heti alusta 50, eikä vasta lisäosien myötä. Level systeemi voisi olla Oblivionin systeemin kaltainen, eli ne taidot joita käytät kehittyvät. Vaan taitaa olla turha toivo sen osalta.
 
Vastaus: Fallout 4

"Hyvin".
skyrimj9xgy.gif

Onneksi 2005 vuoden Ps360-konsoleista päästiin eroon pitkälle tulevaisuuteen vuoteen 2010 Psbonen siivittämänä. :D

Hype on kyllä kova, toivottavasti on hyvä ja tulisi nyt syksyllä kauppoihin.

No ei kyllä tommosta itellä oo Skyrim ollut. Mä pelaankin sitä vasta nyt ni ehkä pahimmat ongelmat on korjattu.
 
Vastaus: Fallout 4

Mulla ainakin loppu Skyrimin pelaaminen just tuon syyn takia xbox360:llä. Ja se peli oli ollu ulkona jo ainakin 1,5 vuotta sillon kun sitä pelasin.
 
Vastaus: Fallout 4

Se tunne kun aloitettavan tehtävän nimi rahisee ruutuun ja olet valmis seikkailuun. Tunnelmaa luova ambient-musiikki korvissasi kohti tuntemattomia mantuja. Siinä on vaan sitä jotakin. Oi, tulethan jo.
 
Vastaus: Fallout 4

Mulla ainakin loppu Skyrimin pelaaminen just tuon syyn takia xbox360:llä. Ja se peli oli ollu ulkona jo ainakin 1,5 vuotta sillon kun sitä pelasin.

Ei mulla tuollaista pysähtymista kyllä boxilla ollut ja koskaan en peliä päivittänyt. Muutenkaan en yli 100 tunnin aikana tormännyt muutamaa clipping bugia kummempaan ongelmaan. Enkä kyllä mistään pahoista bugeista ole boxilla fallouteissakaan kärsinyt vaan niissäkin oli lähinnä jotain maan sisässä olevaa vihua joskus harvoin ja muuta tuollaista pientä. Ilmeisesti ollut hyvä tuuri kun ihmisten kokemuksia bethesdan peleistä lukee.
 
Vastaus: Fallout 4

Kyllä tämä julkistus pientä hypeilyä aiheutti; Fallout 3 oli hyvä peli. Trailerin perusteella voisi grafiikoista joku valittaa, mutta mielestäni peli näyttää jopa hyvältä. E3:sta odotellessa.
 
Vastaus: Fallout 4

Rehtiä, että varmasti osan pelaajista karkoittavat grafiikat esitetään kaikessa rujoudessaan. Eiväthän nuo kieltämättä mitenkään pankkia räjäytä. Samaan hengenvetoon on todettava, että Falloutit ovat niitä pelejä, joihin rujo ja rähjäinen grafiikka jotenkin sopii. Voi olla, että siloitellumpi grafiikka veisi osan pelin sielusta.
 
Vastaus: Fallout 4

Se tunne kun aloitettavan tehtävän nimi rahisee ruutuun ja olet valmis seikkailuun. Tunnelmaa luova ambient-musiikki korvissasi kohti tuntemattomia mantuja. Siinä on vaan sitä jotakin. Oi, tulethan jo.

Tämä!

Itse olen ollut Fallouttien suuri fani heti ensimmäisestä osasta lähtien ja pidän yhä kakkosta sarjan parhaimpana osana.

Kolmonen ja New Vegas olivat kyllä hyviä kokemuksia. Tykkäsin molempien omanlaisista kartoista ja juonikin oli pätevä. Ehkä kolmosessa jossain vaiheessa alkoi se hiekkalaatikko tuntua vähän teennäiseltä ja korkean levelin ukolla peli muuttua tylsäksi, mutta pikku vikoja. Fallouttien suurimmat plussat ovat aina olleet korkea jälleenpeliarvo ja mahdollisuus pelata erilaisia ratkaisuja tehtävissä ja tätä toivon nelosessakin! Grafiikalla ei väliä :)
 
Vastaus: Fallout 4

Rehtiä, että varmasti osan pelaajista karkoittavat grafiikat esitetään kaikessa rujoudessaan.

Jeps. Hyvä vaan, ettei näytetä mitään teho-PC:llä kiilotettua grafiikkaa, joka valmiissa pelissä näyttää sitten aivan muulta kuin trailereissa totuttiin näkemään. Voi jopa positiivisesti yllättyä, jos lopputulos näyttääkin paremmalta. Eikä tarvitse pelin julkaisun jälkeen lukea ympäri nettiä valtavia "downgrade" itkuja, kuten muutaman pelin kohdalla on viime aikoina käynyt.
 
Vastaus: Fallout 4

Itse en ole Fallout sarjan ensimmäistä ja toista osaa pelannut, mutta kolmonen ja New Vegas olivat minun mieleen.Kyllä nelos osa menee sille pakko hankinta osastolle.
 
Ylös Bottom