Ei peli onneksi niin pahasti muuttunut mitä oletin.
Isoin muutos oli se serendipity jossa mulla on nyt statsien mukaan 16% väistömahdollisuus. Isoin kysymysmerkki oli kuitenkin tuohon lisätty extra cooldown joka riippuu siitä kuinka raskas armori sulla on.
Mulla on secret service setti ja muistin sen olevan heavy armor joka olisi tarkoittanut 2-3 sekunnin cooldownia ennen kuin on edes mahdollisuus väistää tuleva hyökkäys, mutta torsoa lukuunottamatta mulla olikin ultra light modit siinä joten cooldown on paljon pienempi.
Se on kyllä typerää kuinka itse kortti ei mainitse tuota sanallakaan vaan se täytyy lukea päivityksen tiedoista tai mun tapauksessa kuulla tuosta linkkaamastani videosta.
"Armor increases Evade cooldown at the following rates:
Light Armor: +0.1 second per piece
Medium Armor: +0.2 seconds per piece
Heavy Armor: +0.4 seconds per piece"
Vahingon tuotossa en hirveästi huomannut eroa vaikka paperilla on aika isot erot.
Oma build keskittyy hiipimiseen joten mulla on kaikki parhaat perkit siihen + nerd rage ja muut perus perkit mitä bloodied buildit käyttää ja 40% rifle damage ja 40% heavy weapon damage.
Aseina bloodied supressed gauss rifle ja holy fire. Gauss tappaa perus raiderit ja muut laakista, perus super mutantit vaatii pari osumaa ja mulle uudet lost viholliset sitten kestääkin jo enemmän kun ne näytti olevan tasolla 100.
Onneksi holy fire edelleen sulattaa kaiken nopeasti varsinkin kun siihen saa sneak attack bonuksen ja samalla vielä parantaa mut eli perus seikkailussa pelaaminen on lopulta aika samaa mitä ennenkin.
Mitään eventejä en ole vielä kokeillut.
Tuli taas otettua fallout 1st kuukaudeksi ja muutaman tunnin pelaamisen jälkeen päätin ostaa niillä mukana tulevilla atomeilla sen kissa bundlen.
Siitä olis kyllä musta versio "battlepass" palkintona, mutta sen voi lunastaa vasta kun pääsee siinä tasolle 82 ja tuskin mä jaksan niin kauaa tehdä niitä päivittäisiä tehtäviä. Lisäksi tuo atomeilla ostettava on paljon söpömpi musta/harmaa.
Oli myös pienestä kiinni ettei mun talo mennyt pilalle sillä se karttaan lisätty skyline valley on tavallaan mun takapihalla ja sen massiivinen sääasema on melkein kivenheiton päässä mun terassista.
Paskalla tuurilla olis voinut vaan tulla ilmoitus ettei leiriä voi pystyttää.