Vastaus: Fallout: New Vegas [X360]
Kuten aiemmin itsekin mainitsin, pelin graafinen ulkoasu ei pärjää edes Fallout 3:selle.
Esimerkiksi Jacobtown lähes kirjaimellisesti särkee silmät.
Jotenkin olisin toivonut enemmän Fallout 1&2 tyylistä arkkitehtuuria ja tunnelmointia.
Pelin hubit ovat myös astetta tylsempiä kuin esimerkiksi Fallout 3:sen vastaavat. Lukuunottamatta Vegasia josko sielläkään tule niin paljoa viihdyttyä paitsi tehtäviä suorittaakseen tai uhkapelatakseen.
Peli on selkeästi teknisesti edeltäjänsä vanki.
Kun tässä on kerran kommentoitu pelin lukuisista lisätehtävistä niin pitää mainita että tehtäviähän on runsaasti sekalainen tukku joista osaa ei voi edes suorittaa ensimmäisellä pelikerralla ja se onkin luultavasti se joka hiertää osaa pelaajista; peli tylysti ilmoittaa liudan tehtäviä "epäonnistuneen" jos hommia tekee vastapuolelle.
Muutamaa tehtävää lukuunottamatta, suurin osa on reilusti mielekkäämpiä kuin
Fallout 3:sessa ja kerronnalisesti rikas maailma onkin se joka imaisee mukaanaan.
Mutta, sekava peli vaatii paneutumista ja sillä siellä olon tuntu voi välistä murentua lukuisin bugeihin. Pitemmissä sessioissa hommasta saattaa tulla puuduttavaa pisteestä A pisteeseen B ravaamista ja bugien välttelyä. Jos tältä vaikuttaa, vaihda tehtävää ja siirry suorittamaan toista.
Fallout-sarjan pelit eivät koskaan ole olleet täyden kympin pelejä, niissä on aina ollut vikoja mutta ydintuhon jälkeisen maailman tarinat/tunnelma on ollut jotain mieleenpainuvaa.
Ehkäpä joskus saisimme sen napakympin, mutta kumarran kuitenkin Bethesdan ja Obsidian suuntaan sillä ikäloppu sotaratsu(Gamebryo) vääntyi luultavasti tämän myötä viimeiseen lauluunsa.
Kuten aiemmin itsekin mainitsin, pelin graafinen ulkoasu ei pärjää edes Fallout 3:selle.
Esimerkiksi Jacobtown lähes kirjaimellisesti särkee silmät.
Jotenkin olisin toivonut enemmän Fallout 1&2 tyylistä arkkitehtuuria ja tunnelmointia.
Pelin hubit ovat myös astetta tylsempiä kuin esimerkiksi Fallout 3:sen vastaavat. Lukuunottamatta Vegasia josko sielläkään tule niin paljoa viihdyttyä paitsi tehtäviä suorittaakseen tai uhkapelatakseen.
Peli on selkeästi teknisesti edeltäjänsä vanki.
Kun tässä on kerran kommentoitu pelin lukuisista lisätehtävistä niin pitää mainita että tehtäviähän on runsaasti sekalainen tukku joista osaa ei voi edes suorittaa ensimmäisellä pelikerralla ja se onkin luultavasti se joka hiertää osaa pelaajista; peli tylysti ilmoittaa liudan tehtäviä "epäonnistuneen" jos hommia tekee vastapuolelle.
Muutamaa tehtävää lukuunottamatta, suurin osa on reilusti mielekkäämpiä kuin
Fallout 3:sessa ja kerronnalisesti rikas maailma onkin se joka imaisee mukaanaan.
Mutta, sekava peli vaatii paneutumista ja sillä siellä olon tuntu voi välistä murentua lukuisin bugeihin. Pitemmissä sessioissa hommasta saattaa tulla puuduttavaa pisteestä A pisteeseen B ravaamista ja bugien välttelyä. Jos tältä vaikuttaa, vaihda tehtävää ja siirry suorittamaan toista.
Fallout-sarjan pelit eivät koskaan ole olleet täyden kympin pelejä, niissä on aina ollut vikoja mutta ydintuhon jälkeisen maailman tarinat/tunnelma on ollut jotain mieleenpainuvaa.
Ehkäpä joskus saisimme sen napakympin, mutta kumarran kuitenkin Bethesdan ja Obsidian suuntaan sillä ikäloppu sotaratsu(Gamebryo) vääntyi luultavasti tämän myötä viimeiseen lauluunsa.