Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry 2 [multi]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

perhana. Olis vissiin pitäny hommata kans boxi versio. No Ps3:lla mennään.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360 Hype]

offina pakko sanoa että ainakin ekassa vegasissa terrorist huntissa ne terot oli aina samassa paikassa.
ne vaan spawnaa esim selän taakse aina kun menee tiettyyn kohtaan joka tekee koko hommasta pelkkää muistipeliä.
erittäin kivaa kun koko paikan putsaa teroista ja sitten menee johonkin huoneeseen ja ammutaan selkään vaikka varmasti sinne taakse ei ketään jäänyt henkiin.

masokisti tuohua sanon ma.

Kyllä ne vaihtelee, joka pelikerta on ollut errilainen. Ethän muuten kuolisi ollenkaan jos tietäisit missä ne olisivat aina. ;)

Taidampa Far Cry 2:sen ostaa huomenna, toivottavasti pelattavuus on kohdillaan ja Metacriticin arviot toivottavasti eivät ole jostain nettipelistä.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

perhana. Olis vissiin pitäny hommata kans boxi versio. No Ps3:lla mennään.

Kuten ylempänä sanoin, ei mulla ole mitään käsitystä millanen framerate on boksilla. IGN arvostelun mukaan tahmailee silläkin, eli jos kommentisi perustuu mun aijempaan valitukseen, niin mahdollisesti tilanne olisi ihan sama boksilla. Monia tuskin vaivaa tuo sub 30 framerate lainkaan, mutta itsellä hiukan häiritsee. Pahiten silmään iskee ajoittainen tearing.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Kuten ylempänä sanoin, ei mulla ole mitään käsitystä millanen framerate on boksilla. IGN arvostelun mukaan tahmailee silläkin, eli jos kommentisi perustuu mun aijempaan valitukseen, niin mahdollisesti tilanne olisi ihan sama boksilla. Monia tuskin vaivaa tuo sub 30 framerate lainkaan, mutta itsellä hiukan häiritsee. Pahiten silmään iskee ajoittainen tearing.

joo ehkä turhaa tuskailen. Tuskin versioiden välillä suuria eroja on. Itseä ei haittaa tearing jos sitä ei ilmene jatkuvasti.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360 Hype]

Pelin jo saaneet, raportoikaahan ruudunpäivityksestä XO-version osalta. Maksuton verkkopeli kallistaa vaa'an tällä hetkellä PS3:n suuntaan, mutta merkittävät erot frameratessa voivat vielä vaikuttaa.

PS3-puolelta kuultua:
Kuten ylempänä sanoin, ei mulla ole mitään käsitystä millanen framerate on boksilla. IGN arvostelun mukaan tahmailee silläkin. Monia tuskin vaivaa tuo sub 30 framerate lainkaan, mutta itsellä hiukan häiritsee. Pahiten silmään iskee ajoittainen tearing.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Hmm.. Toisilla foorumeilla taas oli kehuttu maasta taivaisiin, ettei fps:ssä olisi mitään moitittavaa ja senkin käsityksen sain ettei tearingia olisi. No, sittenpähän näkee kun peli postiluukusta kilahtaa.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360 Hype]

Pelin jo saaneet, raportoikaahan ruudunpäivityksestä XO-version osalta. Maksuton verkkopeli kallistaa vaa'an tällä hetkellä PS3:n suuntaan, mutta merkittävät erot frameratessa voivat vielä vaikuttaa.

PS3-puolelta kuultua:

Postiennakkolappu on saapunut, joten elämäni pisimmän tunnin päästä olen pelaamassa. Olen nyt lähdössä koululta. Illemmalla jaan ajatuksia boardilla.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360 Hype]

Tänään oli itsellekin saapunut Far Cry 2:sen PC-versio, mahtavaa! ;) Voin tuossa illemmalla myös kertoa fiiliksiä peliä kohtaan.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360 Hype]

Pelin jo saaneet, raportoikaahan ruudunpäivityksestä XO-version osalta. Maksuton verkkopeli kallistaa vaa'an tällä hetkellä PS3:n suuntaan, mutta merkittävät erot frameratessa voivat vielä vaikuttaa.

PS3-puolelta kuultua:

Koska tossa on lainattu mun kommentia PS3 versiosta, niin sanotaanpa vielä, että tuohan on aika subjektiivinen asia tuo framerate, miten sen kokee. Sanovat jotkut foorumeilla, että frameratessa ei olisi mitään vikaa, joten jos saman pelin PS3 versiosta voidaan olla näinkin eri mieltä, niin kai se sitten on katsojan silmässä mikä on riittävää ja mikä ei.

Edit: Tearing onneksi tuntuisi enimmäkseen esiintyvän juontakuljettavien välijuttujen aikana, jossa esim jutellaan jonkun hahmon kanssa. Tällöin pelaajalla on mahdollisuus pyöritellä päätänsä, jolloin tearingia kyllä esiintyy. Esim alun jeepissä istuminen.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Onko kukaa konsolinetistä tilannut jo saanut peliä saatika lähetysvahvistusta? Pirulauta jos ei huomiseksi tule niin voi jo sanoa että osaan aina valita väärät paikat ennakkotilauksille.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Onko kukaa konsolinetistä tilannut jo saanut peliä saatika lähetysvahvistusta? Pirulauta jos ei huomiseksi tule niin voi jo sanoa että osaan aina valita väärät paikat ennakkotilauksille.

Jospa sulle ei riittäny peliä... No ei kunhan vaan kiusaan sua :D , ei mullekkaan aina oo tullu vahvistusta pelin lähetyksestä, mutta huomenna sitten näät tuleeko
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Onko kukaa konsolinetistä tilannut jo saanut peliä saatika lähetysvahvistusta? Pirulauta jos ei huomiseksi tule niin voi jo sanoa että osaan aina valita väärät paikat ennakkotilauksille.

Tänään kello 15.50 tuli mulle Konsolinetistä viesti että ovat postittaneet pelin ja pelin pitäisi saapua tänne 1-3 päivän kuluessa. Ja tilasin pelin viime lauantaina.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Tänään kello 15.50 tuli mulle Konsolinetistä viesti että ovat postittaneet pelin ja pelin pitäisi saapua tänne 1-3 päivän kuluessa. Ja tilasin pelin viime lauantaina.

Itelleki tuli just viesti, vihdoin. Olin ennakkotilannu noin 11pv sitten kyseisen pelin.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360 Hype]

Edit: Tearing onneksi tuntuisi enimmäkseen esiintyvän juontakuljettavien välijuttujen aikana, jossa esim jutellaan jonkun hahmon kanssa. Tällöin pelaajalla on mahdollisuus pyöritellä päätänsä, jolloin tearingia kyllä esiintyy. Esim alun jeepissä istuminen.

Tästä haluaisin lisää havaintoja. Miten paha tuo tearing oikeasti on? Itsellä jäi Dead Rising pelaamatta tearingin takia.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Arvatkaapa mikä tuli tänään? :)
Nyt parisen tuntia SP:tä takana... Graffat Ok, mutta ehkä jotain 8/10.
Äänet Kiitettävät, alku ollut tollaista perusjuttua, ainoat plussat toistaiseksi kranattikivääri ja vaihtuva sää viidakossa. Rupesi tuulemaan ensin ja sitten sadetta.
Granukiväärillä puuhun niin kivasti sadat lehdet yms. partikkelit lähtevät lentoon tuulen mukana.
 
Ylös Bottom