Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry 2 [multi]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Far Cry 2 [X360 Hype]

Mitä te oikein mussutatte, joku sanoo, että on häikkää ja toiset sanovat että ei. Kertokaa miulle mite se on.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360 Hype]

Far Cry on yksi parhaista peleistä Ever! Halot ja muut on ihan peestä verrattuna tähän...
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Lisää kokemuksia pelistä, erityisesti sen verkkopuolesta? Hiikerin tekstin pohjalta jäämässä nyt hyllyyn.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360 Hype]

Mitä te oikein mussutatte, joku sanoo, että on häikkää ja toiset sanovat että ei. Kertokaa miulle mite se on.

Ei taida olla mitään varmempaa tapaa varmistaa asia kuin itse näkemällä.

Ihmisiä on erilaisia. Toiset etsimällä etsii vikaa pelistä kuin pelistä. Toiset nauttii eikä keskity epäolennaisiin asioihin.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Huh huh mitä kuraa koko peli oli ainakin pc:llä, pelkkää putkijuoksua jota melkein voi verrata sof3:een :mad:
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Miun vakaamusta ette heilauta, minä hankin pelin kuitenkin ja tulen pitämään siitä.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Joo no jotku tykkää ja jotkut ei.. Ton map editorin kaa on varmaa ihan kiva leikkii kans. Pitää viel lueskella täs varmaa Pelit lehden arvostelu ennen ostosta ja muuta.. Mut jos tulee kauppareissul vastaa niin saattaa sinne kärryyn joutua, meibi.. :)
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Huh huh mitä kuraa koko peli oli ainakin pc:llä, pelkkää putkijuoksua jota melkein voi verrata sof3:een :mad:
Tällaset viestit vois laittaa suosiolla spoileriin. Meinaan jos tää pitää paikkansa niin voin syyttää sua spoilaamisesta. En kuitenkaan usko, että 52km2 kokoisella alueella pelistä voi tulla putkijuoksua. Ja näyttäähän tuo peli paremmalta pc:llä ku konsoleilla. Lopetan tämän ketjun lukemisen tähän paikkaan ja odottelen omaa painosta saapuvaksi.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360 Hype]

Eiköhän tuo ole ihan hyvä ostos. Kuitenkin metacritickin keskiarvo on siellä 87-pisteen luona (15 arvostelua jotka ylittää 80pist), mikä mielestäni on todella hyvin..
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360 Hype]

IGN:n arvostelu tuli julki:
http://xbox360.ign.com/articles/922/922294p1.html

Ne jotka haluavat vain kuulla numeron niin:
8.5 Presentation
Intuitive user interface. Makes effective use of the first-person perspective. Quest structure can get repetitive, story takes a while to really get going.
8.0 Graphics
Impressive effects and a huge overall world. Framerate issues here and there, and the character models can look pretty bland and generic.
9.0 Sound
Terrific weapon effects and ambient sounds, a strong musical score and interesting enemy chatter during combat. Voice acting isn't particularly strong.
9.0 Gameplay
Solid shooting mechanics, a large arsenal that allows for plenty of different approaches to battle, and a sprawling world to explore.
9.0 Lasting Appeal
A standard multiplayer mode is buoyed by a fantastic map editor toolset with a gentle learning curve.

8.8/10
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360 Hype]

Ei taida olla mitään varmempaa tapaa varmistaa asia kuin itse näkemällä.

Ihmisiä on erilaisia. Toiset etsimällä etsii vikaa pelistä kuin pelistä. Toiset nauttii eikä keskity epäolennaisiin asioihin.

Ymmärrän toki tuon, mutta kiinostaa tietää onko ne häiriöt näkyvissä jos minä tiirailen suurennuslasilla sitä. Ainakaan mitä olen netissä katsonut videoita niin ei niissä ole mitää häiriöitä.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

heh. hauska seurata kuinka kaikki pistää tänne ja xo threadiin kommenttia aiva kuumana minuutin välein. kusti tuo pelin huomenna about 61 egen hintaan.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360 Hype]

Ymmärrän toki tuon, mutta kiinostaa tietää onko ne häiriöt näkyvissä jos minä tiirailen suurennuslasilla sitä. Ainakaan mitä olen netissä katsonut videoita niin ei niissä ole mitää häiriöitä.

Äsken just kokeilin uudestaan niin täytyy myöntää et kun hitaasti siirtää katsetta niin kyllä tota tearingiä esiintyy. Eri asia on huomaako tai välittääkö siitä pelatessa. En minä ainakaan.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360 Hype]

Äsken just kokeilin uudestaan niin täytyy myöntää et kun hitaasti siirtää katsetta niin kyllä tota tearingiä esiintyy. Eri asia on huomaako tai välittääkö siitä pelatessa. En minä ainakaan.

Sitten ei ole hätää.
 
Ylös Bottom