Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry 2 [multi]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

olen eka kertaa etsimässä timantija,mutta kun se vihreävalo pyhsästyy niin missä se timantti on Perk....
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Alkua on tullu muutama minuutti pelattua ja ei voi kun ihmetellä että mitä v*** jotkut täällä winettää.. Grafiikka on sitä mitä se on ollu videoissa.. eli hyvää ja valoisuus ym varjot on huippua. Ja mikä ***** CoD4?? Tää on prkl Farcry2, Eikä onneks mikään Cod4 kopio! Mitähä pojat on odottanu peliltä jos tämä vaikuttaa paskalta?? :D ei prkl..sori, on pakko vaa avautua.
No makuja on monenlaisia.. :) jatkakaa.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360 Hype]

Hyvin pettynyt tähän peliin.

Peli ei tarjoa juurikaan mitään kunnollista koukkua mikä saisi haluamaan pelaamaan lisää. Juoni on tylsä ja tehtävät vieläkin tylsempiä (Mene sinne, tapa jätkät ja tuu takaisin tänne).

"Iso maailma" aiheuttaa jatkuvaa juoksemista paikkojen välillä, ja kun vihulaiset tuntuvat spawnaavan takaisin kun jossain käyt niin johan puskee taas tiellä jeeppiä vastaan tasan samassa kohtaa.


Täysin sama.


Onhan tässä paljon hyvää, mutta on tämä valtava pettymys, ei mistään avoimesta maailmasta puhettakaan. Tekniset ongelmat ja keskinkertainen grafiikka.

Taidan alkaa tehdä omaa karttaa ihan huvin vuoksi Little Big Planetia odotellessa.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Heh! Amen brother! Shout it to the mountains!! Let's make waves woooo!! Anteeksi :rolleyes:
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360 Hype]

Huhhuh.. Pikkuhiljaan rupeaa jännittämään... Huomenna oman versioni tästä saan ja kommentit ovat menneet aikalailla fifty-sixty.. Puolet eivät ole pitäneet ja puolet taas ovat :) Jännitys kohoaa :D
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

olen eka kertaa etsimässä timantija,mutta kun se vihreävalo pyhsästyy niin missä se timantti on Perk....

Kun se vihreävalo pysähtyy niin se meinaa, että suunta on oikea eli sinne suuntaan kävele, mitä tiheämmin se valo vilkkuu niin sitä lähempänä olet ja ihan lähellä kuuluu jo ääntäkin.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360 Hype]

Huhhuh.. Pikkuhiljaan rupeaa jännittämään... Huomenna oman versioni tästä saan ja kommentit ovat menneet aikalailla fifty-sixty.. Puolet eivät ole pitäneet ja puolet taas ovat :) Jännitys kohoaa :D

Näinhän se Ubisoft taas teki. Taitaa tämä olla se tämän vuoden Assassins Creed, toiset rakastavat ja toiset ei. :rolleyes:

Ja DPK, eiköhän se riitä että jaoit jo mielipiteitäsi joen toisella puolella. Turha tänne tulla avautumaan teknisistä ongelmista joita kohtaat pelin PS3-version kanssa, jos olen ymmärtänyt et boxi versioon ole edes koskenut joten siitä on oikeastaan turha tulla tänne avautumaan. Ja mitä avoimuuteen tulee niin... En edes viitsi kommentoida :D
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Onko porukalla jäätynyt tai tökkinyt peli? Mulla on 2 kertaa peli juminut täysin, joskus liikkuessa ukkeli jää yhteen paikkaan n.5 sekunniksi ja sit jatkaa liikkumista. Kaverilla on tehnyt tätä samaa..
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360 Hype]

Positiivista paukkua säteilee pelistä. Maailma näyttää hyvältä ja grafiikka on nättiä katseltavaa. Liveä en kerennyt vielä testaamaan, joten korkkaus tapahtukoon puolenyön maissa.
Mappi-editori on loistava ja kaivattu lisämauste peliin. Kerrankin map-editori jossa on mielikuvitus rajana! Opetteluahan editori kaipaa alussa runsaasti, mutta se kyllä kannattaa.
Editori tuo huomattavasti pelille käyttöikää lisää.

On myös joitakin asioita joita ei välttämättä voi laittaa miinuksiksi, vaan ehkä totuteltaviksi.
Muutama näistä on mm.
- Juostessa hengästyy nopeasti ja alkaa sumentamaan näköä (johtunee malariasta?)
- Juostessa myös kaarteleminen on raskaampaa kun muissa peleissä.
- Ovia avattaessa tulee animaatio. (luo realistisuutta, kun ovet ei aukea käsiä käyttämättä)

Tuossa nyt muutama juttu mikä tuli mieleen. Suurin osa vielä pelistä kokematta. Katellaan millä fiiliksillä jatkuu.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Tämähän on perhana hyvä peli, eritoten äänissä on mukavasti potkua, miehekästä ampua RPG:llä un takaa kuluu julmetty jysäys :D
Ostin juuri uzin tai jonkin vastaavan ja rakastuin siihen oitis, kiva kikkailla vihujen keskellä ja tehdä tuhojaan.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Kylläpä mielipiteet vaihtelee :) Itse kyllä tykkäsin vaikka nyt vaan jonku 1h ehdin pelata. Viel on hiema hakemist tos. Kartta on ehkä hieman liian iso(?) kun yrittää kävellä sen kanssa niin ei näe mihinkään :D Mutta kyllä muuten on mahtava peli :D
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Mikäköhän on ongelma, kun tuommoinen Guard Post ei millään avaudu eli siis on se lukko siinä vaikka olen koko paikan käynyt läpi ja vihuja ei löydy mistään eikä mitään muutakaan?? :confused:
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Onko porukalla jäätynyt tai tökkinyt peli? Mulla on 2 kertaa peli juminut täysin, joskus liikkuessa ukkeli jää yhteen paikkaan n.5 sekunniksi ja sit jatkaa liikkumista. Kaverilla on tehnyt tätä samaa..

Uskokaa pois peli on keskeneräinen, eikä teknisesti kovin hyvä. Minulla ollut tätä samaa. Uskomatonta, että tällaista virheviidakkoa päästetään valmiiseen peliin.

Kuten sanoin aiemmin peli on ihan hyvä, mutta kaukana klassikosta.. yleisarvosana 7,5 .

Kartta-editori on hieno ja hyvä, mutta työläs tuottaa upeita mappeja, koska peli on kankea, nykivä, graafisesti arvelluttava ja kuva renderoituu???
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Uskokaa pois peli on keskeneräinen, eikä teknisesti kovin hyvä. Minulla ollut tätä samaa. Uskomatonta, että tällaista virheviidakkoa päästetään valmiiseen peliin.

Kuten sanoin aiemmin peli on ihan hyvä, mutta kaukana klassikosta.. yleisarvosana 7,5 .

Kartta-editori on hieno ja hyvä, mutta työläs tuottaa upeita mappeja, koska peli on kankea, nykivä, graafisesti arvelluttava ja kuva renderoituu???

Eiköhän sun mielipide tullut jo selväksi; ei tarvi sitä tänne joka sivulle postata.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360 Hype]

Muutama tunti peliä takana nyt ja voisin vähän pistää omia tuntemuksia pelistä, jota kuitenkin aikalailla odotin. Odotin tästä vain yksinpeliä, vaikka salaa itsekseni toivoinkin, että moninpelikin olisi onnistunut ja siihen riittää pelaajia. Tarina alkaa vähän hämärästi ja tutoriaaliosuuden jälkeen tulee vähän fiilis, että miksi mun nyt pitäis ne Jackal mennä tappaan. Vain koska ruudussa lukee niin?

Jos keskittyy enemmän toimintaan, niin siinä peli ei petä yhtään odotuksia. Grafiikka on hienoa ja eri vuorokauden ajat näyttävät upeilta! Valot ja varjot on hienon näköisiä ja välillä onkin vaikea erottaa jotain tummaihoista sissiä pusikosta kykkimästä. Aseet kuulostavat hyviltä, niinkuin pelit äänet yleensäkin, mutta hieman tehottomilta pyssyt vain tuntuvat. Headshoteista vihut kuitenkin tippuu kiitettävästi. Vihuilta poimitut ruosteiset aseet jumittuvat aika usein, joten niintä ei tule kauheasti käytettyä. Oli kyllä hassu hetki kun ammuin singolla ja raketti tippuikin metrin päähän :D Tuli kiire karkuun siinä vaiheessa.

Kontrollit pelissä on ihan hyvät, mutta ei aivan COD tasoa, johon niitä vertaa väkisinkin, onhan COD mielestäni sillä(kin) osa-alueella ehdoton ykkönen. Aikasemmin mainittu vihujen respawnaaminen on hieman ärsyttävää, niinkuin sekin että ne myös tunnistavat sinut sadan metrin päästä ajelemassa autolla.

Moninpeliä enkä mappieditorian en kerinnyt vielä kunnolla testaamaan, joten niistä en kommentoi enempää kuin että editorissa on paljon enemmän kyllä mahdollisuuksia kuin edellisessä Far Cryssa.
Jännä nähdä kun peliä pelaa enemmän, että alkaa kyllästyttää tuo ajelu ja satunnaiset kohtaamiset vihujen kanssa joka risteyksessä. Peli on ainakin tähän asti sitä mitä odotin, eli olen tyytyväinen!
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Uskokaa pois peli on keskeneräinen, eikä teknisesti kovin hyvä. Minulla ollut tätä samaa. Uskomatonta, että tällaista virheviidakkoa päästetään valmiiseen peliin.

Kuten sanoin aiemmin peli on ihan hyvä, mutta kaukana klassikosta.. yleisarvosana 7,5 .

Kartta-editori on hieno ja hyvä, mutta työläs tuottaa upeita mappeja, koska peli on kankea, nykivä, graafisesti arvelluttava ja kuva renderoituu???



Joo eiköhän tuo mielipiteesi ole tullut kaikille selväksi..

oma mielipide parin tunnin peluulla mahtava peli:)
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Eli kannattaako ostaa? Millainen multiplayer, kuinka pitkään pelistä riittää iloa?
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

kuinka pitkään pelistä riittää iloa?

Varmaan joku osaakin vastata tuohon jos peli on ollut myynnissä virallisesti tästä päivästä lähtien. Ainoa joka tuohon osaa vastata on se, joka ei tod. tästä pelistä pidä.

E: ehh..
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Ainiin joo:p noh, pitää kattoa että mimmonen on, nuo negatiiviset kommentit laittoi minut epäröimään.... Noh, peksii sanoo että se FARCRY2 on huippu ja näyttää mätkivänkin sitä paljon......
 
Ylös Bottom