Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]
N. 6 tuntia SP:tä takana, ja fiilikset ovat positiiviset. Juonitehtäviä ei ole hirveästi tullut tehtyä, enimmäkseen aika on mennyt asearsenaalia kasvattaessa ja maastossa palloillessa.
Grafiikka on sitä mitä luvattiin, eikä minkäänlaisia tahmauksia tai takerteluja ole tullut kohdalle.
Outpostien nopea respawn on ärsyttävää, mutta toisaalta niistä on mös helppo hiipiä ympäri tai ajella veneellä jokia pitkin. Veneen päästyä vauhtiin, voi sillä ajella aika huoletta vihollisten ohi.
En tuota Dart-kivääriä suosittele, siihen kun saa todella vähän paukkuja mukaan. SVD:llä saa kuulat nopeaan tahtiin kohteeseen, ja mukana kulkee kiitettävä määrä ilman bandolieriakin. Pelaamallani 'hard'-vastineella (se kolmas neljästä) viholliset kaatuvat yleensä yhdestä SVD:n kuulasta, muilla aseilla potkua saisi kyllä olla lisää. Kyllä olettaisi, että 2-3 keskiruumisosumaa PKM:stä pysäyttäisi kovemmankin khatin pureskelijan.
Paljon on tuosta vihollisten haukansilmästä valitettu, ja muutamassa paikassa, varsinkin yöllä on yön timojen havainnointikyky todella epäuskottava. Kyyryssä hiipiminen on kriittistä havaintojen estämiseksi, täällä olleesta whinetyksestä päätellen porukka on juossut pystyssä hirvenloikkaa tanner tömisten, ja ihmetelleet miten ne mut huomasivat.
Jopa päiväsaikaan hyvän matkan päästä snaippaillessa ukot kyllä liikkuivat, kun kavereita kaatui, mutta eivät ampuneet takaisin tai lähteneet autolla perään. Tulkitsin tämän vihjeettömyydeksi sijainnistani. Heinikossa sivustaan hiivittyäni näin, kuinka viholliset olivat suojatuneet alkuperäisen hyökkäyssuuntani mukaan, eli eivät ne telepaattisesti pelaajaa havaitse.
Ja nyt fanipojat saavat repiä herneitä kappakaupalla, mutta pidän tästä paljon enemmän kuin vaihtoon dumppaamastani MGS4:stä. Makunsa kullakin.