Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry 2 [multi]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Aiheuttaa aina naurahduksen, kun nuo aseet posahtavat käsiin. :D
Muutenkin nuo jumiutumisanimaatiot on varsin hulvattomia. Eivät taida pojjaat pitää aseistaan kovin hyvin huolta. No, Puolustusvoimat opettaa :D
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Onhan niit asekauppoja siel pitkin karttaa. tais olla melekee jokaasen bussiaseman lähellä. Ja niistä vartiopaikoosta.
Mulla näkyy isolla kartalla neljä asekauppaa. Lisäksi Miken baarin vieressä oleva, joka ei isoimmalla kartalla näy. Yhteensä siis viisi putiikkiia. Onko näitä enemmän?
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Onko peli kuinka räiskintä painoitteinen? Onko paljoa tehtäviä jossa ei ole pakko ampua vaan on pistetty vähän taktisuutta peliin?
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Onko peli kuinka räiskintä painoitteinen? Onko paljoa tehtäviä jossa ei ole pakko ampua vaan on pistetty vähän taktisuutta peliin?
Ei tästä valitettavasti taktisuutta kyllä löydä hakemallakaan. Tehtävät ovat hyvin simppeleitä. Yleensä mennään paikkaan x ja käydään tappamassa, tuhoamassa tai viemässä joku/jotakin. Tehtäviin olisi todellakin kaivannut vaihtelua ja vähän enemmän oivaltamista. Nyt ne ovat massiiviropejen tasoista "tapa kolme oravaa ja sitten viisi jänistä" puuhastelua.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Ei tästä valitettavasti taktisuutta kyllä löydä hakemallakaan. Tehtävät ovat hyvin simppeleitä. Yleensä mennään paikkaan x ja käydään tappamassa, tuhoamassa tai viemässä joku/jotakin.

No, ostoon menee kuitenkin. Tämän jälkeen varmaan Mirror's Edge.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Kun ei kerran täällä foorumilla ole vielä Peliapu-osiossa threadia tästä pelistä, niin kysyn täältä:

APR toinen tehtävä, missä pitää tappaa jengiä "yllätys-yllätys" junaraiteella. Otan Josepin sivutehtävät vastaan ja North Railyardin jälkeen lähden hakemaan Josepia lyhyen ajomatkan päästä. Tulen sinne, tapan kaikki, Josep makaa ja sitä pitää auttaa. Annan sille kolme piikkiä, minkä jälkeen hän heittää veivit. Kuuluuko Josepin kuolema juoneen? Olen nyt kolmesti vetänyt viimeisen osion, viimeisel kerral hoidin kaikki vastustajat puoles minuutis (jeepillä) ja silti Josep on haavoitettu ja kolmen piikin jälkee heittää veivit. Onko kukaan onnistunut pelastamaan hänet?

:confused:
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Aivan uskomattoman hyvä peli! Kyllähän tämä aika räiskintä painotteinen peli on, mutta mitä oon ite testannut, niin noita vihollisen leirejä voi kyllä aika hiljaisestikin vallata.. Kun seuraa jonkin mäen nyppylän päältä vartijoiden liikkeet yms. niin ne pystyy aika hyvin napsimaan puukon ja äänenvaimennetulla pistoolilla... :D
En ole montaa tehtävää tehnyt, mutta kieltämättä kyllä toistaa vähän itseään. Mutta tämä ei haittaa, kun on tavoitetta ( trophyt, timantin keruu jne.. ) ja grafiikka on siis aivan uskomaton!!:)

Nettipeli oli pettymys, mutta varmaan nostattelen vähän rankkia että sais pari trophya siitäkin.. :D
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Kyllä ärsyttää tässä pelissä myös se, että ne viholliset hyökkää aina päälle ku ei voi mihinkään paikkaan mennä etteikö viholliset ala räiskiin. Paitsi ne no fire zonet, mutta vois se olla niin ku et tuolla kartalla ku liikkuu ja näkee jonku paikan niin voi vähä lähemmäs mennä katteleen, mutta ku menee niin vihut alkaa automaattisesti ampuun.

no ei kai siinä mitään outoa ole, että pelissä vihut ampuu kun näkee sinut...
en tiedä yhtäkään peliä jossa näin ei kävisi...;)
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Noniin nyt peliä se muutama tunti pelailtu.. Loistava peli pakko myöntää... Aseiden tehottomuus ei haittaa ainakaan minua (pitää vaan osata heduttaa :D) eikä myöskään vihollisten spawnaaminen ( vaikka se onkin mielestäni pelin huonoin puoli). Pelattavaa on todella paljon.. Menee aina muutama minuutti, ennenkuin osaa päättää tekeekö asekauppiaalle, kaverille vai factionille tehtävän :D. Timanttien metsästys on hauskaa puuhaa ja joskus saattaa vain juosta luonnossa kartta kädestä timantteja etsimässä :D. Moninpelistä en kuitenkaan oikeen pitänyt ja karttaeditoria en ole ehtinyt vielä koittamaan. Ja vielä loppuun sellainen pointti, että autoja on mielestäni tosi kiva ajaa :D (varsinkin niitä nopeimpia).
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Kun ei kerran täällä foorumilla ole vielä Peliapu-osiossa threadia tästä pelistä, niin kysyn täältä:

APR toinen tehtävä, missä pitää tappaa jengiä "yllätys-yllätys" junaraiteella. Otan Josepin sivutehtävät vastaan ja North Railyardin jälkeen lähden hakemaan Josepia lyhyen ajomatkan päästä. Tulen sinne, tapan kaikki, Josep makaa ja sitä pitää auttaa. Annan sille kolme piikkiä, minkä jälkeen hän heittää veivit. Kuuluuko Josepin kuolema juoneen? Olen nyt kolmesti vetänyt viimeisen osion, viimeisel kerral hoidin kaikki vastustajat puoles minuutis (jeepillä) ja silti Josep on haavoitettu ja kolmen piikin jälkee heittää veivit. Onko kukaan onnistunut pelastamaan hänet?

:confused:

Tarkotat varmaan tuota Josip Idromenoa? En tiedä hänen pelastamisesta sen tarkemmin, koska pelaan itse kyseisellä hahmolla mutta kaikki kaiffarit olen saanut pidettyä hengissä. Ei kai siinä mitään sen kummempaa ole kuin sykkiä vaan tarpeeksi vauhdilla vihut hengiltä ja koittaa pitää kaveri hengissä. Ihan 100%-varma en ole asiasta, mutta olen ymmärtänyt että kaverit on mahdollista pitää hengissä pelin eri tilanteissa.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Mutta ku tuolla on kaikki vihollisia ei siis mihinkään pääse et pitää kaikki sieltä lahdata, ku se alkaa pitemmän päälle tympäseen. Onhan tuo "vapaa" maailma ku sielt vaan tappaa porukkaa koko ajan ku sitä eteen tulee :)
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Tarkotat varmaan tuota Josip Idromenoa? En tiedä hänen pelastamisesta sen tarkemmin, koska pelaan itse kyseisellä hahmolla mutta kaikki kaiffarit olen saanut pidettyä hengissä. Ei kai siinä mitään sen kummempaa ole kuin sykkiä vaan tarpeeksi vauhdilla vihut hengiltä ja koittaa pitää kaveri hengissä. Ihan 100%-varma en ole asiasta, mutta olen ymmärtänyt että kaverit on mahdollista pitää hengissä pelin eri tilanteissa.

Joo, häntä juuri tarkoitan
Kuten sanoin, olen kolme kertaa sitä tehtävää käynyt läpi pitääkseen Josipia hengessä. Viimeisellä kerralla ajoin keskelle pistettä ottaakseen kaiken osuman ja onnistuin tappamaan nopeasti kaikki vihollisit, niin että Josip tuskin oli kerennyt ampua ketään. Sitten tuli ilmoitus että tehtävä suoritettu ja yhtäkkia nään taas kuinka sininen savu nousee jostain ihmeen paikasta missä ei ees ollu vastustajia.. yllätysyllätys, Josip taas makoilee ja hourailee omia. Kolmannen piikin jälkeen Josip taas kuolee... vaikka jätkä tuskin oli ees sotimas nii aina se kuolee.. :confused:
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Jos joku sanoo että graffat ei ole huippu tasoa niin kyllä kummastuttaa :D

Kyllä tuollaiset auringonnousut ym on aikamoista nannaa ja kelpaa minulle ;)

Pelaamista riittää, tunteja varmaankin 12h ja prosentteja about saman verran.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Hmm olen pelannut peliä n. 7 tuntia ja 30% on vedetty läpi. Savessa kyllä lukee act 1 eli millon pääsen sinne toiseen mestaan? Heti kun on 100% vedetty?
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Kohta 30% vedetty ja hyvältä maistuu. Aseiden päivitykset kannattaa ostaa heti kun on vähänkään timantteja kukkarossa. Se eka rynkky minkä saa kannatttaa vaihtaa vaikka ak47 + päivitykset, koska se on mun mielestä tehottomin ase koko afrikassa. :rolleyes: Pari tehtävää oon pelannut niin, että vihut ei havainnut mua ollenkaan, eli kyllä snaipperointi onnistuu..
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Jos joku sanoo että graffat ei ole huippu tasoa niin kyllä kummastuttaa :D

Kyllä tuollaiset auringonnousut ym on aikamoista nannaa ja kelpaa minulle ;)

Pelaamista riittää, tunteja varmaankin 12h ja prosentteja about saman verran.

Aivan oikein. Komea on auringosta pelissä saatu, se kun kävelet puiden alla ja aurinko vilkkuu lehtien lomasta.
Itse pelannut tänään koko päivän peliä, ja prossia n. 20
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

12%, kolmisen tuntia pelattu ja pettymyksen tunne on päällimmäisenä päällä. Ostin eilen, eikä peli heti säväyttänyt mutta alkoi vähän paremmin maistua myöhemmin. Tänään pelasin enemmän, eikä hirveä nautinto kyllä ollut.

Eniten kyrsii nuo koko ajan uudelleen spawnaavat viholliset ja nimenomaan se, miten nopeasti ne ilmestyvät uudelleen. Tässä kun on sitä tympeää edestakaisin ajelua todella paljon, niin on äärimmäisen tympeää kun jokaisen guard postin kohdalla, joita on paljon, porukka alkaa räiskimään ja väh. 1 auto lähtee perään jolloin ei auta kuin pysähtyä, tappaa siitä porukka, jatkaa seuraavaan guard postiin, toistaa sama ja välillä fiksata autoa kun se alkaa savuttamaan. Tämä hidastaa entisestään hidasta matkan tekoa entisestään, eivätkä täysin tunnottomat ajoneuvot ainakaan paranna asiaa. Todella usein auto on myös joko vain jämähtänyt jonkun kallion päälle, tai jäänyt bugittamaan tyhjän päälle jolloin ainoa vaihtoehto on ollut jatkaa matkaa jalkapatikalla.

Sitten harmittaa se, miten peli jo tässä vaiheessa toistaa itseään. Olen tehnyt 5 33:sta päätehtävästä, ja 4 sivutehtävää. Jokaisen pointti on ollut ajaa jonnekin, tappaa joku ja joskus viedä uhrilta jotain työnantajalle. Kaikki asekauppiadien antamat tehtävät ovat tismalleen identtisiä, eli pysäytä saattue joka kuljettaa kilpailijan aseita. Tämäkin "saattue" muuten pyörii koko ajan samaa pientä aluetta ympäri kartalla.

No, katotaan nyt. Toivottavasti tämä tästä parantuisi. Pelimotivaatiota ei kuitenkaan lisää se, että juoni on ollut tähän asti täysin merkityksetön ja epäkiinnostava, jopa sekava. Loppupeleissä koko peli ei eroa mitenkään konkreettista muista FPS-räiskinnöistä, ainakaan edukseen. Pitää koittaa kuitenkin pelata läpi ja laittaa sitten vaihtoon. Tiedoksi muuten, jos jollakulla on Fable 2 ja haluaa jo/lähitulevaisuudessa eroon siitä, niin voin vaihtaa samantien siihen kunhan saan tämän läpi kahlattua. Sitä lähdin eilenkin kauapasta hakemaan, mutta kun myytiin "eioota" niin pakko jotain uutta pelattavaa oli kuitenkin pitkästä aikaa saada. :P
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Hmm olen pelannut peliä n. 7 tuntia ja 30% on vedetty läpi. Savessa kyllä lukee act 1 eli millon pääsen sinne toiseen mestaan? Heti kun on 100% vedetty?

Sähän nopeesti vedät :D Mulla varmaan 8-9 tuntia pelattu ja 12% läpi
 
Ylös Bottom