Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry 2 [multi]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Map editor on kyllä aika nannaa. Aikaa vievää hommaa jos kunnollisen kartan meinaa tehdä, hurahtaa tunti jos toinenkin ja huomaamatta kun oikein innostuu räpeltämään.
Vielä kun voisi tehdä sp kenttiä johon saisi ripoteltua AI vihuja
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Eurohan on nyt heikentynyt paljon dollaria vastaan "pankkikriisin" aikana. Parhaimmillaan käytiin 1=1,61$, mutta nyt taidetaan mennä siellä 1=1,25$. En sitten tiedä, että seuraavatko pankit reaaliajassa noita kursseja, kun maksellaan nettikaupoissa noita dollarihintoja.

Mäkun olin elänyt siinä uskossa että usa on enemmän kusessa kuin eurooppa mutta eipä sit oollukkaa :)
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Minä voin ainakin suositella peliä kaikille vähänkin kiinnostuneille. Nettipeli ei ekan testin jälkeen kovin hyvältä vaikuttanut, mutta yksinpeli on sitäkin parempi..!

Tehtävissä on se hyvä puoli, että vaikka ne onkin tyyliä mene tuonne tapa kaikki, on toteutuksessa mielestäni sopivaa avoimuutta.. Esim. yhdessä tehtävässä piti hakea jotain sellaiselta alueelta joka kuhisi vartioita, joten suoran singahtelun sijaan kiersin sivusta, tapoin sniperin joka vartioi aluetta ja sen aseella napsin vihut hengiltä..
Toisessa vastaavassa jysäytin singolla kaukaa kalliolta kohteeseen ja jätin sniikkailun kokonaan väliin.

Kulkuneuvotkin tottelevat ohjausta suhteellisen luonnollisesti, mitä en kyllä fps-pelissä olisi oikein odottanut.

Suosittelen!

Mää oon samoilla linjoilla! Moninpeli oli pettymys mutta yksinpeli on tosi mahtava! Paras peli pitkään aikaan FPS puolella. Ja nyt tarkotan yksinpeliä. CoDin voittanutta ei ole moninpelissä!!!!
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Mää oon samoilla linjoilla! Moninpeli oli pettymys mutta yksinpeli on tosi mahtava! Paras peli pitkään aikaan FPS puolella. Ja nyt tarkotan yksinpeliä. CoDin voittanutta ei ole moninpelissä!!!!

voittaako codin yksinpelissä. Jos ei lasketa codin yksinpelin lyhyyttä.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Mutta kyllä ollaan kaukana codin sulavasta ohjattavuudesta (tästä kiitos kiihtyvän liikkeen).
Pitää muistaa että yksinpelin vertailut codiin ovat aika huonoja. Toisen ollessa skriptattu putkijuoksu ja toisen "open world".
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Mutta kyllä ollaan kaukana codin sulavasta ohjattavuudesta (tästä kiitos kiihtyvän liikkeen).
Pitää muistaa että yksinpelin vertailut codiin ovat aika huonoja. Toisen ollessa skriptattu putkijuoksu ja toisen "open world".

No kait sitä pelissä olevaa tunnelmaa voi aika hyvinkin verrata?
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

No nyt kun on muutama tunti tullut lisää ja vähän parempaa aseistusta, niin rupesi pelikin maistumaan paremmalle. Kyllähän tätä läiskii!
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

No kait sitä pelissä olevaa tunnelmaa voi aika hyvinkin verrata?

En ole vielä pelannut Far Cry 2:sta, mutta kyllähän CoD 4:ssa hyvä tunnelma oli. Se ei kuitenkaan vain riitä, jos pelissä ei ole uudelleen pelaamisarvoa yhtään ja se kestää illan tai kaksi(vaikka ei pelaisi edes kovin montaa tuntia).

Itse ainakin nostan hattua kaikille peleille missä oikeasti jaksetaan panostaa yksinpeliin ja ei mennä tähän nykyiseen "tehdäänpä tästä näön vuoksi yksinpeli ja luotetaan että moninpeli myy"-bandwagoniin.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Itse pari päivää sitten kokeilin tuota nettipeliä, enkä edes yhtä kierrosta jaksanut pelata, ennekuin CoD lävähti sisään :).. Nyt kuitenkin tänään koitin tuota nettipeliä uudemman kerran, ja se oli itseasiassa aika hauskaa puuhaa.. Vihollisia saa räsikiä kyllä aika kauan ennenkuin kuolevat :D
Sellaisen vinkin annan, että Mac11 on todella tehokas ase tässä moninpelissä (panokset loppuvat nopeasti, mutta niitä saa aina lisää)
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

En ole vielä pelannut Far Cry 2:sta, mutta kyllähän CoD 4:ssa hyvä tunnelma oli. Se ei kuitenkaan vain riitä, jos pelissä ei ole uudelleen pelaamisarvoa yhtään ja se kestää illan tai kaksi(vaikka ei pelaisi edes kovin montaa tuntia).

Itse ainakin nostan hattua kaikille peleille missä oikeasti jaksetaan panostaa yksinpeliin ja ei mennä tähän nykyiseen "tehdäänpä tästä näön vuoksi yksinpeli ja luotetaan että moninpeli myy"-bandwagoniin.

Täysin samaa mieltä. Onneksi codissa onkin lähes täydellinen moninpeli :)

Voisiko tätä peliä sitten verrata codiin ja gtahan ytäaikaa tai siis näiden jonkinlaiseen sekoitukseen ja joutuuko tämä peli kalpenemaan näiden "kahden suuren" rinnalla vaikka mielestäni gta onkin jo hiukan nähty juttu. Sitä samaa autonryöstelyä oli jo kolme edellistäkin gta:ta
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360 Hype]

Samperi tuo sniikkailu tosiaan toimii tässä pelissä. Jotkut jossain tästäkin valitelleet mutta tähän esitän kyllä jyrkän vasta väitteen! Kun käsissä on äänen vaimennettu pistooli ja matkassa vähän taitoa menee stealth siinä missä ramboilukin. Fiilis on ihan täydessä kun seuraat tovin vihulaisen liikkeitä rikkinäisen seinän läpi. Hetken päästä toveri siirtyy tervehtimään pikkuveljeään jolloin isketään niin että omena mehu roiskuaa. Paras esimerkki hiippailusta tapahtui tehtävässä jossa piti noutaa eräs salkku hylätyltä rautatieasemalta. Hoidin tämän keskellä yötä, vältellen vihollisia . Lopputuloksena nolla uhria. Hienoa että tehtäviä voi oikeasti lähestyä lähes miten päin vain.

All the info I needed :)

joten eiköhän tämä peli lähde ostoon naapurikonsolille
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Olen tahkonnut pelijä tuntikausija kieli pitkällä ja olen todennut että olen rakastunut :D yksi kysymys heräsi pelin aikana pystyykö noita vaimoja pukea mieleisiinsä vaateisiin ku nähkääs täl yksilöllä ei todellakaan ole mitkään ruhtinaalisen kauniit vaateet? :D
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

onko limited editionin kamat jossai puisessa laatikossa kuten luvattiin vai ei?
pari unboxing pätkää tubesta katsonut eikä se kyllä miltään puiselta näytä.

edit: minkä kokoinen se t-paita on ja millaista matskua siinä making of levyllä on?
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

onko limited editionin kamat jossai puisessa laatikossa kuten luvattiin vai ei?
pari unboxing pätkää tubesta katsonut eikä se kyllä miltään puiselta näytä.

edit: minkä kokoinen se t-paita on ja millaista matskua siinä making of levyllä on?

Laatikko on jotain puukuitulevyä. Paidan koko oli L. Making offia en ole vielä ehtinyt katsastamaan.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Nyt 50% suoritettu ja toista mappia putsaamassa. Muutama tehtävä suoritettu ja tuntuu, et eka mappi oli vain lämmittelyä! :)
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Ja lopputekstit ruudulla.
Onnittelut.


Millä aseyhdistelmillä olette vetäneet?

Itellä,kun on aika vähän aseita auki vielä, MAC-10, Dragunov ja RPG.
MAC:lla kaikki läheltä, Dragunovilla kaukaa ja RPG:llä autot ym.

Varsinkin Dragunov ja RPG helpottanut tehtäviä paljon.Voi korkealta kalliolta napsia äijät pois tai suoraan räjäyttää tehtävän kohde.
 
Ylös Bottom