Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry 2 [multi]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Olen tahkonnut pelijä tuntikausija kieli pitkällä ja olen todennut että olen rakastunut :D yksi kysymys heräsi pelin aikana pystyykö noita vaimoja pukea mieleisiinsä vaateisiin ku nähkääs täl yksilöllä ei todellakaan ole mitkään ruhtinaalisen kauniit vaateet? :D

:p

repesin
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Omituinen openworlderi kun ei lopus kysy haluuko tallentaa, että vois mennä takas poimimaan timangeja tai muuta... plääh... ihan mukava pelikokemus ja toi taas paljon uutta, ehkä tinkien jostain vanhasta tai joidenkin osa-alueiden kaivatessa lisää kiillotusta. Hieman mietityttää jaksaako noita timangeja tonne mennä jostain vanhasta tallennuksesta poimimaan, en näe siitä olevan pahemmin iloa, joten taitaa vaihdossa mennä Fallouttiin.

Alkupaikkeilla meinas hajoamiskäyrä poksahtaa niihin jatkuviin checkpointteihin, mutta sitten kun rupes taito kasvamaan, aseet paranemaan jne, niin eivät muodostaneet enää samanlaista ongelmaa.
Kitti loppua kohden: M16 red dotti, uzi, dart gun, räjähteillä oli jossain kiva leikkiä, mutta ei tämä sniikkailussa MGS:lle pärjää, joten se on vähän semmosta vaitonaista. Vihut huomaa välillä ihan haamu mestoista, välillä kävelee melkein päin eikä tajua mitään. Snipalla ku rupee johki räimii ni valitettavan usein ne tajuu mistä päin ammuttiin.

Maisemat, säät, tulet tuulet yms. fiitserit, joiden takia mielestäni ehdottomasti läpipeluun arvoinen, vaikkakin tosiaan osa mapin laajuudesta olisi voitu laittaa sen kehitystyöhön, enemmän kaikkea ns. mielenkiintoista - luolia, korkeita vuoria ja vuoripolkuja jne. Tie, savanni, viidakko, aavikko ja kyläpahaset on nyt tullu tutuks. Eräs assasinaatiotehtävä korkealla vuorella oli varsin jees. Myöskin lähestymistapoja tehtäviin voisi monipuolistaa - välillä pystyi snipalla tuhota kohteen kaukaa, mutta harvemmin.

Mutta kaikenkaikkiaan peli otti joitain uusia harppauksia, joita tullaan tulevaisuudessa vielä kiillottamaan ja yhdistelemään paremmin jo aiemmin tehtyihin juttuihin, että ehkä tämä peli sortui hieman liikaa yksipuolisuuteen, niin tehtävissä kuin niiden suoritustavoissa. Loppu oli jollain osaa pettymys, mutta toi ehkä pienen lisäsyvällisyys-aspektin peliin. Pelatkaa itse.

PS. Rahat vai kolmipyörä, ottakaa kolmipyörä.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

No kait sitä pelissä olevaa tunnelmaa voi aika hyvinkin verrata?
Mielestäni juuri tuo läsnäolon tunne saadaan paremmin aikaiseksi valmiiksi skriptatuissa kentissä, joissa pystytään kiinnittämään pelaajan huomio haluttuun kohtaan helpommin. Hektinen sodan tunne oli CODissa parempaa. Tämä ei tee FC2:sta huonompaa, vaan erilaisen.
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Olen tahkonnut pelijä tuntikausija kieli pitkällä ja olen todennut että olen rakastunut :D yksi kysymys heräsi pelin aikana pystyykö noita vaimoja pukea mieleisiinsä vaateisiin ku nähkääs täl yksilöllä ei todellakaan ole mitkään ruhtinaalisen kauniit vaateet? :D

Vais niin. Mä taas tein eilen mustasukkaisuuksissani intohimo murhan. Meni hermot yhteen jalkavaimoon. Oli neuloja taskut täys, mut päätin päättää sen päivät. Jos sais vähä paremman jostain muualt. :D
No okei olihan tuolla achievementillakin jotain osaa asiaan...
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Olen tahkonnut pelijä tuntikausija kieli pitkällä ja olen todennut että olen rakastunut :D yksi kysymys heräsi pelin aikana pystyykö noita vaimoja pukea mieleisiinsä vaateisiin ku nähkääs täl yksilöllä ei todellakaan ole mitkään ruhtinaalisen kauniit vaateet? :D
Hetkinen! Onko Far Cry 2:ssakin vaimoja? Vai liittyikö kysymys kenties Fable II:een?
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Onnittelut.


Millä aseyhdistelmillä olette vetäneet?

Itellä,kun on aika vähän aseita auki vielä, MAC-10, Dragunov ja RPG.
MAC:lla kaikki läheltä, Dragunovilla kaukaa ja RPG:llä autot ym.

Varsinkin Dragunov ja RPG helpottanut tehtäviä paljon.Voi korkealta kalliolta napsia äijät pois tai suoraan räjäyttää tehtävän kohde[/b´].


Miltä korkealta kalliolta?? :p

Sori, mut oli ihan pakko...
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Onkohan näitä kysytty?

No, kysynpä muutaman kysmän, eli mitä hyötyy Guard post scouted? Entäpä kun kaikki timagit hommaa? Eiköhän tässä ollu kaikki...
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Hetkinen! Onko Far Cry 2:ssakin vaimoja? Vai liittyikö kysymys kenties Fable II:een?

Minä ymmärsin niin et se tarkotti noita "Buddy" kavereita jotka tulee sut pelastaa jos meinaat kuolla. Muutama niistä on nainen.

Joo tarkemmin ajateltuna voi hyvinkin tarkottaa jotaa muuta peliä kuten Fable 2. :) Whatever
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Peliä 20 prossaa takana. Sain käsiini jonkun tollaisen official game guiden. Avasi silmäni asekaupasta ostettavien upgradien tarkoitusperät mulle ja mitä niistä tosiaan hyötyy. muuten ei käyttöä oppaalle. Kannattaa panostaa noihin ammo upgradeihin riippumatta millä tasolla pelaa,.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Myös pelin start valikosta kun hakee sen upgrades osaston jne, niin näkee ne prosenttuaaliset hyödyt päivityksistä. "-40% jam time" "-35% repair time" jne
Myös aseiden teho, tarkkuus, luotettavuus jne. palkit löytyy sieltä.

Ainakin kun guard posteja scouttaa, niin niiden symboliin muuttuu sen itemilaatikon symboli mikä ko. postilta löytyy. (luodit, räjähteet, liekit)
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Joo en oo itekkä scoutannu noit guard postei ku jonku 1/5 ja ei aina jaksakka.. Samoiten timanttei puuttuu viel aika paljon. On kyl helmi tiputtaaa tol AS50 snipal! Mul nyt joku 100 timanttii ja koht vois mennä taas vähä shoppailee :rolleyes:
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Tuo opas kertoo myöskin sen, paljonko sulle mahtuu lippaaseen enemmän panoksia, mutta ilman sitäkin pärjää. Muuta en sitten luurannutkaan. Tuossa pelasin pari capture the diamondia ja pelitti vallan hyvin. Muutama muukin finski näytti olevan, mutta aika heikosti oli kuulokemikkiä. Olin ainut oman joukkueen hemmo, jolla sellainen oli (päällä).
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

Nyt on 39% päätarinasta takana. Aluks peli ei oikeen kyl napannu. Mut mitä pidemmälle kamppanjas pääsee sitä paremmalta vaikuttaa. Netti peli toimii ihan jees tasol. Ainoo kysymys et eiks täs pysty mitenkään tehä partyja frendin kaa?? niinku melkeen kaikis muis FPS- räiskinnöis. Perseestä jos ei voi... Tuurista kiinni et pääsees samalle puolelle nettipelis.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

10% suunilleen takana ja kyllähän tuota hyvin jaksaa pelailla, eilen tuli vähän pelailtua multiplayeria, ei ollut suomen väkeä liikenteessä, lisäilkää meikää listoillenne niin jos joskus pelailis headsetin kera:)
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Onko muille käynyt yksi käsittämätön juttu, kun ostaa asekaupasta sen bigass sniperin, olikohan se AS50. Niin kun ostin sen ja menin hakemaan sitä asevarastosta niin eipä se äijä vaan suostunut nappaamaan sitä siitä Dragunovin yläpuolelta. Se aina vaan nappas dragunovin vaikka kuinka osottelin sitä AS50:a. Ja kyllä, kokeilen kyllä joka jumalan asennosta ja kulmasta ja huoneen nurkista mutta ei. Loppujen lopuks rupes jo pieni vitutus iskemään ja päätin kysyä onko täällä kellään ratkaisua :D
 
Vastaus: Far Cry 2 [X360]

ooh yeah tänään sain omani :D

aika päräyttävä peli on, tehtävien teko on mukavaa puuhaa kun saa samoilla ja selviytyä omin neuvoin perille hehe

oli kuumottavia hetkiä kun piileskelin tulitusta ison kiven takana ja vieressä oli hirveä liekkimeri maastopalon muodossa, siinä sitä sitten toivoi ettei tuuli vain käänny
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Eipä ole tolleen käynyt mutta muuten on vähän bugittanut noi ase slotit, että special weaponin tilalle on tullut primary weapon eli esim. ak47 ja sitten second weaponin tilalle tullut taas se special. Eli parhaimmillaan mukana on ollut: snipu, PKM, GL ja veitsi. :p
 
Ylös Bottom