Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry 2 [multi]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Far Cry 2 [X360 Hype]

Sen verran infoan tuosta, että maksu GameHubsiin vain PayPal:illa, ja samat pelit siellä myydään kuin P-A.comissa.
Eli ei siellä mitään spesiaaliversioita, kunhan vain ottavat ennakkotilaukset vastaan ja sitten peruvat, jos peli ei olekaan region free.. : /

En voi oikein suositella tuolta alkaa "kokeilemaan".

Mahd. jatkokeskustelut näistä nettikaupoista jne. asiaankuuluviin ketjuihin, kiitos. :)

Nonni peli varattu pkp:stä. Eikun innolla odottelemaan julkaisua.

Aloittaisiko heti mappi editorilla, moninpelillä vai yksinpelillä? Hmm...

Tietty yksin peli ekaks että oppii pelaa :).
Far Cry 2 on kyllä tullut puskista vaikka olen kuullutkin ja lukenut usein jotain. Kenttä editorin kanssa tulee näperrettyä varmaan ihan liikaa. Kumminkaan pysty siihen mitä parhaat.
Pitää vaan toivoa että hyviä kenttiä on monipeleissä paljon ja niissä riittää pelattavaa. Eikä niin että pitää ladata kartta ja huomata että nekin 3 pelaajaa jotka äsken siellä näky onkin jo jossain mualla.

Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Ens kuun lopusta alkaen pelejä vissiin rupee tulemaan kunnolla tolle PS3 :lle.

Far Cry 2
Fallout 3
Sacred 2... jne.

HELEVETIN Hyvä syksy tiedossa...

Kattellut tässä Gametrailersista videoita, ja helposti menee Gearsin, CoDin ja Falloutin ohi mun odotuslistalla :) Näyttää vaan niin upealta... Niinkin upealta että kovasti tuntuu että split screeniä ei ole ;_;

Onkos kellään tietoa ps3 version pelivideoista ? Olisi kiva nähdä miltä se näyttää plekellä. Jäädäänkö graafisesti pc versiosta jälkeen ? Kun jostain olin lukevinani tekijöiden haastattelun jossa he kehuivat konsoleiden tehoja.

Kattellut tässä Gametrailersista videoita, ja helposti menee Gearsin, CoDin ja Falloutin ohi mun odotuslistalla :) Näyttää vaan niin upealta... Niinkin upealta että kovasti tuntuu että split screeniä ei ole ;_;

Joo Far cry 2 menee aika helpolla kärkeen munkin odotuslistalla. Näyttää vaan niin huikealta mitä olen katsonut trailereita ja muita pätkiä siitä. Vielä pitää kuitenkin tovi odottaa... jos nyt se julkaisu päivä on se 27.10 mitä olen kuullut.

Onkos kellään tietoa ps3 version pelivideoista ? Olisi kiva nähdä miltä se näyttää plekellä. Jäädäänkö graafisesti pc versiosta jälkeen ? Kun jostain olin lukevinani tekijöiden haastattelun jossa he kehuivat konsoleiden tehoja.

Tässä video jossa vertaillaan ps3 & 360 versioita.

PC:lle tulee mulla hankittua. Eikös niillä ollu jossain vaiheessa jotain ongelmia saada peli kunnolla toimimaan 360:llä... :) ei meinannu tehot riittää...

LittleBigPlanetissa on hauska editoida kenttiä, kun teet tavallaan sitä itsellesi ja jos oikein onnistaa, niin ehkä myös muutamalle muulle. Pitkin editointia pääset kenttää testaamaan helposti ja hyvät ja huonot puolet erottuu nopeasti. Toisin on ehkä laita tämän kohdalla, jossa nämä puolet tulevat esille vasta sitten, kun sitä on ryhmässä päästy kokeilemaan. Tekee hyvien kenttien teon haasteelliseksi ja ehkä rima on ylipäätänsä huomattavasti korkeammalla kuin LBP:ssä.

Mäkin oon ymmärtänyt että olisi ollut täysin avoin ympäristö, tosin esim. jyrkän vuoren ym. yli ei voi kävellä. Ja pelissähän on täysin(?) tuhoutuva ympäristö. Mites aseiden rekyyli ja tähtääminen? Taitaa kuitenkin nykyaikaiset aseet olla?

Liikkua voi eessuntaas, mutta yllättävän usein tiet on reunustettu ylitsepääsemättömillä kallioilla. Ainakin alkuosissa. Ympäristö vaurioituu joiltain osin, ja kulot ovat ihan hauska yksityiskohta. Pitkässä heinikossa ei välttämättä kannata pajauttaa singolla ellei halua seisoa liekkimeressä. :) Rekyyli on. Tähtäys pääasiassa jyvänäkymästä.

Ainakin jokaisessa haastattelussa painottavat että game will kick ass on every platform ja että jokaiseen versioon on panostettu huolella. Toivotaan niin.

Valitettavasti ei kuitenkaan niin huolella, että edes aseet olisi mallinnettu oikein.. :mad:

Tännekkin paikkaan voisi varmaan pelin ilmestyttyä tehdä peliseura aiheen, kun pelissä kerran on operasing (mjaah?) Eli vallotetaan parin hengen ryhmissä control pointteja. Yksi toimii johtajana, muut seuraa johtajaa. Ainoastaan johtaja voi vallata näitä control pointteja. Voi tulla nannaa ps3 + mikit + moninpeli. Tietenkään en koske moninpeliin paitsi ehkä katsastamalla millainen on, ennen yksinpelin läpäisyä. :)

Tosiaan, hiukan pelottaa kun missään vielä kunnon pelikuvaa ps3 versiosta. Sentään collector's edition tilattu, kiva kun tulee peli jossa joku ~10fps... noh, kyllä kuiteski luotan ubisoftiin. :)

PS. FragDoll friday: Far Cry2 linkki

http://www.gamersyde.com/news_7132_en.html Tuossa hieman lisää pelikuvaa tosin XBOX versiosta, mutta kumminkin hyvältä näyttää. Ainut mikä itseä hieman huolestuttaa on se, että AI saa ottaa melko paljon osumaa ennen kuin kuolee, tosin kranaatit ovat mukavan tehokkaita, toisin kuin esim. BF:BC, jossa niiden teho on naurettava.

Mites on, jos tilaa esim. Play.comista, niin tuleeko peli julkaisupäiväksi vai lähettävätkö vasta julkaisupäivän jälkeen jos ennakkotilaa? Onko kellään kokemuksia aiemmista tilauksista?

Niin, ja kannattaako tilata Play.comista vai Play aasiasta?

play aasiasta VAIN jos on aluekooditon. muuten ei =) heh.
Tähän saakka tosin aikalailla 100% ubin peleistä on ollut region free joten voi jopa riskeerata.
Play-asiasta saa halvemmalla mutta paketit tulee hong kongista joten ehkä kestää hieman.

Mites on, jos tilaa esim. Play.comista, niin tuleeko peli julkaisupäiväksi vai lähettävätkö vasta julkaisupäivän jälkeen jos ennakkotilaa? Onko kellään kokemuksia aiemmista tilauksista?

Niin, ja kannattaako tilata Play.comista vai Play aasiasta?

Ennakkotilasin Play.comista GTA IV:n keväällä ja lähettivät vasta julkaisupäivänä. Perillä peli oli vasta reilu viikko myöhemmin.. PRKL! :mad:

Ylös Bottom